آموزش فنون ذهن آگاهیاثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 72-86]
آموزش مدیریتزماناثربخشی آموزش مدیریتزمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]
ا
ابرازوجوداثربخشی معنویت درمانی مبتنی برخودآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و ابراز وجود [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 30-48]
اختلال استرس پس از سانحهاثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانههای اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
اختلال اضطراب بیماریاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
اختلال اضطراب فراگیراثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
اختلال پانیکاثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
اختلال وسواسی – جبریپیش بینی اختلال وسواسی- جبری و هراس خاص براساس مولفه های حساسیت انزجاری [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 142-155]
ادراک خطر رانندگیرابطه علی سیستم فعالساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجیگری ادراک خطر در رانندگی و سبکهای تصمیمگیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
ارتباط موثر همسرانبرازش مدل علی مبتنی بر پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
ارزیابی روانشناختیملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
ارزیابی شناختیعوامل بازدارنده هیجانهای پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
ارضای نیازهای بنیادین روانشناختینقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
استرستهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
اسلامبررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
اضطرابتهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
اضطرابنقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانههای اعتیاد به اینترنت با میانجیگری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
اعتیاد به اینترنتنقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانههای اعتیاد به اینترنت با میانجیگری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
اعتیاد به اینترنتمهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
اعتیادپذیرینقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
اعتباریابیروایی سازه و شاخصهای سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
افسردگیرابطه سبکهای دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش کلی گرایی حافظه شرحال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
افسردگیتهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
افسردگیروابط ساختاری سبکهای دلبستگی با افسردگی: نقش میانجی نظریهی ذهن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-220]
امام خمینی(ره)تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
امید به زندگیروابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجیگری مولفههای کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
انعطافپذیریارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگیهای شخصیتی (روانرنجوری، انعطافپذیری و توافقپذیری) با نقش واسطهای راهبرد مقابلهای مسألهمدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
اهداف پیشرفت اجتماعیاثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 72-86]
اوتیسم با عملکرد بالاتاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
ب
بازداری رفتاریرابطه علی سیستم فعالساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجیگری ادراک خطر در رانندگی و سبکهای تصمیمگیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
باور هراسنقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 186-204]
برنامه کیت ریپلیتاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
بیش کلی گرایی حافظه شرح حالرابطه سبکهای دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش کلی گرایی حافظه شرحال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
بلوغ اخلاقینقش واسطهای بلوغ اخلاقی در رابطه سبک دلبستگی با رفتارهای اخلاقی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 131-155]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی معنویت درمانی مبتنی برخودآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و ابراز وجود [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 30-48]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 72-86]
بهزیستی روانشناختیمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
پیامدهای تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریتزمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]
پیامدهای رفتاریاثربخشی آموزش مدیریتزمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]
پرستاررابطه رهبری تحولگرا و سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
پریشانی روانشناختیاثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
ت
تابآوریمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تابآوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
تحریک مغزاثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
تحلیل خوشه ایمطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
تحمل پریشانیپیشبینی قلدری براساس ویژگیهای شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
تربیت سیاسیتحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
ترس از زایمانتأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علتهای ترس از زایمان در زنان نخستزا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
ترسیم نقشه علم50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
تفکر انتقادینقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 186-204]
تکانشگریاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر وسوسه و تکانشگری معتادان مواد افیونی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 198-208]
تنظیم هیجاننقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانههای اعتیاد به اینترنت با میانجیگری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
تنظیم هیجان کیفیت زندگیاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
توافقپذیریارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگیهای شخصیتی (روانرنجوری، انعطافپذیری و توافقپذیری) با نقش واسطهای راهبرد مقابلهای مسألهمدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
ج
جواناننقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
ح
حساسیتاضطرابیاثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
حساسیت انزجاریپیش بینی اختلال وسواسی- جبری و هراس خاص براساس مولفه های حساسیت انزجاری [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 142-155]
حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم وپردازش مجدداثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانههای اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
حس انسجامرابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
حمایت اجتماعیعوامل بازدارنده هیجانهای پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
خ
خرسندی زناشوییتاثیر آموزش شفقت بر صمیمیت زناشویی و خرسندی زناشویی در زنان متاهل [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 101-114]
خلاقیتاثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
خودآگاهی هیجانیرابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
خود تعیین گریالگوی ساختاری روابط ذهن آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
خودتنظیمیاثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانههای اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
خوددلسوزیرابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
خود زنیالگوی ساختاری روابط ذهن آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
خودکارآمدیرابطه تیپ های رفتاری و تصمیمات سرمایه گذاری با میانجی گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 115-130]
خودکارآمدیاثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
خودکارآمدی تحصیلیتبیین قدردانی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با واسطه گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
د
دیابت نوع 2اثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
دیابت نوع دومقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
دانش آموزانتهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
دانشآموزاناثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
دانشآموزان دوره متوسطهتبیین قدردانی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با واسطه گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
درمان اجتناب متضاداثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
درمان شناختی رفتاریتأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علتهای ترس از زایمان در زنان نخستزا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
درمان شناختی رفتاری هیجانمداراثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر وسوسه و تکانشگری معتادان مواد افیونی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 198-208]
درمان فراشناختیاثربخشی درمان فراشناختی(MCT) بر کاهش نگرانی و فرانگرانی افراد دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر(GAD) [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 187-197]
درمانگشتالتیاثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد(ACT)مقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفههای کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
درمان مبتنی بر تنظیم هیجاناثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
درمان مبتنی بر تنظیم هیجانمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
درمان مبتنی بر کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و درمان مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلابه دیابت نوع دو [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 44-61]
درمانهای وجودیدرآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]
دیگرانگیدرآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]
دلبستگی ناایمنرابطه سبکهای دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش کلی گرایی حافظه شرحال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
ذ
ذهن آگاهیالگوی ساختاری روابط ذهن آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
ر
راهبردهای تنظیم شناختی هیجانپیشبینی قلدری براساس ویژگیهای شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
رضایت از زندگیروابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجیگری مولفههای کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
رضایت از مدرسهمطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
رضایت از وضعیت رابطهروایی سازه و شاخصهای سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
رضایت زناشوییبرازش مدل علی مبتنی بر پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
رضایت زناشوییمهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
رضایت شغلیرابطه رهبری تحولگرا و سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
رفتاریاثربخشی زوجدرمانی تلفیقی سیستمی- روانپویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
رفتار اخلاقینقش واسطهای بلوغ اخلاقی در رابطه سبک دلبستگی با رفتارهای اخلاقی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 131-155]
رفتاردرمانی دیالکتیکیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر هیجان ابراز شده مادران کودکان دارای ناتوانی ذهنی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 156-168]
رفتار رانندگی خطرناکرابطه علی سیستم فعالساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجیگری ادراک خطر در رانندگی و سبکهای تصمیمگیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
رفتار سیاسیتحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
ریلکسیشناثر افزایشی ترکیب تمرینات تن آرامی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBR) و تحریک الکتریکی فرامغزی (CES) بر کاهش افسردگی، اضطراب و استرس مبتلایان به دیابت نوع 2 [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 109-126]
رهبری تحولگرارابطه رهبری تحولگرا و سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
روانپویشیاثربخشی زوجدرمانی تلفیقی سیستمی- روانپویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
روان درمانی50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
روانرنجوریارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگیهای شخصیتی (روانرنجوری، انعطافپذیری و توافقپذیری) با نقش واسطهای راهبرد مقابلهای مسألهمدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
روانشناسی محیطاثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
روانشناسی هورنایبررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
رویکرد گفتاشنودیدرآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]
ز
زنان نخستزاتأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علتهای ترس از زایمان در زنان نخستزا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
زوج درمانی تلفیقیاثربخشی زوجدرمانی تلفیقی سیستمی- روانپویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
س
ساختار عاملیروایی سازه و شاخصهای سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
سازگاری تحصیلیاثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
سیالی حرفملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
سیالی طبقهملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
سیالی کلامیملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
سبک دلبستگیبرازش مدل علی مبتنی بر پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
سبک دلبستگینقش واسطهای بلوغ اخلاقی در رابطه سبک دلبستگی با رفتارهای اخلاقی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 131-155]
سبک شنیداری زوجیناثربخشی زوجدرمانی تلفیقی سیستمی- روانپویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
سبکهای تصمیمگیریرابطه علی سیستم فعالساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجیگری ادراک خطر در رانندگی و سبکهای تصمیمگیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
سبکهای دلبستگیروابط ساختاری سبکهای دلبستگی با افسردگی: نقش میانجی نظریهی ذهن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-220]
سرزنش خودنقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانههای اعتیاد به اینترنت با میانجیگری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
سرزنش دیگراننقش راهبردهای سرزنش خود و سرزنش دیگران در نشانههای اعتیاد به اینترنت با میانجیگری اضطراب [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 11-25]
سرسختی روانشناختینقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 186-204]
سرمایه روان شناختیروابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجیگری مولفههای کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
سرمایه روانشناختیارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگیهای شخصیتی (روانرنجوری، انعطافپذیری و توافقپذیری) با نقش واسطهای راهبرد مقابلهای مسألهمدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
سرمایه روانشناختیرابطه رهبری تحولگرا و سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
سیستمیاثربخشی زوجدرمانی تلفیقی سیستمی- روانپویشی- رفتاری بر سبک شنیداری زوجین ناسازگار مراجعه کننده به مراکز مشاوره [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 99-116]
سیستم فعالساز رفتاریرابطه علی سیستم فعالساز رفتاری و بازداری رفتاری با گرایش به رفتار رانندگی خطرناک با میانجیگری ادراک خطر در رانندگی و سبکهای تصمیمگیری در رانندگان شهر اهواز [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 169-180]
ش
شایستگی های روانی – اجتماعیمطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
شبکههای اجتماعیمهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
شخصیت شناسی سیاسیتحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
شفقت به خودتاثیر آموزش شفقت بر صمیمیت زناشویی و خرسندی زناشویی در زنان متاهل [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 101-114]
شفقت به خودالگوی ساختاری روابط ذهن آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی(MBCT)مقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفههای کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
شناختی- رفتاریمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تابآوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
ص
صرع کانونیمقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفههای کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
صمیمیت زناشوییتاثیر آموزش شفقت بر صمیمیت زناشویی و خرسندی زناشویی در زنان متاهل [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 101-114]
ط
طبیعتاثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
طلاقمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تابآوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
ع
علل ترس از زایمانتأثیر درمان شناختی و رفتاری بر ترس از زایمان و علتهای ترس از زایمان در زنان نخستزا [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 88-100]
علم سنجی50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
عملکرد تحصیلیاثربخشی آموزش مدیریتزمان بر پیامدهای تحصیلی و رفتاری دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 26-43]
ف
فراشناختمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تابآوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
فرانگرانیاثربخشی درمان فراشناختی(MCT) بر کاهش نگرانی و فرانگرانی افراد دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر(GAD) [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 187-197]
ق
قدردانیتبیین قدردانی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با واسطه گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
قلدریپیشبینی قلدری براساس ویژگیهای شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
ک
کارکرد خانوادهنقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
کسروی و تقی زادهبررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی شناخت درمان مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر بهبود مؤلفههای کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به صرع کانونی [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 1-18]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و شناختی-رفتاری بر افسردگی، تابآوری و کیفیت زندگی زنان مطلقه افسرده [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 203-217]
کیفیت زندگیروابط ساختاری سرمایه روان شناختی و امید به زندگی با میانجیگری مولفههای کیفیت و رضایت از زندگی میانسالان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 181-202]
کلمات کلیدی: بهزیستی تحصیلیرابطه حس انسجام و خوددلسوزی با بهزیستی تحصیلی : نقش میانجی خودآگاهی هیجانی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 18-31]
کلمات کلیدی : معنویت درمانیاثربخشی معنویت درمانی مبتنی برخودآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و ابراز وجود [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 30-48]
کنترل تحصیلی ادارک شدهعوامل بازدارنده هیجانهای پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
کنترل عاطفیاثربخشی درمان تدوینی اجتناب متضاد از نگرانی و درمان شناختی-رفتاری هیجان مدار بر کنترل عاطفی در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 62-75]
کنکورتهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر آشفتگی روانشناختی دانش آموزان دختر پایه دوازدهم متوسطه پیش کنکوری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 1-10]
کودکاثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
گ
گشتالت درمانیدرآمدی بر بنیادهای سه گانه ی گشتالت درمانی معاصر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 170-186]
م
مدارای سیاسیتحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی مبتنی بر دیدگاه کارل راجرز و آدلر در رهبری انقلاب : تحلیلی روانشناختی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 97-123]
مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاریاثربخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
مدیریت تکالیفنقش مؤلفه های مهارتهای فراشناختی و نگرش به درس ریاضی در پیش بینی مدیریت تکالیف دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
مدرنیتهبررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
مدل 3 پارامتری با مجانب پایینمقایسه ویژگیهای روانسنجی مدلهای دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس دادههای آزمونهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
مدل 4 پارامتریمقایسه ویژگیهای روانسنجی مدلهای دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس دادههای آزمونهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
مدل سه پارامتری با مجانب بالامقایسه ویژگیهای روانسنجی مدلهای دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس دادههای آزمونهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
مرور نظام مندملاحظات نظری و عملی در آزمون سیالی کلامی فارسی: مرور نظام مند [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 49-71]
مسألهمدارارزیابی مدل ساختاری سرمایه روانشناختی بر اساس ویژگیهای شخصیتی (روانرنجوری، انعطافپذیری و توافقپذیری) با نقش واسطهای راهبرد مقابلهای مسألهمدار [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 170-185]
مشارکت کاریرابطه رهبری تحولگرا و سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی : نقش میانجی مشارکت کاری در پرستاران [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 32-43]
مشکلات رفتاریتاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
منظراثر بخشی کاربرد گیاهان در محیط آموزش و بازی بر پرورش خلاقیت کودک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 127-141]
مهارتهای ارتباطیمهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 80-96]
مهارت های انطباقیتاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
موقعیت اقتصادی اجتماعینقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی در ارتباط عملکرد خانواده و موقعیت اقتصادی- اجتماعی با اعتیادپذیری جوانان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 34-49]
مولفه های مهارت های فراشناختینقش مؤلفه های مهارتهای فراشناختی و نگرش به درس ریاضی در پیش بینی مدیریت تکالیف دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
ن
ناتوانی ذهنیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر هیجان ابراز شده مادران کودکان دارای ناتوانی ذهنی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 156-168]
ناگویی هیجانیالگوی ساختاری روابط ذهن آگاهی، خودتعیین گری، شفقت به خود و ناگویی هیجانی در دانش آموزان دختر دارای سابقه خودزنی [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 149-169]
نشخوارفکریرابطه سبکهای دلبستگی ناایمن و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی: نقش میانجی نشخوارفکری و بیش کلی گرایی حافظه شرحال [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 156-168]
نشخوارفکریاثر بخشی گشتالت درمانی گروهی بر حساسیت اضطرابی و نشخوارفکری زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 1-13]
نظریهی ذهنروابط ساختاری سبکهای دلبستگی با افسردگی: نقش میانجی نظریهی ذهن [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 205-220]
نظریه سوال- پاسخمقایسه ویژگیهای روانسنجی مدلهای دارای مجانب پایین (3PL)، بالا (3Plu) و هر دو مجانب (4PL) براساس دادههای آزمونهای سراسری ورود به دانشگاه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 50-66]
نظریه سوال-پاسخروایی سازه و شاخصهای سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta) [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 140-156]
نگرانیاثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر تنظیم هیجان بر بهبود علائم و کیفیت زندگی افراد مبتلا به اختلال اضطراب بیماری [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 59-79]
نگرانیاثربخشی درمان فراشناختی(MCT) بر کاهش نگرانی و فرانگرانی افراد دارای نشانه های اختلال اضطراب فراگیر(GAD) [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 187-197]
نگرش به درس ریاضینقش مؤلفه های مهارتهای فراشناختی و نگرش به درس ریاضی در پیش بینی مدیریت تکالیف دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 76-87]
نوجوانتاثیر برنامه آموزشی کیت ریپلی بر مشکلات رفتاری و مهارت های انطباقی نوجوانان با اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 124-139]
نوجواناناثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر خودتنظیمی و نشانههای اختلالی نوجوانان مبتلابه اختلال استرس پس از سانحه و پیگیری 60 روزه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 67-83]
و
ویژگی شخصیتیبرازش مدل علی مبتنی بر پیشبینی رضایت زناشویی بر اساس سبک دلبستگی و ویژگی شخصیتی با میانجیگری ارتباط موثر همسران در زنان [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 117-130]
ویژگیهای شخصیتیتبیین قدردانی بر اساس ویژگیهای شخصیتی با واسطه گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 15، شماره 57، 1399، صفحه 84-98]
ویژگیهای شخصیتیپیشبینی قلدری براساس ویژگیهای شخصیتی، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 131-148]
وسوسهاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر وسوسه و تکانشگری معتادان مواد افیونی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 198-208]
ه
هیجان ابراز شدهاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر هیجان ابراز شده مادران کودکان دارای ناتوانی ذهنی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 156-168]
هیجانهای پیشرفتعوامل بازدارنده هیجانهای پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
هراس خاصپیش بینی اختلال وسواسی- جبری و هراس خاص براساس مولفه های حساسیت انزجاری [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 142-155]
هرمنوتیکبررسی تاثیر مدرنیسم بر تحولات فکری کسروی و تقی زاده بر اساس مبانی هرمنوتیک و روانشناسی شخصیت هورنای [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 157-169]
هزینه- سودعوامل بازدارنده هیجانهای پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه- سود ادراک شده، و حمایت اجتماعی ادراک شده) [دوره 15، شماره 60، 1399، صفحه 1-17]
هیست سایت50 سال پژوهش در حوزه روان درمانی: یک بررسی علم سنجی [دوره 15، شماره 59، 1399، صفحه 87-108]
ی
یادگیری اجتماعی - هیجانیمطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص [دوره 15، شماره 58، 1399، صفحه 44-58]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد