آ
-
آرامسازی
تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جرأتآموزی، آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
-
آزمون بندرگشتالت
عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
-
آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST)
عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
-
آزمون ریاضیات ایران (کیمت)
بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
-
آسیبشناسی ازدواج
رتبهبندی و تعیین مهمترین آسیبهای ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
-
آگاهی فراشناختی
پیشبینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهتگیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]
-
آموزش گروهی مهارتهای زندگی
تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جرأتآموزی، آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
-
آموزش مهارتهای مطالعه
بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارتهای مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
ا
-
ابراز وجود
بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
-
ابعاد شخصیت
مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابلهای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
-
احساس غربت
بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
-
اختلالات روانی
رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 47-64]
-
ادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی در دانشگاه
رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی، سبکهای تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازدهها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
-
ازدواج در معرض آسیب و ازدواج آسیب دیده
رتبهبندی و تعیین مهمترین آسیبهای ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
-
ازدواج فاقد آسیب
رتبهبندی و تعیین مهمترین آسیبهای ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
-
اسکیزوتایپی
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
-
اسکیزوفرنی
عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
-
اسکیزوفرنیا
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
-
اضطراب
بررسی حافظة خودسرگذشتی بیشکلیگرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
-
اضطراب
رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
-
اضطراب
مقایسه بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
-
اضطراب امتحان
بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارتهای مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
-
اضطراب صفت
اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
-
اعتیاد
مقایسة ویژگیهای شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
-
افسردگی
بررسی حافظة خودسرگذشتی بیشکلیگرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
-
افسردگی
رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
-
افسردگی
مقایسه بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
ب
-
بازداری اجتماعی
مقایسه بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
-
بازده یا پیامدهای یادگیری
رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی، سبکهای تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازدهها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
-
باورهای اسنادی (کنترلی
خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبکهای انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
-
بیماری آسم
مقایسه بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
-
بیماری کرونری قلب
تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جرأتآموزی، آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
-
بهداشت روان
بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
-
بهزیستی روانشناختی
رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهتگیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]
ت
-
تأخیر زمانی
بررسی حافظة خودسرگذشتی بیشکلیگرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
-
تیپ C
مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابلهای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
-
تخلف انضباطی
بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]
-
ترتیب تولد
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
-
تنشگرهای تحصیلی
تنشگرهای تحصیلی و واکنشها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
ج
-
جراتآموزی
تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جرأتآموزی، آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
-
جنسیت
بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
-
جهتگیری هدف
بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهتگیری هدف [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 123-146]
-
جهتگیری هدف
پیشبینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهتگیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]
ح
-
حافظة سرگذشتی
بررسی حافظة خودسرگذشتی بیشکلیگرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
-
حلقه واج شناختی
اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
خ
-
خانواده
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
-
خشم و خصومت
مقایسه بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
-
خلاقیت
خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبکهای انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
-
خودآموزی کلامی
تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
-
خودکارآمدی
بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
د
-
دانشآموز
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر شیوههای حل مسألة دانشآموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
-
دانشجویان
بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
-
درماندگی روانشناختی
رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
-
دینداری
بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابلهای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
-
راهبردی و ظرفیتی)
خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبکهای انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
-
رضایت از زندگی
رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
-
رضایت زناشویی
بررسی تأثیر مشاورهی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوجهای هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
-
رویکرد یادگیری
رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی، سبکهای تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازدهها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
-
رویکرد تکلیف-فرآیند
بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
ز
-
زوجهای هر دو شاغل
بررسی تأثیر مشاورهی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوجهای هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
س
-
سازگاری اجتماعی
بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]
-
سبک تفکر
رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختنگرای اجتماعی، سبکهای تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازدهها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
-
سبک مسألهگشایی
رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
-
سبکهای انگیزشی
خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبکهای انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
-
سبکهای دلبستگی
نقش نقصهای حسی در سبکهای دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
-
سبکهای مقابله
تنشگرهای تحصیلی و واکنشها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
-
سرطان
مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابلهای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
-
سیستم نمرهگذاری هین
عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
-
سلامت روانی
بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
-
سلامت روانی
رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
-
سلامت روانی
بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
-
سلامت عمومی
بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
ش
-
شناخت درمانی
بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارتهای مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
-
شوخ طبعی
رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 47-64]
-
شیوههای حل مسأله
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر شیوههای حل مسألة دانشآموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
ط
-
طبقه اجتماعی
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
ع
-
عزت نفس
بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
-
علایم مثبت و منفی
عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
-
علایم مرضی اختلال سلوک
تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
-
عوامل جمعیتشناختی
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
ف
-
فراشناخت عاطفی
بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهتگیری هدف [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 123-146]
ک
-
کارآمدی پردازش
اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
-
کاشان
بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
-
کمالگرایی
رابطة نگرشهای مذهبی و کمالگرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
م
-
میانجیگر
تنشگرهای تحصیلی و واکنشها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
-
مدیریت خشم
تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جرأتآموزی، آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
تنشگرهای تحصیلی و واکنشها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
-
مذهب درونی و بیرونی
بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
-
مشاورهی راهحل-محور
بررسی تأثیر مشاورهی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوجهای هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
-
مشکلات رفتاری
نقش نقصهای حسی در سبکهای دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
-
مشکل ویژهی یادگیری
بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
-
مهارتهای اجتماعی
بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر شیوههای حل مسألة دانشآموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
-
مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر شیوههای حل مسألة دانشآموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
-
مؤلفه نگرانی
بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارتهای مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
-
مؤلفه هیجانپذیری
بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارتهای مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
ن
-
نابینایی
نقش نقصهای حسی در سبکهای دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
-
نارسایی هیجانی (ناگویی خلقی)
رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
-
ناشنوایی
نقش نقصهای حسی در سبکهای دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
-
نحوه ارائه تکلیف
اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
-
نقصهای حسی
نقش نقصهای حسی در سبکهای دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
-
نگرش مذهبی
رابطة نگرشهای مذهبی و کمالگرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
-
نگرش مذهبی
رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
و
-
واکنشها به تنشگرها
تنشگرهای تحصیلی و واکنشها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
-
والدین
رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
-
ویژگی شخصیتی
مقایسة ویژگیهای شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
-
وسواسی فکری-عملی
رابطة نگرشهای مذهبی و کمالگرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
ه
-
هوش هیجانی
بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
-
هوش هیجانی
بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
-
هوش هیجانی-اجتماعی
بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]
ی
-
یادگیری مشارکتی
بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد