نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسم مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت و درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
  • آشفتگی روانشناختی آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجی‌گرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
  • آمادگی کاری اثربخشی آموزش مهارت‌های روان‌شناختی بر آمادگی کاری دانش‌آموزان دختر فنی - حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
  • آموزش بار شناختی مقایسه اثربخشی آموزش‌های بار شناختی و خودتعیین‌گری بر شیفتگی و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
  • آموزش خودتعیین‌گری مقایسه اثربخشی آموزش‌های بار شناختی و خودتعیین‌گری بر شیفتگی و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
  • آموزش خودشفقت‌ورزی اثربخشی برنامه آموزش خودشفقت‌ورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
  • آموزش مبتنی بر مغز اثربخشی روش‌های یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازده‌های شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]

ا

  • احساس تنهایی بررسی اثربخشی عکس‌درمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
  • احساس تنهایی هیجانی مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت و درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
  • اختلال انباشت نقش سبک‌های دلبستگی در اختلال انباشت با میانجی‌گری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
  • اختلال رفتاری- هیجانی برونی‌سازی شده اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونی‌سازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
  • اختلال وسواس فکری- عملی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر پریشانی روان‌شناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی برنامه آموزش خودشفقت‌ورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
  • افسردگی نقش مولفه‌های سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیش‌بینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
  • افسردگی نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی خودکشی با میانجی‌گری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
  • الگوهای ارتباطی خانواده نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی خودکشی با میانجی‌گری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
  • امنیت روانی پیش‌بینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیان‌های اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر خوش‌بینی تحصیلی، انعطاف‌پذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]

ب

  • بازده‌های شناختی و عاطفی اثربخشی روش‌های یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازده‌های شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
  • بازنشستگی سلامت‌محور اثربخشی آموزش بازنشستگی سلامت‌محور بر نشانگان بازنشستگی و رضایت از زندگی در معلمان در شرف بازنشستگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 240-250]
  • باورهای غیرمنطقی مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و درمان هیجان‌مدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیت‌خواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
  • باورهای فرا هیجانی پیش‌بینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیان‌های اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
  • بنیان‌های اخلاقی پیش‌بینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیان‌های اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]

پ

  • پرستاران خانگی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقت‌ورزی و تاب‌آوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
  • پریشانی روان‌شناختی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر پریشانی روان‌شناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]

ت

  • تاب آوری اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقت‌ورزی و تاب‌آوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
  • تاب‌آوری مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تاب‌آوری زنان مطلقه مراجعه‌کننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
  • تیپ‌های زمانی صبحگاهی- عصرگاهی مقایسه صمیمیت و کیفیت زندگی زناشویی براساس همخوانی تیپ‌های زمانی صبحگاهی - عصرگاهی زوج‌ها [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 75-86]
  • ترس از صمیمیت اثربخشی درمان روان‏‌نمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
  • ترومای کودکی آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجی‌گرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
  • تعلق به مدرسه اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر خوش‌بینی تحصیلی، انعطاف‌پذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]
  • تمامیت‌خواهی زوجی مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و درمان هیجان‌مدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیت‌خواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]
  • تنظیم هیجان اثربخشی برنامه سبک زندگی مبتنی بر تنظیم هیجان بر مدیریت هیجانات دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 130-142]
  • تنظیم هیجان نقش سبک‌های دلبستگی در اختلال انباشت با میانجی‌گری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]

ج

  • جوانان چالش‌های فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفه‌های روان‌شناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]

ح

  • حرفه‌ای اثربخشی آموزش مهارت‌های روان‌شناختی بر آمادگی کاری دانش‌آموزان دختر فنی - حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]

خ

  • خیانت زناشویی اثربخشی درمان روان‏‌نمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
  • خستگی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقت‌ورزی و تاب‌آوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
  • خستگی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
  • خودایمنی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
  • خودپنداره بررسی اثربخشی عکس‌درمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
  • خودشفقت‌ورزی اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقت‌ورزی و تاب‌آوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
  • خودکشی نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی خودکشی با میانجی‌گری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
  • خوش‌بینی تحصیلی اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر خوش‌بینی تحصیلی، انعطاف‌پذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]

د

  • دانش‌آموزان مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
  • دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه مقایسه اثربخشی آموزش‌های بار شناختی و خودتعیین‌گری بر شیفتگی و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]
  • دانشجویان نقش مولفه‌های سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیش‌بینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
  • درمان روان‌‏نمایشگری اثربخشی درمان روان‏‌نمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونی‌سازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر پریشانی روان‌شناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تاب‌آوری زنان مطلقه مراجعه‌کننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
  • درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
  • درمان مبتنی بر شفقت اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقت‌ورزی و تاب‌آوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
  • درمان هیجان‌مدار مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و درمان هیجان‌مدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیت‌خواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مبتنی بر کاهش استرس مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
  • ذهنی‌سازی مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت و درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]

ر

  • رشد پس از آسیب پیش‌بینی امنیت روانی بیماران مبتلا به سرطان گوارش بر اساس بنیان‌های اخلاقی و رشد پس از آسیب با نقش میانجی باورهای مثبت فرا هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 87-101]
  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش بازنشستگی سلامت‌محور بر نشانگان بازنشستگی و رضایت از زندگی در معلمان در شرف بازنشستگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 240-250]
  • روابط موضوعی نقش مولفه‌های سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیش‌بینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
  • روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت و درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
  • روان‌شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های روان‌شناختی بر آمادگی کاری دانش‌آموزان دختر فنی - حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]

ز

  • زبان انگلیسی اثربخشی روش‌های یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازده‌های شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
  • زنان مطلقه بررسی اثربخشی عکس‌درمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
  • زنان مطلقه بهزیستی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تاب‌آوری زنان مطلقه مراجعه‌کننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]

س

  • سازمان یافتگی شخصیت نقش مولفه‌های سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیش‌بینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]
  • سالمندان اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی، خودشفقت‌ورزی و تاب‌آوری پرستاران خانگی سالمندان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 37-47]
  • سبک زندگی اثربخشی برنامه سبک زندگی مبتنی بر تنظیم هیجان بر مدیریت هیجانات دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 130-142]
  • سبک‌های دلبستگی نقش سبک‌های دلبستگی در اختلال انباشت با میانجی‌گری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
  • سبک های فرزندپروری نقش الگوهای ارتباطی خانواده و سبک‌های فرزندپروری در پیش‌بینی خودکشی با میانجی‌گری افسردگی در زنان قربانی خشونت خانگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 102-114]
  • سوگیری تفسیری نقش مولفه‌های سازمان یافتگی شخصیت و روابط موضوعی در پیش‌بینی سوگیری تفسیری دانشجویان افسرده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 12-24]

ش

  • شایستگی اجتماعی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونی‌سازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]
  • شخصیت اجتنابی نقش سبک‌های دلبستگی در اختلال انباشت با میانجی‌گری شخصیت اجتنابی و تنظیم هیجان در بین دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 272-282]
  • شیفتگی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش‌های بار شناختی و خودتعیین‌گری بر شیفتگی و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]

ص

  • صمیمیت زناشویی مقایسه صمیمیت و کیفیت زندگی زناشویی براساس همخوانی تیپ‌های زمانی صبحگاهی - عصرگاهی زوج‌ها [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 75-86]

ط

  • طرحواره درمانی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحواره درمانی بر تاب‌آوری زنان مطلقه مراجعه‌کننده به بهزیستی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 25-36]
  • طرحواره درمانی مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
  • طرحواره محرومیت هیجانی مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت و درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر کاهش احساس تنهایی هیجانی افراد مبتلا به آسم دارای طرحواره محرومیت هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 184-194]
  • طلاق هیجانی مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و درمان هیجان‌مدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیت‌خواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]

ع

  • عکس‌درمانی بررسی اثربخشی عکس‌درمانی بر احساس تنهایی و خودپنداره زنان مطلقه: یک مطالعه موردی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 262-271]
  • علائم آسیب شناختی روانی اثربخشی درمان روان‏‌نمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]

ف

  • فرزندآوری چالش‌های فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفه‌های روان‌شناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]
  • فنی اثربخشی آموزش مهارت‌های روان‌شناختی بر آمادگی کاری دانش‌آموزان دختر فنی - حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]

ق

  • قربانی اثربخشی برنامه آموزش خودشفقت‌ورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]
  • قلدری اثربخشی برنامه آموزش خودشفقت‌ورزی بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان قربانی قلدری [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 1-11]

ک

  • کیفیت خواب آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجی‌گرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
  • کیفیت زندگی زناشویی مقایسه صمیمیت و کیفیت زندگی زناشویی براساس همخوانی تیپ‌های زمانی صبحگاهی - عصرگاهی زوج‌ها [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 75-86]
  • کمک طلبی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش‌های بار شناختی و خودتعیین‌گری بر شیفتگی و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 224-239]

م

  • میاستنی گراویس مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی با ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر خستگی بیماران خودایمنی مبتلا به میاستنی گراویس [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 48-60]
  • مداخله مثبت‌نگر اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر خوش‌بینی تحصیلی، انعطاف‌پذیری شناختی و تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 170-183]
  • مدیریت هیجان اثربخشی برنامه سبک زندگی مبتنی بر تنظیم هیجان بر مدیریت هیجانات دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 130-142]
  • مطالعه کیفی چالش‌های فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفه‌های روان‌شناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]
  • مهارت اثربخشی آموزش مهارت‌های روان‌شناختی بر آمادگی کاری دانش‌آموزان دختر فنی - حرفه‌ای [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 251-261]
  • مؤلفه‌های روان‌شناختی چالش‌های فرزندآوری در جوانان با تأکید بر مؤلفه‌های روان‌شناختی: یک مطالعه کیفی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 311-324]

ن

  • ناگویی هیجانی آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجی‌گرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]
  • ناگویی هیجانی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر پریشانی روان‌شناختی و ناگویی هیجانی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 143-156]
  • نشانگان بازنشستگی اثربخشی آموزش بازنشستگی سلامت‌محور بر نشانگان بازنشستگی و رضایت از زندگی در معلمان در شرف بازنشستگی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 240-250]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان روان‏‌نمایشگری بر ترس از صمیمیت، نشخوار فکری و علائم آسیب شناختی روانی زنان آسیب دیده از خیانت زناشویی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 208-223]
  • نشخوارهای فکری اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
  • نگرانی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر نشخوارهای فکری و نگرانی بیماران دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 157-169]
  • نوجوانان آزمون مدل علّی پریشانی روانشناختی نوجوانان براساس آزاردیدگی دوران کودکی و ناگویی هیجانی با نقش میانجی‌گرانه کیفیت خواب [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 115-129]

و

  • واقعیت‌درمانی مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و درمان هیجان‌مدار بر باورهای غیرمنطقی و تمامیت‌خواهی زوجی در زنان دچار طلاق هیجانی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 195-207]

ه

  • همجوشی شناختی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر شایستگی اجتماعی و همجوشی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری- هیجانی برونی‌سازی شده [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 61-74]

ی

  • یادگیری اثربخشی روش‌های یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازده‌های شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 300-310]
  • یادگیری خودراهبر مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
  • یادگیری مشارکتی مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]
  • یادگیری معکوس مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر روش تدریس معکوس و آموزش مبتنی بر روش تدریس مشارکتی بر میزان یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان [دوره 20، شماره 77، 1404، صفحه 283-299]