آ
-
آلودگی ذهنی
بررسی نقش ترومای کودکی در نشانههای وسواسی-جبری با میانجیگری ترس از خود، باورهای هیجانی، باورهای وسواسی و آلودگی ذهنی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 215-225]
-
آموزش ارتباط بدون خشونت
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت مبتنی بر نظریه مارشال روزنبرگ بر همدلی و معنای زندگی دانشجویان دارای علائم خشونت [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 194-203]
ا
-
احساس انسجام روانی
ارائه مدل پریشانی هیجانی بر اساس رفتارهای ارتقا دهنده سلامت و احساس انسجام روانی با نقش میانجیگری معنای زندگی در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلبی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 238-250]
-
احساس تنهایی
مدلیابی ساختاری پیشبینی سوگ پیچیده پایدار در میان افراد سوگوار ناشی از کرونا بر اساس کیفیت روابط ابژه با تمرکز بر نقش واسطهای نشخوار خشم و احساس تنهایی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 252-260]
-
اختلال استرس پس از سانحه
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما برکاهش میزان حساسیت اضطرابی و حملات پانیک (وحشت زدگی) در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 140-148]
-
اختلال بی نظمی خلق مخرب
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر کاهش تحریکپذیری و پرخاشگری نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق مخرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 96-106]
-
استرس زناشویی
تبیین مدل ساختاری رضایت زناشویی بر اساس اقتدار شخصی در سیستم خانواده با میانجیگری راهبردهای حل تعارض و استرس زناشویی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 161-169]
-
اضطراب
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری هیجانمدار (ECBT) بر نگرانی و حساسیت اضطرابی کودکان مضطرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 150-159]
-
اضطراب صفت
رابطه اضطراب صفت و عدم تحمل بلاتکلیفی با نشانههای افسردگی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهن آگاهی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 171-180]
-
اعتیاد
تأثیر نرم افزار SPACE بر کاهش اعتیاد و میزان وابستگی به تلفن همراه درجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 129-138]
-
اعتیاد به اینترنت
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر روانشناسی مثبت و درمان شناختی– رفتاری بر اعتیاد به اینترنت و رفتارهای پرخطر دانش آموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 22-34]
-
اقتدار شخصی
تبیین مدل ساختاری رضایت زناشویی بر اساس اقتدار شخصی در سیستم خانواده با میانجیگری راهبردهای حل تعارض و استرس زناشویی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 161-169]
-
الگوهای ارتباطی
تدوین الگوی ساختاری رابطه الگوهای ارتباطی و مهارتهای مقابله با استرس با رضایت از زندگی با میانجیگری تمایزیافتگی فردی در زنان متاهل [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 205-213]
-
انعطاف پذیری روانشناختی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و معنویت درمانی بر افزایش تاب آوری و انعطاف پذیری روان شناختی مادران دارای کودکان با معلولیت جسمی و حرکتی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 108-118]
ب
-
باورهایارتباطی
اثربخشی زوج درمانی رفتاری-هیجانی–عقلانی بر باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین متقاضی طلاق [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 11-20]
-
باورهای مرتبط با مواد
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر باورهای مرتبط با مواد و حافظه اعتیاد در معتادان مواد افیونی تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 74-83]
-
باورهای هیجانی
بررسی نقش ترومای کودکی در نشانههای وسواسی-جبری با میانجیگری ترس از خود، باورهای هیجانی، باورهای وسواسی و آلودگی ذهنی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 215-225]
-
برون گرایی
اثربخشی رواندرمانی بدنی بر برونگرایی و روان رنجورخویی دانشآموزان ناشنوا [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 262-271]
-
بیماری عروق کرونر قلبی
ارائه مدل پریشانی هیجانی بر اساس رفتارهای ارتقا دهنده سلامت و احساس انسجام روانی با نقش میانجیگری معنای زندگی در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلبی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 238-250]
-
بیماری قلبی عروقی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان فراتشخیصی بر سازگاری روانی اجتماعی با بیماری و خودمراقبتی در افراد دارای بیماری قلبی عروقی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 58-72]
پ
-
پدیدارشناختی
دلایل نهانشیدایی یا کراش از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ پدیدارشناختی در حوزه روانشناسی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 120-127]
-
پرخاشگری و دانش آموزان
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر کاهش تحریکپذیری و پرخاشگری نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق مخرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 96-106]
-
پریشانی هیجانی
ارائه مدل پریشانی هیجانی بر اساس رفتارهای ارتقا دهنده سلامت و احساس انسجام روانی با نقش میانجیگری معنای زندگی در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلبی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 238-250]
ت
-
تاب آوری
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و معنویت درمانی بر افزایش تاب آوری و انعطاف پذیری روان شناختی مادران دارای کودکان با معلولیت جسمی و حرکتی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 108-118]
-
تحریک پذیری
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر کاهش تحریکپذیری و پرخاشگری نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق مخرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 96-106]
-
ترومای کودکی
بررسی نقش ترومای کودکی در نشانههای وسواسی-جبری با میانجیگری ترس از خود، باورهای هیجانی، باورهای وسواسی و آلودگی ذهنی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 215-225]
-
تلفن همراه
تأثیر نرم افزار SPACE بر کاهش اعتیاد و میزان وابستگی به تلفن همراه درجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 129-138]
-
تمایزیافتگی فردی
تدوین الگوی ساختاری رابطه الگوهای ارتباطی و مهارتهای مقابله با استرس با رضایت از زندگی با میانجیگری تمایزیافتگی فردی در زنان متاهل [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 205-213]
-
تئوری انتخاب
مقایسه اثربخشی مراقبت معنوی و تئوری انتخاب بر شکوفایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 227-236]
ج
-
جانبازان
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما برکاهش میزان حساسیت اضطرابی و حملات پانیک (وحشت زدگی) در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 140-148]
ح
-
حافظه اعتیاد
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر باورهای مرتبط با مواد و حافظه اعتیاد در معتادان مواد افیونی تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 74-83]
-
حساسیت اضطرابی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما برکاهش میزان حساسیت اضطرابی و حملات پانیک (وحشت زدگی) در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 140-148]
-
حساسیت اضطرابی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری هیجانمدار (ECBT) بر نگرانی و حساسیت اضطرابی کودکان مضطرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 150-159]
خ
-
خشونت
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت مبتنی بر نظریه مارشال روزنبرگ بر همدلی و معنای زندگی دانشجویان دارای علائم خشونت [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 194-203]
-
خودتنظیمی هیجانی
اثربخشی درمان هیجان مدار بر همجوشی شناختی و خودتنظیمی هیجانی همسران جانبازان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 47-56]
-
خودتنظیمی هیجانی
ارائه مدل گرایش به اعتیاد دانشجویان بر اساس سبکهای فرزندپروری با نقش میانجیگری خودتنظیمی هیجانی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 182-192]
-
خودکنترلی
پیشبینی قلدری دانش آموزان متوسطه: نقش خودکنترلی و فرصت های رفتاری [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 1-9]
-
خودمراقبتی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان فراتشخیصی بر سازگاری روانی اجتماعی با بیماری و خودمراقبتی در افراد دارای بیماری قلبی عروقی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 58-72]
-
خود مرعوب
بررسی نقش ترومای کودکی در نشانههای وسواسی-جبری با میانجیگری ترس از خود، باورهای هیجانی، باورهای وسواسی و آلودگی ذهنی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 215-225]
د
-
دانش آموزان
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر روانشناسی مثبت و درمان شناختی– رفتاری بر اعتیاد به اینترنت و رفتارهای پرخطر دانش آموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 22-34]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر مشکلات هیجانی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 273-280]
-
دانشجویان
دلایل نهانشیدایی یا کراش از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ پدیدارشناختی در حوزه روانشناسی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 120-127]
-
درمان شناختی رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر روانشناسی مثبت و درمان شناختی– رفتاری بر اعتیاد به اینترنت و رفتارهای پرخطر دانش آموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 22-34]
-
درمان شناختی رفتاری
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر باورهای مرتبط با مواد و حافظه اعتیاد در معتادان مواد افیونی تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 74-83]
-
درمان شناختی رفتاری هیجان مدار
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری هیجانمدار (ECBT) بر نگرانی و حساسیت اضطرابی کودکان مضطرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 150-159]
-
درمان فراتشخیصی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان فراتشخیصی بر سازگاری روانی اجتماعی با بیماری و خودمراقبتی در افراد دارای بیماری قلبی عروقی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 58-72]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان فراتشخیصی بر سازگاری روانی اجتماعی با بیماری و خودمراقبتی در افراد دارای بیماری قلبی عروقی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 58-72]
-
درمان مبتنیبر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و معنویت درمانی بر افزایش تاب آوری و انعطاف پذیری روان شناختی مادران دارای کودکان با معلولیت جسمی و حرکتی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 108-118]
-
درمان مبتنی بر روانشناسی مثبت
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر روانشناسی مثبت و درمان شناختی– رفتاری بر اعتیاد به اینترنت و رفتارهای پرخطر دانش آموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 22-34]
-
درمان هیجانمدار
اثربخشی درمان هیجان مدار بر همجوشی شناختی و خودتنظیمی هیجانی همسران جانبازان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 47-56]
ذ
-
ذهن آگاهی
رابطه اضطراب صفت و عدم تحمل بلاتکلیفی با نشانههای افسردگی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهن آگاهی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 171-180]
-
ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر مشکلات هیجانی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 273-280]
ر
-
راهبردهای حل تعارض
تبیین مدل ساختاری رضایت زناشویی بر اساس اقتدار شخصی در سیستم خانواده با میانجیگری راهبردهای حل تعارض و استرس زناشویی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 161-169]
-
رضایت از زندگی
تدوین الگوی ساختاری رابطه الگوهای ارتباطی و مهارتهای مقابله با استرس با رضایت از زندگی با میانجیگری تمایزیافتگی فردی در زنان متاهل [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 205-213]
-
رضایت زناشویی
تبیین مدل ساختاری رضایت زناشویی بر اساس اقتدار شخصی در سیستم خانواده با میانجیگری راهبردهای حل تعارض و استرس زناشویی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 161-169]
-
رفتاردرمانی دیالکتیک
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 36-45]
-
رفتار درمانی دیالکتیکی
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر کاهش تحریکپذیری و پرخاشگری نوجوانان دارای اختلال بی نظمی خلق مخرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 96-106]
-
رفتار درمانی شناختی متمرکز بر تروما
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما برکاهش میزان حساسیت اضطرابی و حملات پانیک (وحشت زدگی) در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 140-148]
-
رفتارهای ارتقا دهنده سلامت
ارائه مدل پریشانی هیجانی بر اساس رفتارهای ارتقا دهنده سلامت و احساس انسجام روانی با نقش میانجیگری معنای زندگی در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلبی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 238-250]
-
رفتارهای پرخطر
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر روانشناسی مثبت و درمان شناختی– رفتاری بر اعتیاد به اینترنت و رفتارهای پرخطر دانش آموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 22-34]
-
رفتارهای غیرمولد
پیشبینی رفتارهای غیرمولد دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه براساس فراهیجان، شخصیت آندروژنی و عملکرد خانواده [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 85-94]
-
روابط ابژه
مدلیابی ساختاری پیشبینی سوگ پیچیده پایدار در میان افراد سوگوار ناشی از کرونا بر اساس کیفیت روابط ابژه با تمرکز بر نقش واسطهای نشخوار خشم و احساس تنهایی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 252-260]
-
روان درمانی بدنی
اثربخشی رواندرمانی بدنی بر برونگرایی و روان رنجورخویی دانشآموزان ناشنوا [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 262-271]
-
روان رنجورخوئی
اثربخشی رواندرمانی بدنی بر برونگرایی و روان رنجورخویی دانشآموزان ناشنوا [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 262-271]
ز
-
زنان متاهل
تدوین الگوی ساختاری رابطه الگوهای ارتباطی و مهارتهای مقابله با استرس با رضایت از زندگی با میانجیگری تمایزیافتگی فردی در زنان متاهل [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 205-213]
-
زوجدرمانی عقلانی-هیجانی-رفتاری
اثربخشی زوج درمانی رفتاری-هیجانی–عقلانی بر باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین متقاضی طلاق [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 11-20]
س
-
سازگاری روانی اجتماعی با بیماری
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان فراتشخیصی بر سازگاری روانی اجتماعی با بیماری و خودمراقبتی در افراد دارای بیماری قلبی عروقی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 58-72]
-
سبکهای فرزندپروری
ارائه مدل گرایش به اعتیاد دانشجویان بر اساس سبکهای فرزندپروری با نقش میانجیگری خودتنظیمی هیجانی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 182-192]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسه اثربخشی مراقبت معنوی و تئوری انتخاب بر شکوفایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 227-236]
-
سلامت عمومی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 36-45]
-
سوگ پیچیده پایدار
مدلیابی ساختاری پیشبینی سوگ پیچیده پایدار در میان افراد سوگوار ناشی از کرونا بر اساس کیفیت روابط ابژه با تمرکز بر نقش واسطهای نشخوار خشم و احساس تنهایی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 252-260]
ش
-
شخصیت
اثربخشی رواندرمانی بدنی بر برونگرایی و روان رنجورخویی دانشآموزان ناشنوا [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 262-271]
-
شخصیت آندروژنی
پیشبینی رفتارهای غیرمولد دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه براساس فراهیجان، شخصیت آندروژنی و عملکرد خانواده [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 85-94]
-
شکوفایی
مقایسه اثربخشی مراقبت معنوی و تئوری انتخاب بر شکوفایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 227-236]
ط
-
طلاق
اثربخشی زوج درمانی رفتاری-هیجانی–عقلانی بر باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین متقاضی طلاق [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 11-20]
ع
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
رابطه اضطراب صفت و عدم تحمل بلاتکلیفی با نشانههای افسردگی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهن آگاهی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 171-180]
-
علائم پانیک
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما برکاهش میزان حساسیت اضطرابی و حملات پانیک (وحشت زدگی) در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 140-148]
-
عملکرد خانواده
پیشبینی رفتارهای غیرمولد دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه براساس فراهیجان، شخصیت آندروژنی و عملکرد خانواده [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 85-94]
ف
-
فراهیجان
پیشبینی رفتارهای غیرمولد دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه براساس فراهیجان، شخصیت آندروژنی و عملکرد خانواده [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 85-94]
-
فرصتها
پیشبینی قلدری دانش آموزان متوسطه: نقش خودکنترلی و فرصت های رفتاری [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 1-9]
ق
-
قلدری
پیشبینی قلدری دانش آموزان متوسطه: نقش خودکنترلی و فرصت های رفتاری [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 1-9]
ک
-
کراش
دلایل نهانشیدایی یا کراش از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ پدیدارشناختی در حوزه روانشناسی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 120-127]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 36-45]
-
کودکان
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری هیجانمدار (ECBT) بر نگرانی و حساسیت اضطرابی کودکان مضطرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 150-159]
گ
-
گرایش به اعتیاد
ارائه مدل گرایش به اعتیاد دانشجویان بر اساس سبکهای فرزندپروری با نقش میانجیگری خودتنظیمی هیجانی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 182-192]
م
-
مراقبت معنوی
مقایسه اثربخشی مراقبت معنوی و تئوری انتخاب بر شکوفایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 227-236]
-
مشکلات هیجانی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر مشکلات هیجانی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 273-280]
-
معتادان مواد افیونی
اثربخشی درمان شناختی-رفتاری بر باورهای مرتبط با مواد و حافظه اعتیاد در معتادان مواد افیونی تحت درمان نگهدارنده با متادون [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 74-83]
-
معلولیت جسمی و حرکتی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و معنویت درمانی بر افزایش تاب آوری و انعطاف پذیری روان شناختی مادران دارای کودکان با معلولیت جسمی و حرکتی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 108-118]
-
معنادرمانی
مقایسه اثربخشی مراقبت معنوی و تئوری انتخاب بر شکوفایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 227-236]
-
معنای زندگی
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت مبتنی بر نظریه مارشال روزنبرگ بر همدلی و معنای زندگی دانشجویان دارای علائم خشونت [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 194-203]
-
معنای زندگی
ارائه مدل پریشانی هیجانی بر اساس رفتارهای ارتقا دهنده سلامت و احساس انسجام روانی با نقش میانجیگری معنای زندگی در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلبی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 238-250]
-
معنویت درمانی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و معنویت درمانی بر افزایش تاب آوری و انعطاف پذیری روان شناختی مادران دارای کودکان با معلولیت جسمی و حرکتی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 108-118]
-
مهارتهای مقابله با استرس
تدوین الگوی ساختاری رابطه الگوهای ارتباطی و مهارتهای مقابله با استرس با رضایت از زندگی با میانجیگری تمایزیافتگی فردی در زنان متاهل [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 205-213]
-
مولتیپل اسکلروزیس
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروزیس [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 36-45]
ن
-
ناشنوا
اثربخشی رواندرمانی بدنی بر برونگرایی و روان رنجورخویی دانشآموزان ناشنوا [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 262-271]
-
نرمافزار SPACE
تأثیر نرم افزار SPACE بر کاهش اعتیاد و میزان وابستگی به تلفن همراه درجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 129-138]
-
نشانه های افسردگی
رابطه اضطراب صفت و عدم تحمل بلاتکلیفی با نشانههای افسردگی در دانشجویان: نقش واسطهای ذهن آگاهی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 171-180]
-
نشانههای وسواسی-جبری
بررسی نقش ترومای کودکی در نشانههای وسواسی-جبری با میانجیگری ترس از خود، باورهای هیجانی، باورهای وسواسی و آلودگی ذهنی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 215-225]
-
نشخوار خشم
مدلیابی ساختاری پیشبینی سوگ پیچیده پایدار در میان افراد سوگوار ناشی از کرونا بر اساس کیفیت روابط ابژه با تمرکز بر نقش واسطهای نشخوار خشم و احساس تنهایی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 252-260]
-
نگرانی
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری هیجانمدار (ECBT) بر نگرانی و حساسیت اضطرابی کودکان مضطرب [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 150-159]
-
نهانشیدایی
دلایل نهانشیدایی یا کراش از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ پدیدارشناختی در حوزه روانشناسی [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 120-127]
و
-
واقعیت درمانی
مقایسه اثربخشی مراقبت معنوی و تئوری انتخاب بر شکوفایی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 227-236]
-
والدین
پیشبینی قلدری دانش آموزان متوسطه: نقش خودکنترلی و فرصت های رفتاری [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 1-9]
ه
-
همجوشی شناختی
اثربخشی درمان هیجان مدار بر همجوشی شناختی و خودتنظیمی هیجانی همسران جانبازان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 47-56]
-
همدلی
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت مبتنی بر نظریه مارشال روزنبرگ بر همدلی و معنای زندگی دانشجویان دارای علائم خشونت [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 194-203]
-
همسران جانبازان
اثربخشی درمان هیجان مدار بر همجوشی شناختی و خودتنظیمی هیجانی همسران جانبازان [دوره 19، شماره 73، 1403، صفحه 47-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد