آ
-
آسم
مقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت و درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
-
آشفتگی روانشناختی
آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجیگرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
-
آمادگی کاری
اثربخشی آموزش مهارتهای روانشناختی بر آمادگی کاری دانشآموزان دختر فنی - حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
-
آموزش بار شناختی
مقایسه اثربخشی آموزشهای بار شناختی و خودتعیینگری بر شیفتگی و رفتار کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
-
آموزش خودتعیینگری
مقایسه اثربخشی آموزشهای بار شناختی و خودتعیینگری بر شیفتگی و رفتار کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
-
آموزش خودشفقتورزی
اثربخشی برنامه آموزش خودشفقتورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
-
آموزش مبتنی بر مغز
اثربخشی روشهای یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازدههای شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
ا
-
احساس تنهایی
بررسی اثربخشی عکسدرمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
-
احساس تنهایی هیجانی
مقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت و درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
-
اختلال اضطراب فراگیر
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
-
اختلال انباشت
نقش سبکهای دلبستگی در اختلال انباشت با میانجیگری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
-
اختلال رفتاری- هیجانی برونیسازی شده
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونیسازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
-
اختلال وسواس فکری- عملی
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر پریشانی روانشناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی برنامه آموزش خودشفقتورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
-
افسردگی
نقش مولفههای سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیشبینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
-
افسردگی
نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای فرزندپروری در پیشبینی خودکشی با میانجیگری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای فرزندپروری در پیشبینی خودکشی با میانجیگری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
-
امنیت روانی
پیشبینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیانهای اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر خوشبینی تحصیلی، انعطافپذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]
ب
-
بازدههای شناختی و عاطفی
اثربخشی روشهای یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازدههای شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
-
بازنشستگی سلامتمحور
اثربخشی آموزش بازنشستگی سلامتمحور بر نشانگان بازنشستگی و رضایت از زندگی در معلمان در شرف بازنشستگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 240-250]
-
باورهای غیرمنطقی
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و درمان هیجانمدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیتخواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
-
باورهای فرا هیجانی
پیشبینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیانهای اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
-
بنیانهای اخلاقی
پیشبینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیانهای اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
پ
-
پرستاران خانگی
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقتورزی و تابآوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
-
پریشانی روانشناختی
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر پریشانی روانشناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
ت
-
تاب آوری
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقتورزی و تابآوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
-
تابآوری
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تابآوری زنان مطلقه مراجعهکننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
-
تیپهای زمانی صبحگاهی- عصرگاهی
مقایسه صمیمیت و کیفیت زندگی زناشویی براساس همخوانی تیپهای زمانی صبحگاهی - عصرگاهی زوجها [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 75-86]
-
ترس از صمیمیت
اثربخشی درمان رواننمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
-
ترومای کودکی
آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجیگرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
-
تعلق به مدرسه
اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر خوشبینی تحصیلی، انعطافپذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]
-
تمامیتخواهی زوجی
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و درمان هیجانمدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیتخواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی برنامه سبک زندگی مبتنی بر تنظیم هیجان بر مدیریت هیجانات دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 130-142]
-
تنظیم هیجان
نقش سبکهای دلبستگی در اختلال انباشت با میانجیگری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
ج
-
جوانان
چالشهای فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفههای روانشناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]
ح
-
حرفهای
اثربخشی آموزش مهارتهای روانشناختی بر آمادگی کاری دانشآموزان دختر فنی - حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
خ
-
خیانت زناشویی
اثربخشی درمان رواننمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
-
خستگی
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقتورزی و تابآوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
-
خستگی
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
-
خودایمنی
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
-
خودپنداره
بررسی اثربخشی عکسدرمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
-
خودشفقتورزی
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقتورزی و تابآوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
-
خودکشی
نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای فرزندپروری در پیشبینی خودکشی با میانجیگری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
-
خوشبینی تحصیلی
اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر خوشبینی تحصیلی، انعطافپذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]
د
-
دانشآموزان
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشآموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
-
دانشآموزان دوره دوم متوسطه
مقایسه اثربخشی آموزشهای بار شناختی و خودتعیینگری بر شیفتگی و رفتار کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
-
دانشجویان
نقش مولفههای سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیشبینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
-
درمان رواننمایشگری
اثربخشی درمان رواننمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
-
درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونیسازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
-
درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر پریشانی روانشناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تابآوری زنان مطلقه مراجعهکننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
-
درمان مبتنی بر ذهنیسازی
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
-
درمان مبتنی بر شفقت
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقتورزی و تابآوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
-
درمان هیجانمدار
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و درمان هیجانمدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیتخواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
ذ
-
ذهنآگاهی مبتنی بر کاهش استرس
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
-
ذهنیسازی
مقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت و درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
ر
-
رشد پس از آسیب
پیشبینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیانهای اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
-
رضایت از زندگی
اثربخشی آموزش بازنشستگی سلامتمحور بر نشانگان بازنشستگی و رضایت از زندگی در معلمان در شرف بازنشستگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 240-250]
-
روابط موضوعی
نقش مولفههای سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیشبینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
-
رواندرمانی پویشی کوتاهمدت
مقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت و درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
-
روانشناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای روانشناختی بر آمادگی کاری دانشآموزان دختر فنی - حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
ز
-
زبان انگلیسی
اثربخشی روشهای یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازدههای شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
-
زنان مطلقه
بررسی اثربخشی عکسدرمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
-
زنان مطلقه بهزیستی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تابآوری زنان مطلقه مراجعهکننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
س
-
سازمان یافتگی شخصیت
نقش مولفههای سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیشبینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
-
سالمندان
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقتورزی و تابآوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
-
سبک زندگی
اثربخشی برنامه سبک زندگی مبتنی بر تنظیم هیجان بر مدیریت هیجانات دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 130-142]
-
سبکهای دلبستگی
نقش سبکهای دلبستگی در اختلال انباشت با میانجیگری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
-
سبک های فرزندپروری
نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای فرزندپروری در پیشبینی خودکشی با میانجیگری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
-
سوگیری تفسیری
نقش مولفههای سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیشبینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
ش
-
شایستگی اجتماعی
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونیسازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
-
شخصیت اجتنابی
نقش سبکهای دلبستگی در اختلال انباشت با میانجیگری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
-
شیفتگی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزشهای بار شناختی و خودتعیینگری بر شیفتگی و رفتار کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
ص
-
صمیمیت زناشویی
مقایسه صمیمیت و کیفیت زندگی زناشویی براساس همخوانی تیپهای زمانی صبحگاهی - عصرگاهی زوجها [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 75-86]
ط
-
طرحواره درمانی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تابآوری زنان مطلقه مراجعهکننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
-
طرحواره درمانی
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
-
طرحواره محرومیت هیجانی
مقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت و درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
-
طلاق هیجانی
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و درمان هیجانمدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیتخواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
ع
-
عکسدرمانی
بررسی اثربخشی عکسدرمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
-
علائم آسیب شناختی روانی
اثربخشی درمان رواننمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
ف
-
فرزندآوری
چالشهای فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفههای روانشناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]
-
فنی
اثربخشی آموزش مهارتهای روانشناختی بر آمادگی کاری دانشآموزان دختر فنی - حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
ق
-
قربانی
اثربخشی برنامه آموزش خودشفقتورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
-
قلدری
اثربخشی برنامه آموزش خودشفقتورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
ک
-
کیفیت خواب
آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجیگرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
-
کیفیت زندگی زناشویی
مقایسه صمیمیت و کیفیت زندگی زناشویی براساس همخوانی تیپهای زمانی صبحگاهی - عصرگاهی زوجها [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 75-86]
-
کمک طلبی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزشهای بار شناختی و خودتعیینگری بر شیفتگی و رفتار کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
م
-
میاستنی گراویس
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
-
مداخله مثبتنگر
اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبتنگر بر خوشبینی تحصیلی، انعطافپذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]
-
مدیریت هیجان
اثربخشی برنامه سبک زندگی مبتنی بر تنظیم هیجان بر مدیریت هیجانات دانشآموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 130-142]
-
مطالعه کیفی
چالشهای فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفههای روانشناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]
-
مهارت
اثربخشی آموزش مهارتهای روانشناختی بر آمادگی کاری دانشآموزان دختر فنی - حرفهای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
-
مؤلفههای روانشناختی
چالشهای فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفههای روانشناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]
ن
-
ناگویی هیجانی
آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجیگرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
-
ناگویی هیجانی
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر پریشانی روانشناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
-
نشانگان بازنشستگی
اثربخشی آموزش بازنشستگی سلامتمحور بر نشانگان بازنشستگی و رضایت از زندگی در معلمان در شرف بازنشستگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 240-250]
-
نشخوار فکری
اثربخشی درمان رواننمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
-
نشخوارهای فکری
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
-
نگرانی
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
-
نوجوانان
آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجیگرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
و
-
واقعیتدرمانی
مقایسه اثربخشی واقعیتدرمانی و درمان هیجانمدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیتخواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
ه
-
همجوشی شناختی
اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونیسازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
ی
-
یادگیری
اثربخشی روشهای یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازدههای شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
-
یادگیری خودراهبر
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشآموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
-
یادگیری مشارکتی
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشآموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
-
یادگیری معکوس
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشآموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد