اختلالات برونیسازی شدهتأثیر آموزش برنامهی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونیسازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
اختلالات شخصیتمقایسهی اختلالات شخصیتی در زندانیان وابسته به مواد، زندانیان غیروابسته به مواد و آزمودنیهای بهنجار [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 43-64]
اختلال اضطراب اجتماعیمقایسهی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
اختلال اضطراب فراگیرتأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
اختلال وسواس فکری- عملیتعیین اثربخشی درمان نوروفـیدبک مبتنی بر الکتروآنسفالوگرافی کمی در مقایسه با درمان داروئی در کاهش علائم اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 23-42]
ارزیابی مجددتأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برونگردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
اسکیزوفرنی پارانوئیدمقایسة بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی پارانوئید، اسکیزوفرنی غیرپارانوئید و افراد سالم در حافظة یادآوری و بازشناسی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 65-84]
اسنادهای ملیمقایسه اثر القاء خشم، غم و شادی در اسنادهای علی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 203-226]
اضطراب کلیمقایسهی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
اعتیادبررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانشورزی، و هیجانخواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
افسردگیمقایسهی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
انگیزش یادگیری ریاضیبررسی تفاوت دختر و پسر در متغیرهای مرتبط به عملکرد ریاضی (خودپندارهی ریاضی، انگیزش یادگیری ریاضی و عملکرد قبلی ریاضی) و نقش آن بر پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 161-190]
انگیزه پیشرفتبررسـی رابطهی متغیرهای باورهای هوشـی، عزتنفس و انـگیزهی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجانشرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
اهداف پیشرفتاهداف پیشرفت دانشآموزان ناشنوا: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 1-21]
اوتیسمبررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفتهی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
باورهای هوشیبررسـی رابطهی متغیرهای باورهای هوشـی، عزتنفس و انـگیزهی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجانشرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
برنامهی فرزندپروری مثبتتأثیر آموزش برنامهی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونیسازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
برونگراییمدلیابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبکهای مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]
برونگرایی ـ درونگراییبررسی عوامل شخصیتی، محیطی و سبک حل مسأله مؤثر بر فرار دختران از منزل [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 139-159]
برونگردیتأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برونگردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
بیش فعالیمقایسهی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانههای اختلال بیشفعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
بهزیستی ذهنیمدلیابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبکهای مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]
پ
پایاییبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
پایاییساختار عاملی نسخهی ایرانی پرسشنامهی طرحوارهی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونهی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]
پرخاشگری و ازدواجبررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
پرسشنامه HEXACO-PI-Rهنجاریابی پرسشنامة 6 عاملی شخصیت HEXACO-PI-R در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 49-62]
پرسشنامهی استرس زندگی دانشجوییبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
پیشرفت ریاضیبررسی تفاوت دختر و پسر در متغیرهای مرتبط به عملکرد ریاضی (خودپندارهی ریاضی، انگیزش یادگیری ریاضی و عملکرد قبلی ریاضی) و نقش آن بر پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 161-190]
ت
تحلیل عاملی تأییدیبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
تحلیل مبتنی بر شخصاهداف پیشرفت دانشآموزان ناشنوا: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 1-21]
تحولبررسی تحول حافظهی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]
تحول بهنجار کودکنظریه ذهن: تحول و رویکردها [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 85-115]
تغییر نگرشمقایسهی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریهی رفتارگرایی، شـناختگرایی، و ساختگـرایی در تغـییر نـگرشهـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
تقلیدبررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفتهی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
تکانشورزیبررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانشورزی، و هیجانخواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
توانایی فراشناختیاهداف پیشرفت دانشآموزان ناشنوا: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 1-21]
ج
جنسیت ـ خودپنداره ریاضیبررسی تفاوت دختر و پسر در متغیرهای مرتبط به عملکرد ریاضی (خودپندارهی ریاضی، انگیزش یادگیری ریاضی و عملکرد قبلی ریاضی) و نقش آن بر پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 161-190]
جهتگیری مذهبیبررسی رابطهی بین جهتگیری مذهبی و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 49-62]
ح
حافظه یادآوریمقایسة بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی پارانوئید، اسکیزوفرنی غیرپارانوئید و افراد سالم در حافظة یادآوری و بازشناسی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 65-84]
حافظه بازشناسیمقایسة بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی پارانوئید، اسکیزوفرنی غیرپارانوئید و افراد سالم در حافظة یادآوری و بازشناسی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 65-84]
حافظهی کاریبررسی تحول حافظهی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]
خ
خشممقایسه اثر القاء خشم، غم و شادی در اسنادهای علی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 203-226]
خوداثرمندیبررسی رابطهی خود اثرمندی و طرد همسالان در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 107-123]
خودتعلیمی کلامیمقایسهی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانههای اختلال بیشفعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
خـودتنظیمی رفتـارهای انگیزشیمقایسهی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانههای اختلال بیشفعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
خودتـنظیمی رفـتارهای تـوجهیمقایسهی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانههای اختلال بیشفعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
خود تنظیمگری عاطفی/ رفتاریهوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیمگری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب ماندهی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
د
دارو (مهارکنندههای اختصاصی بازجذب سروتونین)تعیین اثربخشی درمان نوروفـیدبک مبتنی بر الکتروآنسفالوگرافی کمی در مقایسه با درمان داروئی در کاهش علائم اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 23-42]
دانشآموزان ناشنوااهداف پیشرفت دانشآموزان ناشنوا: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 1-21]
روانپریشخویی ـ کنترل تکانهبررسی عوامل شخصیتی، محیطی و سبک حل مسأله مؤثر بر فرار دختران از منزل [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 139-159]
روانرنجـورخوییمدلیابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبکهای مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]
رویکردهای روانشناسیمقایسهی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریهی رفتارگرایی، شـناختگرایی، و ساختگـرایی در تغـییر نـگرشهـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
رویکردهای نظرینظریه ذهن: تحول و رویکردها [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 85-115]
رونگراییبررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانشورزی، و هیجانخواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
س
ساختار عاملیساختار عاملی نسخهی ایرانی پرسشنامهی طرحوارهی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونهی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]
سازگاری زناشوییبررسی رابطهی بین جهتگیری مذهبی و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 49-62]
سبکهای دلبستگیهوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیمگری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب ماندهی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
سبکهای مقابـلهمدلیابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبکهای مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]
سلامت اجتماعیبررسی نقش عوامل تعیینکننده در سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 1-19]
سلامت عمومیبررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
سوگیری توجهبررسی رابطة بین مدت مصرف و ترک در سوگیری توجه نسبت به محرکهای وسوسه انگیز مربوط به مواد افیونی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 153-173]
ش
شادیمقایسه اثر القاء خشم، غم و شادی در اسنادهای علی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 203-226]
طراحی آموزشیمقایسهی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریهی رفتارگرایی، شـناختگرایی، و ساختگـرایی در تغـییر نـگرشهـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
طرحوارهساختار عاملی نسخهی ایرانی پرسشنامهی طرحوارهی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونهی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]
طرد همسالانبررسی رابطهی خود اثرمندی و طرد همسالان در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 107-123]
طول گفتهبررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفتهی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
ع
عزتنفسبررسـی رابطهی متغیرهای باورهای هوشـی، عزتنفس و انـگیزهی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجانشرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
عقبماندهی ذهنیهوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیمگری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب ماندهی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
عملکرد خانوادهمقایسهی عملکرد خانوادههای دارای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی (ADHD) با خانوادههای دارای کودکان بهنجار [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 21-41]
عملکرد قبلی ریاضیبررسی تفاوت دختر و پسر در متغیرهای مرتبط به عملکرد ریاضی (خودپندارهی ریاضی، انگیزش یادگیری ریاضی و عملکرد قبلی ریاضی) و نقش آن بر پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 161-190]
عوامل تعیینکننده، دانشجویانبررسی نقش عوامل تعیینکننده در سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 1-19]
غ
غممقایسه اثر القاء خشم، غم و شادی در اسنادهای علی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 203-226]
ف
فرونشانیتأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برونگردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
ک
کارآفرینیبررسـی رابطهی متغیرهای باورهای هوشـی، عزتنفس و انـگیزهی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجانشرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
کیفیت زناشوییبررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
کیفیت زندگیتأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
کودکتأثیر آموزش برنامهی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونیسازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
کودکبررسی تحول حافظهی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]
کودکان پیشدبستانیرابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]
کودکان تیزهوشهوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیمگری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب ماندهی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
گ
گذشتبررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
گفتاربررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفتهی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
م
مادرمقایسهی عملکرد خانوادههای دارای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی (ADHD) با خانوادههای دارای کودکان بهنجار [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 21-41]
مجرم؛ وابستگی به موادمقایسهی اختلالات شخصیتی در زندانیان وابسته به مواد، زندانیان غیروابسته به مواد و آزمودنیهای بهنجار [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 43-64]
مدلیابی معادلات ساختاریمدلیابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبکهای مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]
مسایل رفتاریرابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]
مشکلات رفتاریهوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیمگری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب ماندهی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
مشکلات هیجانیرابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]
مواجهه درمانیمقایسهی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
ن
ناقرینگی EEG پیشانیتأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برونگردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
نحوة ترسیم آدمکرابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیشدبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]
نظریهی ذهننظریه ذهن: تحول و رویکردها [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 85-115]
نظمجویی هیجانتأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برونگردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
نقص توجهمقایسهی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانههای اختلال بیشفعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
نقص توجه/ بیشفعالیمقایسهی عملکرد خانوادههای دارای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی (ADHD) با خانوادههای دارای کودکان بهنجار [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 21-41]
نگرش مذهبیبررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
نگرش نسبت به مصرف سیگاراثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر نگرش نسبت به مصرف سیگار در دانش-آموزان پسر سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 63-84]
نگرشهای اجتماعیمقایسهی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریهی رفتارگرایی، شـناختگرایی، و ساختگـرایی در تغـییر نـگرشهـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
نوجوانانبررسی رابطهی خود اثرمندی و طرد همسالان در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 107-123]
نورزگراییتأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برونگردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
نوروزگراییبررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانشورزی، و هیجانخواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
نوروفیدبکتعیین اثربخشی درمان نوروفـیدبک مبتنی بر الکتروآنسفالوگرافی کمی در مقایسه با درمان داروئی در کاهش علائم اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 23-42]
نوروفیدبکتأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
نورونهای آینه-ایبررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفتهی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
و
وابستگی به موادبررسی رابطة بین مدت مصرف و ترک در سوگیری توجه نسبت به محرکهای وسوسه انگیز مربوط به مواد افیونی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 153-173]
واقعیت درمانی گروهیاثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر نگرش نسبت به مصرف سیگار در دانش-آموزان پسر سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 63-84]
ه
هیجانخواهیبررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانشورزی، و هیجانخواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
همدلیبررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
هنجاریابیهنجاریابی پرسشنامة 6 عاملی شخصیت HEXACO-PI-R در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 49-62]
هوشهوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیمگری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب ماندهی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد