آزادی، زینب رابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
ا
ابراهیمی علویکلائی، صدیقه مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمتوجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
احمدی، پریچهر اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
احمدی، عزتالله نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
ادیب، یوسف بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری بر رشد مهارت-های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-18]
اسدی مجره، سامره پیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
اسدی مجره، سامره پیشبینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفههای هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
اسماعیل پور، خلیل تفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
اصلان آبادی، ناصر تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
افراسیاب، نورین نقش سیستمهای مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
افشاریان، ندا پیشبینیکنندههای نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفههای ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
افلاک سیر، عبدالعزیز دلایل ترس از مرگ و دینداری با اضطراب در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 19-32]
اقبالی، علی مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
اکبری بیاتیانی، عبدالرضا رابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
اکبرزاده، آزاده رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
اندرخور، هاجر رابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
ب
باباپور خیرالدین، جلیل تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
باقری، خسرو تأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
بخشی پور، عباس مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
بخشی پور رودسری، عباس اثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
بدری آذرین، یعقوب رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
براتی سده، فرید اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
بیرامی، منصور مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
بیرامی، منصور مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
بیرامی، منصور پیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
برومندنسب، مسعود رابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
بشارت، محمدعلی نقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
بیگدلی، ایمان الله رابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
بیگدلی، ایمان اله رابطه «همخوانی/ناهمخوانی سبکهای تفکر دانشجو- استاد» با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 67-79]
پ
پرواز، پرستو نقش هیجانهای خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبکهای اسنادی در پیشبینی نشانههای عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
پرواز، یونس نقش هیجانهای خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبکهای اسنادی در پیشبینی نشانههای عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
ت
تقیزاده، شیوا اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
ج
جعفری، سیمین اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
جهان، علی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
جهدی، فرشته ارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
حیدری، محمود نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
حسنی، محمد نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
حسینی، فاطمه ارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
حسینی اصل، مریم پیشبینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوشبینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
حسن پور، محمد مدل استرس شغلی در محیطهای آموزشی - دانشگاهی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 61-89]
حسین پور، فایقه ارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
حسن زاده، لیلا اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
حسینزاده، سولماز نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و رواننژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
خ
خاکباز، حمید اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
خانی پور، حمید نقش هیجانهای خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبکهای اسنادی در پیشبینی نشانههای عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
رحیم پور، ناصر بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
رستمی، رضا نقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
رسولیان، مریم ارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
رضایی، اکبر تفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
رضاپور، یوسف پیشبینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفههای هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
ز
زارع، حسین هنجاریابی پرسشنامه استدلال تورپ در دانشجویان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 41-55]
س
سلیمانی، علی رابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
سلمانپور، حمزه رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالگرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
سلمان پور، صدیقه رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالگرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
سهرابی، فرامرز رابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
سهرابی، فرامرز اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
ش
شاهعلی، اعظم اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمتوجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
شمس، جمال رابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
شناور، فضل الله اثر دگرگونسازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
شهامت ده سرخ، فاطمه بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 117-130]
شهیدی، شهریار نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
ص
صادقی، بابک تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
صادق زاده قمصری، علیرضا تأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
صبوری مقدم، حسن اثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
صبوری مقدم، حسن تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
صفرعلی زاده، ملیحه بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری بر رشد مهارت-های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-18]
ط
طالع پسند، سیاوش رابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
طلایی، علی بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 117-130]
ع
عابدینی، مریم پیشبینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفههای هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
عباسی، مهدی نقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
عباسی بورندرق، سکینه رابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
عبداللهی هریس، نسیم نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
عبدالهی، محمدحسین ارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
عبدالهی عدلی انصار، وحیده مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
عبدوی، فاطمه رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
عزتی، داود تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درونگرایی و برونگرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
عیسی زاده گان، علی اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
عیسی زاده گان، علی نقش سیستمهای مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
ف
فارسی، علیرضا اثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
فتحی آذر، اسکندر مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
فتحی رضائی، زهرا اثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
فرید، ابوالفضل رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالگرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
ق
قاسم زاده، ابوالفضل رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با کمالگرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل نقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
قاسمزاده علیشاهی، ابوالفضل نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
قنادی، فاطمه ارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
قهرمان محرم پور، نسیم اثربخشی روشدرمانی حساسیتزدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
ک
کیانی، رقیه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانههای بیخوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
کدیور، پروین پیشبینیکنندههای نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفههای ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
کرمی، حوریه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
کریمی، فرهاد تأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروههای کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
کیمیایی، سیدعلی رابطه توانایی حلمسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاریزناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
گ
گنجعلی وند، ناهید رابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
م
ماشینچی عباسی، نعیمه نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و رواننژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
ماشینچی عباسی، نعیمه نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
محمدزاده، علی تفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
محمودعلیلو، مجید مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
محمودعلیلو، مجید نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و رواننژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
محمودعلیلو، مجید مقایسه مولفههای شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
محمودعلیلو، مجید نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
مرادی، علیرضا رابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابلهای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
میرزائیان، بهرام مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
میرنسب، میرمحمود اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
مصرآبادی، جواد تفاوتهای جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوشهای چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
معنوی پور، داود بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
میکائیلی منیع، فرزانه اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
میکائیلی منیع، فرزانه نقش سیستمهای مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
میکائیلی منیع، فرزانه بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
ملکی مرشت، منظر نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
ملکی مرشت، منظر نقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
موتابی، فرشته نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
مومنی، فرشته نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهنآگاهی و خوددوستداری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
ن
نریمانی، محمد اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی/کمتوجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
نژادحمدی، ندا رابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابلهای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
نیسانی سامانی، لیلا ارتباط عوارض خلقی قرصهای خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
نسیمی خواه، معصومه مقایسه کیفیت زندگی و سلامت روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
نظری، محمدعلی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
نعامی، عبدالزهرا اثر دگرگونسازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
نوربخش، سیده نجمه نقش تعدیلکننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبکهای دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
نوریزاد، نرگس بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
و
واحدی، شهرام مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبکهای یادگیری ترجیحی بر بازدههای یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
واعظ موسوی، سیدمحمدکاظم اثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
وطن خواه، حمیدرضا بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
ه
هاشمی، تورج مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقبمانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
هاشمی، تورج نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و رواننژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
هاشمی، تورج اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واجشناختی در دانشآ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
هاشمی، تورج نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
هاشمی، سهیلا بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
ی
یارمحمدی و اصل، مسیب ارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحوارههای ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
یعقوبی، حسن الگوی ارتباطی بین ابعاد سرشت – منش و سامانههای مغزی رفتاری با علائم وسواس جبری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 219-242]
یگانه، طیبه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با رویآورد شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری دروننمود در دانشآموزان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 259-280]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد