آرمیدگی عضلانیاثر بخشی ترکیب مداخلههای رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
آزارگری سایبرینقش میانجی تکانشگری در رابطه صفات سهگانه تاریک شخصیت با آزارگری سایبری: مطالعهای میان دانشجویان [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-21]
آموزشاثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 151-167]
آموزش ارتقا سلامتاثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
آموزش فلسفه به کودکاناثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 67-87]
آموزش مدیریت استرس بهشیوه شناختی-رفتاریمقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
آموزش مدیریت والدینمقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
ا
اتیسمبررسی نقصان حافظه صفات ارجاعی بهخود در کودکان مبتلا به اتیسم در مقایسه با کودکان سالم [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 305-316]
اجتماع پژوهشیاثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 67-87]
اختلال دوقطبی نوع یکمقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 233-243]
اختلال شخصیت مرزیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
اختلال شخصیت مرزیمقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 233-243]
اختلال نقص توجه/بیش فعالیاثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
اخلاق آموزشیپیشبینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
ادراک از محیط خانوادهروابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
ادراک از محیط کلاسروابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
ادراک دردمقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
استرس ادراکشدهاثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سرسختیروانشناختی و استرس ادراکشده زنان دارای همسر معتاد [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 231-251]
اسکیزوفرنیامقایسه توانایی قضاوت اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
اشتیاق تحصیلیروابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
اضطراببررسی تطبیقی مؤلفههای طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد حائز نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 41-55]
اضطراب امتحاناثر بخشی ترکیب مداخلههای رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
افسردگیاثربخشی نوروفیدبک برکاهش افسردگی در بیماران مبتلا به صرع لوب تمپورال چپ و مقاوم به درمان شهر اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-17]
افسردگیسنجش باورهای ضمنی افسردگی با روش ارزیابی ارتباطی ضمنی (IRAP): مطالعهای بر اساس مدل بسط و انسجام ارتباطی (REC) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 19-43]
افسردگیاثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا بهافسردگی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 229-252]
افسردگیبررسی تطبیقی مؤلفههای طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد حائز نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 41-55]
الگوی پندراثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
الگوی مناسبطراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
الگوهای استفاده از اینترنتمدل علی رضایت از زندگی دانشآموزان بر اساس الگوهای استفاده از اینترنت با واسطهگری تعارض والد-فرزند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 121-150]
اماسمقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
انعطافپذیری روانشناختیمقایسة سواد سلامت، انعطافپذیری روانشناختی و شخصیت جامعهپسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
انعطافپذیری شناختیبررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطافپذیریشناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
انگیزش پیشرفتتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجیگری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
ب
بازسازی شناختیاثر بخشی ترکیب مداخلههای رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
باورهای فراشناختیاثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا بهافسردگی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 229-252]
بررسی کیفیمطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 47-76]
بسته مثبتنگر کومراعتبارسنجی و بومیسازی بسته مثبتنگر کومر و بررسی اثربخشی آن بر علائم سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 75-91]
بهزیستی مدرسهتدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهتگیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روانشناختی با نقش واسطهای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
بهزیستی مدرسهتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجیگری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
پ
پایایی درونیتحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
پایایی زمانیتحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
پذیرش و تعهدمقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
پرسش و پاسخطراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
ت
تابآوریرابطه بین راهبردهای مقابله مذهبی و تابآوری با رضایت زناشویی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 317-331]
تحلیل شبکههای اجتماعیترسیم نقشة علمی مقالات نمایهشدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشتهای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
تحمل پریشانیمقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
تعارض والد- فرزند و رضایت از زندگیمدل علی رضایت از زندگی دانشآموزان بر اساس الگوهای استفاده از اینترنت با واسطهگری تعارض والد-فرزند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 121-150]
تعاملات زناشویی و زوجین متقاضی طلاقبررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطافپذیریشناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
تعللورزی تحصیلیاثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مؤلفههای تعللورزی تحصیلی و هیجانات منفی تحصیلی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 131-153]
تفکر انتقادیطراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
تکانشگرینقش میانجی تکانشگری در رابطه صفات سهگانه تاریک شخصیت با آزارگری سایبری: مطالعهای میان دانشجویان [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-21]
تکانشگریمقایسه اثربخشی آموزش فنون رفتار درمانی دیالکتیکی و درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر تکانشگری دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشیهای هوشمند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 151-174]
تنیدگی تحصیلیاثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 151-167]
تنظیم هیجانارزیابی مدل ارتباطی ذهنآگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
تنظیم هیجانینقش واسطهای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
توانبخشی شناختیاثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
توجه به حل مسألهمقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 233-243]
تئوری ذهنبررسی نقصان حافظه صفات ارجاعی بهخود در کودکان مبتلا به اتیسم در مقایسه با کودکان سالم [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 305-316]
جهتگیری اهداف پیشرفتتدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهتگیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روانشناختی با نقش واسطهای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
ح
حیابررسی تفاوتها و شباهتهای حیا و اضطراب اجتماعی (کمرویی) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 155-180]
حافظه صفات ارجاعی به خودبررسی نقصان حافظه صفات ارجاعی بهخود در کودکان مبتلا به اتیسم در مقایسه با کودکان سالم [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 305-316]
حافظه کاریاثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
حس پیوستگیبررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطافپذیریشناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
حل مسئله ریاضی؛ بهروزرسانی اطلاعاتمقایسه بیماران دختر مبتلا به سندرم ایکس شکننده و دختران عادی در حل مسائل ریاضی نیازمند بهروزرسانی اطلاعات و بدون نیاز به بهروزرسانی اطلاعات [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 95-113]
خ
خلاقیترابطه خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبکهای فرزندپروری و ویژگیهای شناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
خلاقیت هیجانیتدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهتگیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روانشناختی با نقش واسطهای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
خودپذیری مشروطاثربخشی رویکرد شناختی رفتاری گروهی بر انواع خودپذیری زنان 25 تا 40 سال شهر تبریز [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 23-40]
خودپذیری نامشروطاثربخشی رویکرد شناختی رفتاری گروهی بر انواع خودپذیری زنان 25 تا 40 سال شهر تبریز [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 23-40]
خوددلسوزینقش واسطهای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
خوددلسوزیارزیابی مدل ارتباطی ذهنآگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
خودکارآمدیتدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهتگیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روانشناختی با نقش واسطهای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
خودکارآمدی اجتماعیاثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 67-87]
خودکارآمدی تحصیلینقش واسطهای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
خودکارآمدی والدینیمقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
خودمدیریتیپیشبینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
خوشبینی تحصیلیتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجیگری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
د
دانشآموزان ورزشکارتحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
دانشجویان دارای سندرم پیش از قاعدگیاعتبارسنجی و بومیسازی بسته مثبتنگر کومر و بررسی اثربخشی آن بر علائم سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 75-91]
دخترانمقایسة سواد سلامت، انعطافپذیری روانشناختی و شخصیت جامعهپسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
درک مفاهیمطراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
درگیری تحصیلیتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجیگری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
درمان شناختی- تحلیلیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
درمان شناختی رفتاریاثربخشی رویکرد شناختی رفتاری گروهی بر انواع خودپذیری زنان 25 تا 40 سال شهر تبریز [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 23-40]
درمان شناختی-رفتاریاثربخشی درمان شناختی- رفتاری در بهبود نشانههای اختلال ارگاسم زنان و افزایش دانش و صمیمیت جنسی در زنان مبتلا به اختلال جنسی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 253-272]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
درمان مبتنی بر کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی آموزش فنون رفتار درمانی دیالکتیکی و درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر تکانشگری دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشیهای هوشمند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 151-174]
درمان هیپوونتلاسیون؛ علائم پانیکاثربخشی درمان هیپوونتلاسیون بر علائم پانیک و نگرانی زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 131-150]
ذ
ذهنآگاهیارزیابی مدل ارتباطی ذهنآگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
ر
راهبردهای مقابله مذهبیرابطه بین راهبردهای مقابله مذهبی و تابآوری با رضایت زناشویی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 317-331]
رضایت زناشوییرابطه بین راهبردهای مقابله مذهبی و تابآوری با رضایت زناشویی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 317-331]
رضایتمندی زناشوییاثربخشی درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا بهافسردگی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 229-252]
رفتاردرمانی دیالکتیکیبررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطافپذیریشناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
رفتار درمانی دیالکتیکیمقایسه اثربخشی آموزش فنون رفتار درمانی دیالکتیکی و درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر تکانشگری دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشیهای هوشمند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 151-174]
روابط موضوعیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
روایی سازهتحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
روانشناسیتحلیل استنادی و محتوایی مجله پژوهشهای نوین روانشناختی از آغاز انتشار (1385) تا سال 1394 [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 107-129]
روانشناسی مثبتنگراثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سرسختیروانشناختی و استرس ادراکشده زنان دارای همسر معتاد [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 231-251]
رویکرد پذیرش و تعهد؛ انعطافپذیری روانشناختیاثربخشی مشاوره گروهی رویکرد مبتنی برپذیرش و تعهد بر انعطافپذیری روانشناختی و معناداری زندگی زنان نابارور [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 175-197]
رویکرد تلفیقیهمسنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجانمدار-گاتمن و راهبردی-راهحلمحور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]
رویکرد راهبردی؛ راهحلمحورهمسنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجانمدار-گاتمن و راهبردی-راهحلمحور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]
رویکرد هیجانمدار؛ گاتمنهمسنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجانمدار-گاتمن و راهبردی-راهحلمحور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]
ز
زنان یائسهاثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
س
سازگاری روانی- اجتماعینقش واسطهای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
سبکهای فرزندپروریرابطه خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبکهای فرزندپروری و ویژگیهای شناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
سرزندگی تحصیلیتدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجیگری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
سرسختیروانشناختیاثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر سرسختیروانشناختی و استرس ادراکشده زنان دارای همسر معتاد [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 231-251]
سرعت پردازشاثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
سندرم ایکس شکنندهمقایسه بیماران دختر مبتلا به سندرم ایکس شکننده و دختران عادی در حل مسائل ریاضی نیازمند بهروزرسانی اطلاعات و بدون نیاز به بهروزرسانی اطلاعات [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 95-113]
سندرم پیش از قاعدگیاعتبارسنجی و بومیسازی بسته مثبتنگر کومر و بررسی اثربخشی آن بر علائم سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 75-91]
سواد سلامتمقایسة سواد سلامت، انعطافپذیری روانشناختی و شخصیت جامعهپسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
ش
شادکامیارزیابی مدل ارتباطی ذهنآگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
شبکه عصبی مصنوعیشناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیشبینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
شخصیت جامعهپسندمقایسة سواد سلامت، انعطافپذیری روانشناختی و شخصیت جامعهپسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
شناخت اجتماعیمقایسه توانایی قضاوت اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
ص
صرع لوب تمپورال چپ مقاوم به درماناثربخشی نوروفیدبک برکاهش افسردگی در بیماران مبتلا به صرع لوب تمپورال چپ و مقاوم به درمان شهر اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-17]
صفات تاریک شخصیتنقش میانجی تکانشگری در رابطه صفات سهگانه تاریک شخصیت با آزارگری سایبری: مطالعهای میان دانشجویان [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-21]
صمیمیت زناشویی؛ طلاقهمسنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجانمدار-گاتمن و راهبردی-راهحلمحور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]
ط
طرحوارههای ناسازگار اولیهبررسی تطبیقی مؤلفههای طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد حائز نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 41-55]
طلاقشناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیشبینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
طلاقمطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 47-76]
طلاق توافقیمطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 47-76]
ع
عدالت آموزشیپیشبینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
عزتنفسارزیابی مدل ارتباطی ذهنآگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
علایم مثبتمقایسه توانایی قضاوت اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
علایم منفیمقایسه توانایی قضاوت اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
علمسنجیترسیم نقشة علمی مقالات نمایهشدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشتهای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
عملکرد تحصیلیروابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
ف
فراشناختاثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مؤلفههای تعللورزی تحصیلی و هیجانات منفی تحصیلی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 131-153]
فرزندپروریمقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
فرسودگی تحصیلیپیشبینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
ق
قضاوت اجتماعیمقایسه توانایی قضاوت اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
ک
کتابسنجیتحلیل استنادی و محتوایی مجله پژوهشهای نوین روانشناختی از آغاز انتشار (1385) تا سال 1394 [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 107-129]
کودکان استثناییترسیم نقشة علمی مقالات نمایهشدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشتهای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
م
متغیرهای اجتماعی و اقتصادیشناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیشبینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
متغیرهای فرهنگی و دموگرافیکشناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیشبینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
محبوبیت والدینرابطه خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبکهای فرزندپروری و ویژگیهای شناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
مداخلههای رفتاریاثر بخشی ترکیب مداخلههای رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
مدیریت استرساثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
مرور نظاممندترسیم نقشة علمی مقالات نمایهشدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشتهای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
مسئولیتپذیری سلامتیاثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
مشغولیت تحصیلیاثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 151-167]
مشکلات رفتاری برونیسازیشدهمقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
مصورسازیترسیم نقشة علمی مقالات نمایهشدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشتهای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
معناداری زندگی؛ زنان ناباروراثربخشی مشاوره گروهی رویکرد مبتنی برپذیرش و تعهد بر انعطافپذیری روانشناختی و معناداری زندگی زنان نابارور [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 175-197]
مکانیسمهای دفاعیاثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
منبع کنترل ورزشیتحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
ن
نیازهای اساسی روان شناختیتدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهتگیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روانشناختی با نقش واسطهای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
نرمافزار سایتاسپیسترسیم نقشة علمی مقالات نمایهشدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشتهای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
نشاط معنویرابطه خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبکهای فرزندپروری و ویژگیهای شناختی در دانشآموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]