آموزشتأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
آموزش استثناییمقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
آموزش بازداری از پاسخبررسی اثربخشی آموزش بازداری از پاسخ بر کاهش علایم زیرگروه ADHD مرکب ، عمدتاً بیتوجه و ADHD همراه با ODD [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 111-127]
آموزش تفکراثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 195-216]
آموزش تلفیقیمقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
آموزششناختی اخلاقبررسی اثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزشها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
آموزش عادیمقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
آموزش مستقیمبررسی اثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزشها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
آموزش مهارتهای عاطفیاثربخشی آموزش مهارتهای عاطفی بر افزایش هوش عاطفی و شادی زوجی دانشجویان زن متأهل دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 169-188]
ا
اجتنابپیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
اجتناب از کمک-طلبیرابطه جهتگیری هدف پیشرفت و کمرویی با اجتناب از کمکطلبی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-19]
اختلالات اضطرابیبررسی تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی کودکان دبستانی با استفاده از نرمافزار مشاهدهگر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 55-76]
اختلالات اضطرابیبررسی رابطه ساده و چندگانه صفات طیف اوتیسم و وسواس جبری در دانش-آموزان دختر دوره راهنمایی شهر یزد [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-19]
اختلال استراس پس از سانحهمقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
اختلال اضطراب فراگیرارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانههای افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
اختلال شخصیت مرزیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانههای نوسان خلقی و رفتارهای خودکشیگرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]
اختلال عاطفی دوقطبیمقایسه نظریه ذهن در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال عاطفی دو قطبی و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 73-93]
اختلال همایندارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانههای افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
اختلال وسواس جبریبررسی رابطه ساده و چندگانه صفات طیف اوتیسم و وسواس جبری در دانش-آموزان دختر دوره راهنمایی شهر یزد [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-19]
اختلال وسواس فکری- عملمقایسه سبکهای تفکر، سبکهای اسناد، خوشبینی و بدبینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
ارتباطبررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
استرس شغلیبرازش روابط علی ـ ساختاری ویژگیهای شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
اسکیزوفرنیمقایسه نظریه ذهن در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال عاطفی دو قطبی و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 73-93]
اضطراب اجتماعیپیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
اضطراب حالتسوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
اضطراب صفتسوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
اضطراب کودکاثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر اضطراب و عزت-نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی (ADHD) [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 163-180]
افسردگیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با رواندرمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
الگوهای ارتباطیاثر مستقیم و غیرمستقیم دیدگاه فهمی بر کیفیت زناشویی: آزمودن یک مدل میانجی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 129-151]
ب
بارداریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با رواندرمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاریاثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر اضطراب و عزت-نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی (ADHD) [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 163-180]
با وجدان بودنبرازش روابط علی ـ ساختاری ویژگیهای شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
باورهای ارتباطیبررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
باورهای غیرمنطقیبررسی تأثیر گروه درمانیشناختی رفتاری بر باورهای غیرمنطقی دانشآموزان [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 159-174]
باورهای فراشناختیآزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
بیشفعالی/کمبود توجهمقایسه کارکردهای مغزی و ویژگیهای رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیلهای وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
بهزیستی معنویپیشبینی رضایت از زندگی بر اساس رگههای شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]
پارکینسوناثربخشی شناخت - رفتار درمانگری سالمندی (CBTO) بر مولفههای سلامت عمومی مبتلایان به بیماری پارکینسون (PD) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 97-122]
پاسخگویی فردیبرازش روابط علی ـ ساختاری ویژگیهای شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
پتانسیلهای وابسته به رویداد (ERP)مقایسه کارکردهای مغزی و ویژگیهای رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیلهای وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
تابآورینقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
تحریف های شناختیبررسی تاثیر آموزش تحریفهای شناختی بر میزان رضایت زناشویی در زنان مراجعهکننده به مراکز مشاوره بهزیستی شهر اصفهان در سال 1390 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 89-111]
ترسپیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
تروماهای اوایل زندگیطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
تعللورزی تحصیلیپیشبینی تغییرات تعللورزی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی دانشگاهی و رضایت از زندگی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 153-167]
تفکر انتقادیاثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 195-216]
تمایل بر بخششمقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
تنظیم هیجان شناختینقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
تنفر پایامقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
توافق پذیریبرازش روابط علی ـ ساختاری ویژگیهای شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
ج
جنسیتتأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
جهتگیری هدف پیشرفترابطه جهتگیری هدف پیشرفت و کمرویی با اجتناب از کمکطلبی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-19]
ح
حافظهکاریمقایسه کارکردهای مغزی و ویژگیهای رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیلهای وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
حساسیت به مقتضیاتمقایسه بخشندگی در جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با همسران آنها و افراد سالم [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 13-28]
حساسیت پاسخ (دی-پرایم)تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسکپذیر در مقایسه با افراد محافظهکار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
حل مسألهتأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
حمایت اجتماعیپیشبینی رضایت از زندگی بر اساس رگههای شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]
خ
خودتنظیمیاثربخشی آموزش خودتنظیمی برکارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 43-66]
خودتنظیمیتأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 113-133]
خودشیفتگیطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
خودکارآمدی تحصیلیمقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
خودکارآمدی تحصیلی و رضایت از زندگیپیشبینی تغییرات تعللورزی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی دانشگاهی و رضایت از زندگی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 153-167]
خودکشیرابطه ویژگیهای شخصیتی مدل آیزنک و تابآوری با نگرش به خودکشی در بین دانشآموزان دختر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
خودکشیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانههای نوسان خلقی و رفتارهای خودکشیگرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]
خوشبینی و بدبینیمقایسه سبکهای تفکر، سبکهای اسناد، خوشبینی و بدبینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
د
دانش آموزانبررسی تأثیر گروه درمانیشناختی رفتاری بر باورهای غیرمنطقی دانشآموزان [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 159-174]
دانش-آموزان دارای نیازهای ویژهمقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
درمان شناختی رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با رواندرمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
درمان شناختی رفتاریبررسی تأثیر گروه درمانیشناختی رفتاری بر باورهای غیرمنطقی دانشآموزان [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 159-174]
درمان شناختی ـ رفتاریاثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]
درمان فراتشخیصی یکپارچهارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانههای افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]
درونیسازی ایدهآل لاغریرابطه عزتنفس و درونیسازی ایدهآل لاغری با نارضایتی از تصویر بدنی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 21-33]
دستکاری انگیزشیتأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسکپذیر در مقایسه با افراد محافظهکار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
ر
ردیابی نقطهسوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
ریسکپذیریتأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسکپذیر در مقایسه با افراد محافظهکار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
رضایت از زندگیپیشبینی رضایت از زندگی بر اساس رگههای شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]
رضایت از زندگیبررسی رابطه کمالگرایی با رضایت از زندگی و پرخاشگری در بین دانش-آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 201-219]
رضایت زناشوییمقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانهدار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
رضایت زناشوییبررسی تاثیر آموزش تحریفهای شناختی بر میزان رضایت زناشویی در زنان مراجعهکننده به مراکز مشاوره بهزیستی شهر اصفهان در سال 1390 [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 89-111]
رضایت زناشوییاثر مستقیم و غیرمستقیم دیدگاه فهمی بر کیفیت زناشویی: آزمودن یک مدل میانجی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 129-151]
رضایت شغلیبرازش روابط علی ـ ساختاری ویژگیهای شخصیتی (با وجدان بودن و توافق-پذیری) با استرس و رضایت شغلی با توجه به اثرات میانجی رفتار پاسخگویی فردی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 95-115]
رفتاردرمانی دیالکتیکیاثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر کاهش نشانههای نوسان خلقی و رفتارهای خودکشیگرایانه در اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 75-88]
رفتارهای پرخطرسبک اسناد و رفتارهای پرخطر: نقش واسطهای راهبردهای مقابله در شرایط تنشزا [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 77-96]
رگههای شخصیتیپیشبینی رضایت از زندگی بر اساس رگههای شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 67-87]
رواندرمانی بین فردیمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری با رواندرمانی بین فردی در کاهش افسردگی غیربالینی زنان باردار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 117-139]
زیرگروههایADD وADHDمقایسه کارکردهای مغزی و ویژگیهای رفتاری در شرایط انجام تکالیف حافظه-کاری در دو زیرگروه اختلال بیش فعالی/کمبود توجه از طریق پتانسیلهای وابسته به رویداد (ERPs) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 123-147]
زنان خانهدارمقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانهدار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
زنان شاغلمقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانهدار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
زوجدرمانی رفتاری-تلفیقیبررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
زوجدرمانی رفتاری شناختیبررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری - تلفیقی و رفتاری - شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاق [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 53-71]
س
سبک اسنادسبک اسناد و رفتارهای پرخطر: نقش واسطهای راهبردهای مقابله در شرایط تنشزا [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 77-96]
سبک فرزندپروری ادراک شدهنقش واسطهای طرحوارههای ناسازگار اولیه بین سبکهای فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 205-224]
سبکهای اسنادمقایسه سبکهای تفکر، سبکهای اسناد، خوشبینی و بدبینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
سبکهای تفکرمقایسه سبکهای تفکر، سبکهای اسناد، خوشبینی و بدبینی در بیماران مبتلا به اختلال وسواس و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 21-39]
سبکهای دلبستگیطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
سبکهای دلبستگیسبکهای عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبکهای دلبستگی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 29-53]
سبکهای عشقسبکهای عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبکهای دلبستگی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 29-53]
سبکهای مقابلهسبک اسناد و رفتارهای پرخطر: نقش واسطهای راهبردهای مقابله در شرایط تنشزا [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 77-96]
سردرداثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]
سیگارینقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
سلامت عمومیاثربخشی شناخت - رفتار درمانگری سالمندی (CBTO) بر مولفههای سلامت عمومی مبتلایان به بیماری پارکینسون (PD) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 97-122]
سوگیری پاسخ (بتا)تأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسکپذیر در مقایسه با افراد محافظهکار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
سوگیری توجهسوگیری توجه در اضطراب حالت، صفت: پارادایم ردیابی نقطه [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 181-194]
ش
شادی زوجیاثربخشی آموزش مهارتهای عاطفی بر افزایش هوش عاطفی و شادی زوجی دانشجویان زن متأهل دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 169-188]
شخصیتسبکهای عشق: رابطه با پنج عامل بزرگ شخصیت و سبکهای دلبستگی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 29-53]
شفاف-سازی ارزشهابررسی اثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزشها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
شناخت ـ رفتار درمانگری سالمندیاثربخشی شناخت - رفتار درمانگری سالمندی (CBTO) بر مولفههای سلامت عمومی مبتلایان به بیماری پارکینسون (PD) [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 97-122]
شن بازی درمانیبررسی تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی کودکان دبستانی با استفاده از نرمافزار مشاهدهگر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 55-76]
شیوههای فرزندپروریطراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 1-23]
ص
صبحکاری ثابتمقایسه مشکلات روانی فرزندان پرستاران زن صبحکار ثابت و نوبت کار در گردش [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 141-157]
صفات شخصیتی خوشه Bنقش واسطهای طرحوارههای ناسازگار اولیه بین سبکهای فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 205-224]
صفات طیف اتیسمبررسی رابطه ساده و چندگانه صفات طیف اوتیسم و وسواس جبری در دانش-آموزان دختر دوره راهنمایی شهر یزد [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 1-19]
ط
طرحواره ناسازگار اولیهپیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
طرحوارههای ناسازگار اولیهنقش واسطهای طرحوارههای ناسازگار اولیه بین سبکهای فرزندپروری ادراک شده و صفات شخصیتی خوشه B [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 205-224]
ع
عزتنفساثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر اضطراب و عزت-نفس کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی (ADHD) [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 163-180]
عزتنفسرابطه عزتنفس و درونیسازی ایدهآل لاغری با نارضایتی از تصویر بدنی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 21-33]
غ
غیرسیگارینقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
ف
فعالیت مغزیبررسی رابطه الگوی امواج مغزی با میزان رفتارهای آشکار پرخاشگری [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 1-12]
ق
قضاوت اخلاقیبررسی اثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف-سازی ارزشها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان پسرپایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 149-182]
ک
کارکردهای اجراییاثربخشی آموزش خودتنظیمی برکارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 43-66]
کفایت اجتماعیمقایسه کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در سه شیوه آموزش تلفیقی، استثنایی و عادی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 205-224]
کیفیت دوستینقش تابآوری در ارتباط تنظیم هیجان شناختی و کیفیت دوستی دو گروه از دانشجویان سیگاری و غیرسیگاری دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 225-249]
کمال گراییبررسی رابطه کمالگرایی با رضایت از زندگی و پرخاشگری در بین دانش-آموزان دبیرستانی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 201-219]
کمروییرابطه جهتگیری هدف پیشرفت و کمرویی با اجتناب از کمکطلبی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 1-19]
کودکان دبستانیبررسی تأثیر شن بازی درمانی بر کاهش اختلالات اضطرابی کودکان دبستانی با استفاده از نرمافزار مشاهدهگر [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 55-76]
مدلیابی معادلات ساختاریآزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
مشاغل آزادمقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانهدار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
مشاغل دولتیمقایسه ابعاد رضایت زناشویی زنان دارای مشاغل دولتی، آزاد و زنان خانهدار [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 25-41]
مشکلات روانی کودکانمقایسه مشکلات روانی فرزندان پرستاران زن صبحکار ثابت و نوبت کار در گردش [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 141-157]
میگرناثربخشی گشتالت درمانگری و درمان شناختی- رفتاری بر بهبود سردردهای میگرنی دانشجویان دختر [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 35-52]
ن
ناراحتی فیزیولوژیکپیشبینی نشانههای اضطراب اجتماعی (ترس، اجتناب و ناراحتی فیزیولوژی) براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 89-110]
نارساخوانیاثربخشی آموزش خودتنظیمی برکارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 29، 1392، صفحه 43-66]
نارضایتی از تصویر بدنیرابطه عزتنفس و درونیسازی ایدهآل لاغری با نارضایتی از تصویر بدنی [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 21-33]
نشانگان افسردگیآزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
نشخوار فکریآزمون تجربی مدل فراشناختی نشخوار فکری و افسردگی در جمعیت غیربالینی دانشجویی [دوره 8، شماره 30، 1392، صفحه 183-204]
نظریه تشخیص علامتتأثیر دستکاری انگیزشی بر حساسیت و سوگیری پاسخ افراد ریسکپذیر در مقایسه با افراد محافظهکار: تحلیل مبتنی بر نظریه تشخیص علامت [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 175-200]
نظریه ذهنمقایسه نظریه ذهن در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی، اختلال عاطفی دو قطبی و افراد بهنجار [دوره 8، شماره 31، 1392، صفحه 73-93]
نگرانیارزیابی کارایی درمان فراتشخیصی یکپارچه در کاهش شدت نشانههای افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر همراه با اختلال هیجانی همایند [دوره 8، شماره 32، 1392، صفحه 41-74]