منابع
اسکندری، ح؛ و کیانی، ژ. (1386). تأثیر داستان بر افزایش مهارت فلسفه ورزی و پرسش گری دانش- آموزان، فصلنامه مطالعات برنامه درسی،2 (7)، 1-36.
اسمعیلی کارتیجی، م. (1393). آموزش فلسفه برای کودکان یش دبستانی و دبستانی، مجله فلسفه و کودک، بهار و تابستان، ش 5و6، ص 25-44.
چمبرز، د. (1371). قصه گویی و نمایش خلاق، مترجم: ثریا قزل ایاغ، تهران: انتشارات مرکز دانشگاهی.
حسن زاده قشلاقی، ع. (1390). مطالعه عوامل موثر بر پرسشگری دانشجویان در جریان یاددهی یادگیری،آذربایجانغربی، پیام نور ارومیه ص 13.
خلیلی، ک. (1388). مهارت پژوهشگری در فرآیند آموزش. مجله رشد تکنولوژی آموزشی، شماره7، 34-36.
راگ، ا وجرج، بروان.(2001). پرسش کردن در دبستان. ترجمه علیرضا کیامنش، کامران گنجی (1383). تهران: انتشارات رشد.
سیف، ع. (1388). روان شناسی پرورشی نوین، تهران : نشر دوران.
شاه آبادی، م؛ قدسی، ا وبهشتی، س.(1395). تاثیر قصه های قرآنی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان. فصلنامه خانواده و پژوهش، سال سیزدهم، شماره 32، ص32.
شعبانی،ح. (1381). روش تدریس پیشرفته (آموزش مهارتها و راهبردهای تفکر). تهران : انتشارات سمت.
شکیبایی، ز. (1389). تاثیر داستان های مثنوی معنوی مولانا بر میزان مهارت پرسشگری فلسفی نوجوانا، تحقیقات مدیریت آموزشی،س، ش، ص 117-134.
طباطبایی، ز. (1387). تآثیر آموزش فلسفه برای کودکان و نوجوانان بر پرسشگری و تفکر انتقادی دانش آموزان، پایان نامه کارشناسی ارشد روان شناسی، دانشگاه الزاهراء، دانشکده علوم اجتماعی تهران.
عبدالله پورینه خلخال، ر. (1387). تاثیر آموزش فلسفه بر ارتقای مهارتهای پرسشگری و تفکر انتقادی دانش آموزان دختر پایه پنجم. پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تاکستان.
غریبی، ح. (1390). اثربخشی آموزش راهبردی تفکر وتفکر انتقادی، تحول اخلاقی و پرسشــــــگری دانش آموزان پایه پنجم دبستان، پایان نامه دکتری، دانشگاه تبریز، دانشکده علوم تربیتی.
گنجی، ک؛ کردنوقابی، ر و ذبیحی، رزیتا. (1390). بررسی و تحلیل توضیح های معلمان دوره ابتدایی. فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی سال هفتم، (25) 103-122.
گنجی، ک؛ یعقوبی، الف و لطفعلی زاده، ر. (1392). اثربخشی آموزش مهارت های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش آموزان پسر دوره مـــــــــتوسطه، فصلنامه روانشناسی تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، سال نهم، شماره 27.
مومنی مهموئی، ح و پرورش، عفت.(1395). تاثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کندو کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدائی، فصلنامه علمی پژوهشی تربیتی، سال یازدهم، شماره 47، ص 133-154.
هارجی، الف. ساندرز، ک و دیکـــــسون، د. (1382). مهارتهای اجتماعی در ارتـــــباطات میان فردی، مترجمان : خشایار بیگی، مهرداد فیروز بخت، تهران : انتشارات رشد.
یوسفی لویه، م ومتین، آ. (1387). بــــررسی قصه درمانی بر راهبردهای رویارویی کودکان با مشکلات یادگیری، مجله پژوهش در حیطه کودکان استثنائی، 6، 603-622.
Akodlu G, Ergul C, Duman Y .(2014). Dialogic reading: Its effectiveness on receptive and expressive language of children in need of protection. Elementray Education Online 2014; 13(2) :622-39.
Badri Gargari , R. , & Khanlari , M.(2013).The effect of strategy training "questioning reciprocal peer support groups " on critical thinking third grade girl students. Journal of Thinking and child ,4(8) , 1-16. Retrieved from http : //wwww.noormags.ir/view/fa/article page /102/1367(in Persian).
Beck, R.& Jessup ,R.K.(2004). The multidimen sional nature of quest motivation .Journal of psychology and Theologgy ,32(4) , 283-294.
Bengnetto ,R.A.(2007).Does creativity have a place in classroom discussion prospective teachers response preferences. Thinking skills and creativity , 2(1) :1-9.
Bingham , c. (2005).The hermeneutics of Educational questioning . Journal of education philosophy and theory , 37(4) ,553-565 DoI:10111/J.1462-5812..00140.x.
Bunning K, Gooch L, Johnson M.(2017). Developing the personal narratives of children with complex communication needs associated with intellectual disabilities: What is the potential of Storysharing? J Appl Res Intellect Disabil;30(4) :743-56.
Daniel , M.A.,Schleifer,M.,Lebouis ,p.(1992).philosophy for children :Thecontinuation of Deweys Democratic project. Analytic Teaching , 13 (1) ,3-12.
Daykin, N &Bunt.l.(2007).creativity ,identity and healing.participants accounts of music therapy in cancer care,Health ,11,(3) ,349-370.
D emirhan.G.(2017).The effect of creative drama on critical thinking in preservice physical education teachers.Hacettepe university Journal of Education,24(2017).164-179.
Elmonayer, RA.(2013). Promoting Phonological awareness skills of Egyptian kindergarteners through dialogic reading. Early Child Dev Care;183(9) :1229-41.
Fayyaz,I.(2009).questioning the strategy of sustain able religious identity in the holy quran. Journal of Education ,98 ,37-66.Retrieved from http://www.noormgs.ir /view/ fa/ articleepage/ 889467 (in Persian).
Fredrickson, B. L. (2004). The broaden–and–build theory of positive emotions. Philosophical Transactions of the Royal Society of London. Series B: Biological Sciences, 359(1449), 1367-1377.
Gangi , K.Yaghubi,A.Lotfali , R.(2013).Critical thinking and questioning skills training to teachers , high scool students. Journal of Educational psychology ,9 (27) ,1-29.
Gaeta. M , Loia .V , Mangoine .G , Orciuoli . F, Ritrovato . P , Salemo . S. (2013). A me thodology and an authoring tool for ceating Complex learning Objects to support interactive storytelling .Journal Computers in Human Behavior 31-620-637.
Green, E. (2011). Home, School, and Playroom: Training grounds for adult gender roles.Sex Roles, 26, 129-147.
Masudi,J.(2007).Hermeneutics and religious modernity.Qom:Institute of Islamic culture publication (In persion).
Mirsadeghi,J.(2006).Artistic E\efforal sciences ect on increase Elementary childrens creativity . Tehran: Alame , Tabatabai university. [In Persian].
Opel A, Ameer SS, AboudFE.(2009). The effect ofpreschool dialogic reading on vocabulary among rural Bangladeshi children. Int J Educ Res 2009؛ 48(1) :12-20.
Saricha,C.Y.,Usluel.K.(2016).The effect of digital storytelling on visual memory and writing skills,94(2016).298-309.
Schwarz,N.&Strack.F. (1992).Evaluating ones life : Ajudgment model of subjective Well-being.InF.Strack,M.Argyle,and n.Schwarz(Eds).Subjecttivewell.
Smith ,p.G.(2003).philosophic – Mindeness in Educational Adminstration. CM.Behrangi,Trans.Tehran:Kamal Tarbiat publication [In persian].
Triezen berg,H.L.and Mc Grath, G.H(2001).use of narrative in an applied Ethices course for children with Anxiety Disorders: pilot study .GAMA cad child Aolesc psychiatry,45(1) :37-46.
Whitehurst GJ, Arnold DS, Epstein JN, Angell AL, Smith M, Fishell JE.(1994). A picture book reading intervention in day care and home for children from low-income families. Dev Psychol 1994;30(5) :679-89.
Yang.Ya-ting, Chil.Wan, Wu.I.(2012). Digital storytelling for enhancing student academic achievement , critical thinking , and lerarning motivation:A year-long experimental study,59(2012),339-352.
Zareizavaraki,A.(2012). Fostering creativity enjoying teaching methods synectics in English course.Journal of innovation &creativity in human science, 4(1) :65-83.[Persian].