آزار دیدگی دوران کودکینقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه آزار دیدگی دوران کودکی و سبکهای دلبستگی با آسیبپذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
آسیب پذیری نسبت به اعتیادنقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه آزار دیدگی دوران کودکی و سبکهای دلبستگی با آسیبپذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
آشفتگیهای هیجانیپیشبینی آشفتگیهای هیجانی براساس سبکهای دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
آگاهی اجتماعیتاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-12]
آمیختگی افکاراثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
آموزش جایگزین پرخاشگریتاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 129-141]
آموزش حل مسئلهاثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
آموزش ذهن شفقت ورزاثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
ا
ابعاد چهارگانه تاریک شخصیتنقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 73-84]
ابعاد روانشناختی و معنویاثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روانشناختی و معنوی در ارتقاء مولفههای سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
ابعاد نابهنجار شخصیتنقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش بینی نشانه های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
اپیدمی کووید- 19پیشبینی آشفتگیهای هیجانی براساس سبکهای دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
اتّساع زمانتاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقیدانها [دوره 16، شماره 64، 1400]
ایثارگرانروابط ساختاری هیجانهای تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
احساس تنهاییمقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
احساس طردشدگینقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
اختلالات شخصیتنقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 143-155]
اختلالات شخصیت خوشه cنقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش بینی نشانه های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
اختلال اضطراب اجتماعیسیستم بازداری رفتاری و شدت نشانههای اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
اختلال بازی اینترنتیمدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-128]
اختلال شخصیت مرزیتبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
اختلال شخصیت مرزیمدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
اختلال وسواسی – جبریاثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
ادراک شنیداریتاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقیدانها [دوره 16، شماره 64، 1400]
ادراک فعالیت های کلاسینقش منزلتهای هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهتگیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
اشتیاق تحصیلیروابط ساختاری هیجانهای تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
اضطرابمدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
اضطراب اجتماعیپیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
اضطراب اجتماعیاثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
اضطراب امتحانمدل ساختاری پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس طرحوارههای هیجانی با نقش واسطهای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
اضطراب تحصیلیاثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-41]
اضطراب وجودیاثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روانشناختی و معنوی در ارتقاء مولفههای سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
اطمینان شناختی ضعیفپیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
اعتیاد به تلفن هوشمندمدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-128]
اعتیاد رفتاریمدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-128]
اعتباربررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
افسردگیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
افسردگیافسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 85-102]
افسردگیمدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
افسردگی درون فکنی شدهاثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
امید به زندگیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
انتظارات دیگراناثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-41]
انعطاف پذیری شناختیمقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
انعطافپذیری شناختیاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی، حافظه فعال، زمانواکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانشآموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
اهداف آموزشینقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
اهداف و آرزوهانقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطهی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
اهمالکاری تحصیلیمدل ساختاری پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس طرحوارههای هیجانی با نقش واسطهای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
ب
بار شناختیاثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
بازداری پاسخاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی، حافظه فعال، زمانواکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانشآموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
بازداری جنسیرابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطهای طرحوارههای شناختی فعالشده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
بازی درمانی شناختی- رفتاریاثربخشی بازی درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
بازنمایی های شناختیروابط ساختاری بازنماییهایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
باورهای غیرمنطقینقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطهی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
باورهای منفی درباره نگرانیپیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
بدتنظبمی هیجاناثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
بدتنظیمی هیجانیمقایسه ذهن آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
برانگیختگی جنسیرابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطهای طرحوارههای شناختی فعالشده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
بیشفعالی و تکانش گریاثربخشی بازی درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
بیماران پیوند کبدیاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
بهزیستی روانشناختیتبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
پ
پدیدارشناسیتحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانهی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
پذیرش و تعهد (ACT)مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
پراشتهایی روانیاثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
پرآگاهی زمینهایمقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینهای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
پیوند با مدرسهرابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانشآموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
ت
تابآوریتبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
ترس از شفقتبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
تعاملات زناشوییمقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
تمایلات جنسیرابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطهای طرحوارههای شناختی فعالشده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
تنظیم شناختی هیجانرابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
تنظیم هیجانمقایسه اثربخشی آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجانخواهی و خودآسیبرسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
تنظیم هیجانرابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطهای طرحوارههای شناختی فعالشده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
تنظیم هیجان پویشی تجربه ایاثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
توانبخشی شناختیاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی، حافظه فعال، زمانواکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانشآموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
توجه پایداراثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی، حافظه فعال، زمانواکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانشآموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
جهت گیری اهداف زناشوییپیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
جهتگیری هدف تسلطینقش منزلتهای هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهتگیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
جهتگیری هدف عملکردینقش منزلتهای هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهتگیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
ح
حافظه فعالاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی، حافظه فعال، زمانواکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانشآموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
حسابداری مالی پیشرفتهاثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
حس انسجامافسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 85-102]
حمایت اجتماعی ادراک شدهافسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 85-102]
خ
خیرخواهی و نوع دوستیمقایسه همدلی و نظریهی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 57-71]
خُلقرابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطهای طرحوارههای شناختی فعالشده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
خودارزیابی مرکزیرابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوانسازی تحصیلی با واسطه هیجانهای تحصیلی: مدلیابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
خودآسیبرسانیمقایسه اثربخشی آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجانخواهی و خودآسیبرسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
خود توانمندسازی اجتماعیاثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
خودکارآمدی تحصیلینقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
خودمدیریتیروابط ساختاری بازنماییهایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
خودناتوانسازی تحصیلیرابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوانسازی تحصیلی با واسطه هیجانهای تحصیلی: مدلیابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
خوشبینیتبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
خوشه ی B شخصیتنقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 143-155]
د
دیابت نوع یکروابط ساختاری بازنماییهایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
دانشجومعلمانتاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-12]
درگیریاثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
درمان مبتنی بر کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
درمان معنا محورگروهیمقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
دلزدگی زناشوییپیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
دلزدگی زناشوییاثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
ذ
ذهن آگاهیمقایسه ذهن آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
ذهن آگاهیاثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
ر
راهبردهای تنظیم شناختی هیجاناثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
راهبردهای خودتنظیمیروابط ساختاری بازنماییهایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
راهبردهای مقابلهایپیشبینی آشفتگیهای هیجانی براساس سبکهای دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
راهبردهای مقابلهای مذهبینقش سخت کوشی روانشناختی و راهبردهای مقابله ای مذهبی در پیش بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
رضایت از زندگینقش سخت کوشی روانشناختی و راهبردهای مقابله ای مذهبی در پیش بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
رضایت از زندگیتبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
رفتاردرمانی دیالکتیکیاثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]
رفتار درمانی دیالکتیکیمقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
رفتارهای پرخطرنقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 73-84]
رواییبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
رؤیای شفافمقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینهای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
روان تحلیل گریتحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانهی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
روانسنجیبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
روانشناسی اجتماعیواکاوی کارکردهای ورزش زورخانهای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
ز
زمانواکنشاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی، حافظه فعال، زمانواکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانشآموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
زوج درمانی تئوری انتخابمقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
زوج درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد"مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد و آموزش خود دلسوزی شناختی بر سازگاری زناشویی و عزت نفس جنسی زوجین در معرض طلاق [دوره 16، شماره 64، 1400]
زورخانهواکاوی کارکردهای ورزش زورخانهای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
س
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
سازه های شخصیتحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانهی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
سالمندیمقایسه همدلی و نظریهی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 57-71]
سبک زندگی اسلامیاثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روانشناختی و معنوی در ارتقاء مولفههای سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
سبکهای دفاعیپیشبینی آشفتگیهای هیجانی براساس سبکهای دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
سبک های دلبستگینقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه آزار دیدگی دوران کودکی و سبکهای دلبستگی با آسیبپذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
سختکوشی روانشناختینقش سخت کوشی روانشناختی و راهبردهای مقابله ای مذهبی در پیش بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
سرطان سینهمقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
سرکوبگری عاطفینقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه آزار دیدگی دوران کودکی و سبکهای دلبستگی با آسیبپذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
سیستم بازداری رفتاریسیستم بازداری رفتاری و شدت نشانههای اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
سلامت اجتماعیاثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 43-56]
سلامت روانینقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطهی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
سلامت روانیاثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 43-56]
سلامت هیجانیاثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 43-56]
ش
شایستگی اجتماعیرابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانشآموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
شفقت خود بهوشیارانهاثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
شکست تحصیلیاثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-41]
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهیمقایسه اثربخشی آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجانخواهی و خودآسیبرسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
ط
طراحی آموزشاثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
طرحوارهدرمانیاثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-41]
طرحواره های عشقپیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
طرحوارههای هیجانیمدل ساختاری پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس طرحوارههای هیجانی با نقش واسطهای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
طلاقاثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
ع
عاطفه منفیسیستم بازداری رفتاری و شدت نشانههای اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
علوم پزشکیرابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
عملکرد تحصیلینقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]
ف
فراشناختمقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینهای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
ق
قلدریرابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانشآموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
ک
کارکردواکاوی کارکردهای ورزش زورخانهای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
کانون اصلاح و تربیتتاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 129-141]
کلاس وارونهاثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
کلید واژه ها: اختلال اضطراب فراگیرمقایسه ذهن آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
کلیدواژهها: بدررفتاریکودکآزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارساییهای ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظاممند مقالات نمایهشده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
کلید واژهها: شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیمقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
کلیدواژهها: مادران دارای نارساییهای ذهنی و تحولینقش سخت کوشی روانشناختی و راهبردهای مقابله ای مذهبی در پیش بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
کمالگراییسیستم بازداری رفتاری و شدت نشانههای اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
کمالگرایی تحصیلیاثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشآموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-41]
کمبود توجهاثربخشی بازی درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
کنترل عواطفتاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 129-141]
کودکآزاریکودکآزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارساییهای ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظاممند مقالات نمایهشده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
گ
گوشیهای هوشمندمقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
مدیتیشنمقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینهای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
مدیتورمقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینهای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
مدل جایگزیننقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش بینی نشانه های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
مدل داده بنیادمدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 103-128]
مسولیت پذیریروابط ساختاری هیجانهای تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
مطالعه مروری نظامندکودکآزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارساییهای ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظاممند مقالات نمایهشده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
مطالعۀ تطبیقیتحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانهی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]
مفهوم خویشتنروابط ساختاری هیجانهای تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
منزلتهای تحصیلینقش منزلتهای هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهتگیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
مهارت اجتماعیپیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
نارساییهای ذهنی و تحولیکودکآزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارساییهای ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظاممند مقالات نمایهشده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
نارسایی هیجانیاثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
ناگویی هیجانیمدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
نظریه ذهنمقایسه همدلی و نظریهی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 57-71]
نگرشاثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
نوجوانمقایسه اثربخشی آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجانخواهی و خودآسیبرسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
نوجوانروابط ساختاری بازنماییهایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطهای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
نوجواناننقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه آزار دیدگی دوران کودکی و سبکهای دلبستگی با آسیبپذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
نوجوانان بزهکارتاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 129-141]
و
ورزشواکاوی کارکردهای ورزش زورخانهای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
ورزشکارانافسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 85-102]
و عملکرداثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
ه
هیجان تحصیلیروابط ساختاری هیجانهای تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
هیجان خواهینقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 73-84]
هیجانخواهیمقایسه اثربخشی آموزش شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجانخواهی و خودآسیبرسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
هیجانهای تحصیلیرابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوانسازی تحصیلی با واسطه هیجانهای تحصیلی: مدلیابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
همدلیرابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانشآموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
همدلیمقایسه همدلی و نظریهی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 57-71]
هوش شخصیرابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
هوش هیجانینقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 143-155]
ی
یادگیری اجتماعی – هیجانی جامعتاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-12]
یوگااثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 43-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد