آخرتنگری؛ هدفمندی در زندگیبررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
آگاهی واجشناختیاثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
آموزش مدیریت والدیناثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمتوجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
ا
اجتنابشناختیمقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
احساس انسجامپیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
احساس تنهاییرابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
اختلال استرس پس از حادثهاثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
اختلال اضطراب فراگیرنقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
اختلال اضطراب فراگیرمقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
اختلال مصرف موادنقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
اختلالهای رفتاری دروننموداثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با رویآورد شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری دروننمود در دانشآموزان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 259-280]
اختلال وسواسی جبریvمقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
ادراک رفتار والدینارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
ادراک سیاست سازمانینقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
ازخودبیگانگی روانیپیشبینیکنندههای نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفههای ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
استرس ادراک شدهرابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابلهای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
استرس شغلیرابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
استرس شغلینقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
استعداد شرمنقش هیجانهای خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبکهای اسنادی در پیشبینی نشانههای عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
استعدادگناهنقش هیجانهای خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبکهای اسنادی در پیشبینی نشانههای عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
اسکیزوفرنیامقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
اضطرابدلایل ترس از مرگ و دینداری با اضطراب در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 19-32]
اضطراباثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
اعتیادنقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
اعتبار و استدلالهنجاریابی پرسشنامه استدلال تورپ در دانشجویان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 41-55]
افسردگیاثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
افسردگیاثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
افسردگی اساسیمقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
افسردگی و اضطرابارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
افشای هیجانی نوشتاریاثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
امیداثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
امیدبررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
اندازه شبکه اجتماعیرابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
انگیزش تحصیلیبررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
انگیزش شغلیاثر دگرگونسازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
بازدههای یادگیریمقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
با وجدان بودنارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
باورهای غیرمنطقیرابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
باورهای فراشناختیرابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
باورهای مثبت در مورد نگرانیمقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
بحث گروهیتأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
بیخوابیاثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
بدبینیپیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
برونگراییتأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
پرخاشگریاثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
پردازش مجدداثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
پریشانی روانشناختیمقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
پیشرفت تحصیلیرابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
تدریس با الگوی قیاسگریمقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
تربیت بدنیرابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
تفاوتهای جنسیتیتفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
تنیس روی میزاثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
تنظیم هیجانمقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
ج
جهتگیری منفی به مشکلمقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
ح
حرکات چشماثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
حساسیت پردازش حسینقش سیستمهای مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
حساسیتزداییاثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
حلمسأله خانوادهرابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
حمایت سازمانی ادراک شدهنقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
خ
خوددوستدارینقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
خودکارآمدیرابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
خودکارآمدیپیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
خوشبینیپیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
د
دانشجویانتفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
دانشگاه تبریزمدل استرس شغلی در محیطهای آموزشی - دانشگاهی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 61-89]
درمان شناختی-رفتاریاثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
درونگراییتأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
دگرگونسازی شغلیاثر دگرگونسازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
دلایل ترس از مرگدلایل ترس از مرگ و دینداری با اضطراب در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 19-32]
دلبستگینقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
دینداریدلایل ترس از مرگ و دینداری با اضطراب در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 19-32]
دوقطبیمقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
ذ
ذهن آگاهیرابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابلهای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
ذهن-آگاهینقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
ر
راهبردهای تنظیم شناختی هیجانمقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
راهبردهای شناختی تنظیم هیجاننقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و رواننژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
راهبردهای مقابلهایرابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابلهای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
رشد قضاوت اخلاقیتأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
رضایت از زندگیبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
رضایت شغلینقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
رضایت شغلینقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
رضامندی زناشوییاثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
رفتار خرابکارانهپیشبینیکنندههای نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفههای ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
رفتار شهروندی سازمانیاثر دگرگونسازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
رفتارهای بهداشتیپیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
رواننژندیارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
روان-نژندگرایی؛ برونگرایی؛ پانیکنقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و رواننژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
رویآورد شناختی ـ رفتاریاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با رویآورد شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری دروننمود در دانشآموزان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 259-280]
سخنرانیتأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
سرشت-منشالگوی ارتباطی بین ابعاد سرشت – منش و سامانههای مغزی رفتاری با علائم وسواس جبری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 219-242]
سلامتروانیمقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
سلامت عمومیرابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
سلامت عمومیپیشبینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفههای هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
سوء مصرف مواداثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
ش
شبکههای توجهاثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیمقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
ض
ضربان قلبتأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
ط
طرحوارههای ناسازگار اولیهرابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالگرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
طرحوارههای ناکارآمد اولیهارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیمقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
عقبمانده ذهنیمقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
علائم وسواس جبریالگوی ارتباطی بین ابعاد سرشت – منش و سامانههای مغزی رفتاری با علائم وسواس جبری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 219-242]
عملکرد تحصیلیبررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
عملکرد تکلیفیاثر دگرگونسازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
عملکرد خواندناثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
عملکرد شغلینقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
عوارض خلقیارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
عواطف مثبت و منفینقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
عوامل شخصیتارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
فشارخونتأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
ق
قیاسگری توضیحی متنیمقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
قاطعیتبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتیتأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
م
محافظت بیش از حدارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
مدیریت خشماثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
مدل علّیرابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالگرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
مراقبتارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
مشکلات رفتاریاثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمتوجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
مشکلاتزناشوییرابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
معلمرابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
معمای اخلاقیتأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با رویآورد شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری دروننمود در دانشآموزان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 259-280]
مهارتهای اجتماعی و سبک-های یادگیریبررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری بر رشد مهارت-های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-18]
موسیقیتأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
ن
نارساخوانیاثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
ناسازگاریزناشوییرابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
ناگویی خلقینقش سیستمهای مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
ناگویی هیجانینقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
نشانههای عمومی روانپزشکینقش هیجانهای خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبکهای اسنادی در پیشبینی نشانههای عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
نشانـههای نباتی و غیرنباتی افسردگیرابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
نشخوار فکریرابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
نظامهای مغزی/رفتارینقش سیستمهای مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
نقص در تنظیم هیجانینقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
نگرانیرابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
نگرش نسبت به علوممقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
نوجوانیپیشبینیکنندههای نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفههای ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
نوجوانان آسیبدیدهاثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
نوروفیدبکاثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
و
ویژگیهای روانسنجیبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
هوشهای چندگانهتفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
هوش هیجانیپیشبینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفههای هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
ی
یادگیری خودنظم داده شدهرابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
یادگیری مشارکتیمقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
یادگیری مشارکتیبررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری بر رشد مهارت-های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-18]
یوگااثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد