آزمون بهزیستی روانشناختیبررسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 143-165]
آمادگی برای یادگیری خود-رهبرنقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 77-98]
آموزش ایمنسازی در برابر استرستأثیر آموزش ایمنسازی در برابر استرس بر مدیریت استرس و علایم حیاتی (فشار خون پایین و فشار خون بالا) در بیماران قلبی تحت عمل جراحی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 185-204]
آموزش شناختی اخلاقاثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفافسازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
آموزش مستقیماثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفافسازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
آموزش مهارت حل مسألهاثربخشی آموزش حل مسأله در تغییر راهبردهای مقابلهای دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 83-101]
ا
ابعاد دلبستگی والدینرابطهی بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روانشناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
اجتنابشناختیمقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتنابشناختی، جهتگیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
احقاق جنسیتأثیر سکستراپی گروهی فمینیستی بر احقاق جنسی در زنان تحصیل کرده [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 159-175]
اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)عملکرد حافظهی شرححال (اختصاصی بودن جنبههای معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
اختلال خلقیمقایسهی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
اخـتلال نقص توجه/بیشفعالیمقایسهی حافظهی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
ادراک از ساختار کلاس درسپیشبینی جهتگیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 1-25]
استرسبررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
استقلال روانشناختیرابطهی بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روانشناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
اسکیزوفرنیبررسی پردازش حسی و معنایی اطلاعات در اختلال اسکیزوفرنی و افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 101-123]
اضطرابپیشبینی نشانههای سلامت عمومی (جسمانیسازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
اطلاعات حاشیهایتأثیر اطلاعات حاشیهای و محوری و گذشت زمان بر حافظه فلاش بالب [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 63-76]
اطلاعات محوریتأثیر اطلاعات حاشیهای و محوری و گذشت زمان بر حافظه فلاش بالب [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 63-76]
افسردگیهمهگیرشناسی افسردگی و رابطهی آن با ویژگیهای جمعیتشناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
افسردگیپیشبینی نشانههای سلامت عمومی (جسمانیسازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
افسردگیمقایسهی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
افسردگیمقایسهی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفهای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
افسردگی اساسیبررسی پردازش حسی و معنایی اطلاعات در اختلال اسکیزوفرنی و افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 101-123]
اقتدار معلمبررسی میزان بیانضباطیهای دانشآموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
اکستازیبررسی مقایسهای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
القای خلقتأثیر القای خلق بر سوگیری حافظهی آشکار با توجه به سیستمهای مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
امیدرابطهی سخترویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
انگیزش هدف پیشرفتپیشبینی جهتگیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 1-25]
انگیزش هدف چیرگیپیشبینی جهتگیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 1-25]
انواع هویتمقایسهی سبکهای هویت، انواع هویت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 21-39]
ب
بازداریمقایسهی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفهای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
بیانضباطیبررسی میزان بیانضباطیهای دانشآموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
باورهای مثبت در مورد نگرانی و اختلال اضطراب فراگیرمقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتنابشناختی، جهتگیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
بدرفتاری دانش-آموزانبررسی میزان بیانضباطیهای دانشآموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
بینشمقایسهی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
بهروز رسانی حافظهی فعالمقایسهی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفهای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
تحصیلاتهمهگیرشناسی افسردگی و رابطهی آن با ویژگیهای جمعیتشناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
تحلیل عاملی تأییدیبررسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 143-165]
تعهد سازمانیبررسی رابطهی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
تعهد عاطفیبررسی رابطهی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
تعهد مستمربررسی رابطهی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
تعهد هنجاریبررسی رابطهی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
تغییر آمایهمقایسهی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفهای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
تنظیم هیجانیبررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
تئوری معکوسبررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
ج
جدایی روانشناختیرابطهی بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روانشناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
جراحی برای تغییر جنسیتبررسی ویژگیهای شخصیتی تبدلخواهان جنسی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 99-119]
جسمانی-سازیپیشبینی نشانههای سلامت عمومی (جسمانیسازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
جنسبررسی اثر حافظهی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
جهتگیـری مـنفی به مشکلمقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتنابشناختی، جهتگیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
ح
حافظهی دیداریمقایسهی حافظهی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
حافظهی شرححال رویدادیعملکرد حافظهی شرححال (اختصاصی بودن جنبههای معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
حافظهی شرححال معنائیعملکرد حافظهی شرححال (اختصاصی بودن جنبههای معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
حافظهی فعالبررسی اثر حافظهی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
حافـظهی فـعالمقایسهی حافظهی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
حافظه فلاش بالبتأثیر اطلاعات حاشیهای و محوری و گذشت زمان بر حافظه فلاش بالب [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 63-76]
حافظـهی کلامیمقایسهی حافظهی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
حل مسائل شناختیبررسی اثر حافظهی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
حمایت عاطفی معلمبررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
خ
خستگی شناختیبررسی اثر حافظهی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
خشمکمالگرایی و خشم [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 27-44]
د
دانشآموزان تیزهوش و عادیمقایسهی رهیافتهای مقابله مذهبی و غیرمذهبی در دانشآموزان تیزهوش و عادی مقطع دبیرستان شهر تبریز [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 125-141]
دانشجورابطهی بین راهبردهای مقابلهای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
دانشجویان جدیدالورودرابطهی بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روانشناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
دانشجویان دارای پرونده در کمیتهی انضباطی دانشگاهمقایسهی ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابلهای در دانشجویان دارای پرونده در کمیتهی انضباطی دانشگاه با دانشجویان عادی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 45-62]
درآمدهمهگیرشناسی افسردگی و رابطهی آن با ویژگیهای جمعیتشناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
دلبستگی همسالانرابطهی بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روانشناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
دینداریبررسی رابطهی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیلگری مؤلفههای سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]
ر
راهبردهای مقابلهایاثربخشی آموزش حل مسأله در تغییر راهبردهای مقابلهای دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 83-101]
راهبردهای مقابلهایرابطهی بین راهبردهای مقابلهای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
راهبردهای مقابلهایمقایسهی ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابلهای در دانشجویان دارای پرونده در کمیتهی انضباطی دانشگاه با دانشجویان عادی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 45-62]
رضایت از زندگیرابطهی سخترویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
رضایت از زندگیبررسی رابطهی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیلگری مؤلفههای سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]
رفتار خودمراقبتینقش کانون کنترل سـلامت و گرایشهای علیتی در پیشبینی رفـتارهای خودمراقبتی افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 25-46]
رهیافتهای مقابلهایمقایسهی رهیافتهای مقابله مذهبی و غیرمذهبی در دانشآموزان تیزهوش و عادی مقطع دبیرستان شهر تبریز [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 125-141]
رواییویژگیهای روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخهی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]
روانپزشکیمقایسهی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
روانسنجیویژگیهای روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخهی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]
ز
زنان تحصیلکردهتأثیر سکستراپی گروهی فمینیستی بر احقاق جنسی در زنان تحصیل کرده [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 159-175]
س
ساختار عاملیمقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی مقیاس در جامعهی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 65-82]
سبک هویتمقایسهی سبکهای هویت، انواع هویت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 21-39]
سختروییرابطهی سخترویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
سرطانعملکرد حافظهی شرححال (اختصاصی بودن جنبههای معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
سیستمهای مغزی-رفتارتأثیر القای خلق بر سوگیری حافظهی آشکار با توجه به سیستمهای مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
سکستراپی گروهی فمینیستیتأثیر سکستراپی گروهی فمینیستی بر احقاق جنسی در زنان تحصیل کرده [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 159-175]
سلامت روانیبررسی رابطهی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیلگری مؤلفههای سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]
سلامت روانشناختیپیشبینی نشانههای سلامت عمومی (جسمانیسازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
سوگیری حافظهی آشکارتأثیر القای خلق بر سوگیری حافظهی آشکار با توجه به سیستمهای مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
ش
شادکامیرابطهی بین راهبردهای مقابلهای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
شیشهبررسی مقایسهای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
شفافسازی ارزشهااثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفافسازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
شناختعملکرد حافظهی شرححال (اختصاصی بودن جنبههای معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
ص
صفات شخصیتیمقایسهی ویژگیهای شخصیت و راهبردهای مقابلهای در دانشجویان دارای پرونده در کمیتهی انضباطی دانشگاه با دانشجویان عادی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 45-62]
ط
طرحواره ناسازگار اولیهپیشبینی نشانههای سلامت عمومی (جسمانیسازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
ع
عدم تحمل بلاتکلیفیمقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتنابشناختی، جهتگیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
عملکرد تحصیلیرابطهی سخترویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
عملکرد تحصیلینقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 77-98]
ف
فرسودگی شغلیبررسی رابطهی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
ق
قضاوت اخلاقیاثربخشی روشهای آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفافسازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
ک
کارکردهای اجراییمقایسهی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفهای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
کانون کنترل سلامتنقش کانون کنترل سـلامت و گرایشهای علیتی در پیشبینی رفـتارهای خودمراقبتی افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 25-46]
کریستالبررسی مقایسهای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
کیفیت تدریس معلمبررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
کیفیت زندگی کاریبررسی رابطهی کیفیت زندگی کاری و لنگرهای مسیر شغلی با منظرهای عملکرد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 113-134]
کمالگراییکمالگرایی و خشم [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 27-44]
گ
گرایشهای علیتینقش کانون کنترل سـلامت و گرایشهای علیتی در پیشبینی رفـتارهای خودمراقبتی افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 25-46]
ل
لنگرهای مسیر شغلیبررسی رابطهی کیفیت زندگی کاری و لنگرهای مسیر شغلی با منظرهای عملکرد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 113-134]
م
مانیامقایسهی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
مدیریت کلاسبررسی میزان بیانضباطیهای دانشآموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
مدل شش عاملی بهزیستی روانشناختیبررسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 143-165]
مسألهمداررابطهی بین راهبردهای مقابلهای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
مشاوره فردیبررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
مشاوره گروهیبررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
مقابله مذهبی و غیرمذهبیمقایسهی رهیافتهای مقابله مذهبی و غیرمذهبی در دانشآموزان تیزهوش و عادی مقطع دبیرستان شهر تبریز [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 125-141]
مقیاسمقایسهی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
منابع اقتدار اخلاقیویژگیهای روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخهی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]
نظریهی تشخیص علامتتأثیر القای خلق بر سوگیری حافظهی آشکار با توجه به سیستمهای مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
نگرش تفکر انتقادینقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 77-98]
ورزشکاران تیمهای ملیبررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیمهای ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
وسواسی- اجباریمقایسهی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفهای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
وضعیت اقتصادی- اجتماعیبررسی رابطهی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیلگری مؤلفههای سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]
ه
هیجانکمالگرایی و خشم [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 27-44]
هیجانات تحصیلی ریاضیبررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
هیجانمداررابطهی بین راهبردهای مقابلهای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
هروئینبررسی مقایسهای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
هوش اجتماعیمقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی مقیاس در جامعهی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 65-82]
ی
یادگیری اجتنابی منفعلبررسی مقایسهای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد