آ
-
آشفتگی استنتاج
مطالعه روابط علی باورها و آشفتگی استنتاج با وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-19]
-
آموزش رفتاری ـ شناختی جنسی
بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
-
آموزش مهارت های اجتماعی
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در ارتقاء تئوری ذهن دانشآموزان پرخاشگر و سنجش پایداری اثر آن [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 117-143]
ا
-
اختلالات روانی
اختلالات روانی نوجوانان و ویژگیهای شخصیتی نابهنجار والدین: تحلیلی بر نقش شخصیت والدین در سلامت روانی فرزندان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-22]
-
اختلالات شخصیت
مقایسه اختلالات شخصیت در زوجهای سازگار و ناسازگار براساس SWAP-200 [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 83-99]
-
اختلال اضطراب اجتماعی
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
-
اختلال خوردن
تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بیاشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
-
ایرانی
ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روانشناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
-
ارزیابی مجدد
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانشآموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
-
استرس والدینی
بررسی ویژگیهای مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
-
اسکیزوتایپی مثبت
رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
اسکیزوتایپی منفی
رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
اضطراب
رابطه بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعهستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
-
اضطراب
نقش واسطهای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
-
اطمینان به حافظه
اطمینان به حافظه در افراد دچار حالتهای وسواسی– اجباری در مقایسه با افراد بهنجار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 183-198]
-
اعتباریابی
ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روانشناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
-
افسردگی
اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
-
افسردگی
نقش واسطهای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
-
امید به زندگی
بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
-
انتقال دوطرفی
تأثیر تمرین بر انتقال یادگیری دوطرفی قدرت از دست برتر به غیربرتر و بالعکس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-15]
ب
-
بازشناسی
تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
-
بیاشتهایی عصبی
تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بیاشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
-
بافت بیرونی
تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
-
بافت درونی
تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
-
باورهای مرکزی؛ شرم
تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بیاشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
-
باورهای وسواسی
مطالعه روابط علی باورها و آشفتگی استنتاج با وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-19]
-
باورهای وسواسی
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانشآموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
-
برنامهریزی عصبی-کلامی
اثربخشی آموزش برنامهریزی عصبی کلامی بر سازگاری زناشویی زوجین مراجعهکننده به مراکز مشاوره شهرستان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 141-157]
پ
-
پایایی و روایی
پایایی و روایی مقیاس نظامهای بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) در جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 123-139]
-
پا برتری
همگونی دست برتری و پا برتری در جمعیت ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 105-126]
-
پرخاشگری
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
-
پرخاشگری
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در ارتقاء تئوری ذهن دانشآموزان پرخاشگر و سنجش پایداری اثر آن [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 117-143]
-
پرسشنامه دلبستگی مادر
تحلیل روانسنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]
ت
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تحلیل روانسنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]
-
ترس
رابطه بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعهستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
-
تروماهای اوایل زندگی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
-
تعارض
بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوههای مقابله با تعارض دانشآموزان دبیرستانهای شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
-
تعارضات زناشویی
اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
-
تنظیم شناختی هیجان
بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوههای مقابله با تعارض دانشآموزان دبیرستانهای شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
-
توانبخشی توجه
تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
توجه انتخابی
تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
توجه مستمر
تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
تئوری ذهن
بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی در ارتقاء تئوری ذهن دانشآموزان پرخاشگر و سنجش پایداری اثر آن [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 117-143]
ج
-
جامعهستیزی اولیه
رابطه بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعهستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
-
جمعیت ایران
همگونی دست برتری و پا برتری در جمعیت ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 105-126]
-
جهتگیری مذهبی بیرونی
بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
-
جهتگیری مذهبی درونی
بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر حافظه فعال دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 23-38]
-
حافظه کاری
حافظهکاری کودکان یکزبانه و دوزبانه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-22]
-
حالتهای وسواسی
اطمینان به حافظه در افراد دچار حالتهای وسواسی– اجباری در مقایسه با افراد بهنجار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 183-198]
-
حل مسایل اجتماعی
بررسی مقایسهای توانایی حل مسایل اجتماعی و مولفههای آن در زندانیان معتاد و غیرمعتاد [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 127-141]
-
حل مسأله درمانی
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
-
حل مسأله ریاضی
اثربخشی آموزش راهبرد کمکخواهی بر عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 127-156]
-
حمایت اجتماعی
بررسی ویژگیهای مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
خ
-
خانواده
ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روانشناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
-
خودابرازی جنسی
بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
-
خوداثرمندی والدینی
بررسی ویژگیهای مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
-
خودشیفتگی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
د
-
دانش جنسی
بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
-
دانشجویان
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر حافظه فعال دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 23-38]
-
دانشجویان
تحلیل روانسنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]
-
دانشجویان دختر
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
-
درمان فراشناختی
مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
-
دست برتری
همگونی دست برتری و پا برتری در جمعیت ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 105-126]
-
دو زبانگی
حافظهکاری کودکان یکزبانه و دوزبانه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-22]
ذ
-
ذهن آگاهی
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانشآموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
ر
-
راهبرد کمکخواهی
اثربخشی آموزش راهبرد کمکخواهی بر عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 127-156]
-
راهبردهای تنظیم هیجان
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانشآموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
-
راهبردهای فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر حافظه فعال دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 23-38]
-
رضایت از زندگی
بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
-
رضایت زناشویی
اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
س
-
ساختار عاملی
بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
-
سازگاری زناشویی
اثربخشی آموزش برنامهریزی عصبی کلامی بر سازگاری زناشویی زوجین مراجعهکننده به مراکز مشاوره شهرستان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 141-157]
-
سازگاری زوجی
مقایسه اختلالات شخصیت در زوجهای سازگار و ناسازگار براساس SWAP-200 [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 83-99]
-
سبکهای دلبستگی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
-
سخترویی و عملکرد حافظه
بررسی نقش سازه شخصیتی سخترویی در تعدیل آثارسوء استرس بر عملکرد حافظه [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 61-80]
-
سرکوبی
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانشآموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
-
سیستم بازداری رفتاری (BIS)
رابطه بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعهستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
-
سیستم جنگ/گریز/بهت (FFFS)
رابطه بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعهستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
-
سلامت روانی
اختلالات روانی نوجوانان و ویژگیهای شخصیتی نابهنجار والدین: تحلیلی بر نقش شخصیت والدین در سلامت روانی فرزندان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-22]
-
سوء مصرف مواد
بررسی مقایسهای توانایی حل مسایل اجتماعی و مولفههای آن در زندانیان معتاد و غیرمعتاد [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 127-141]
-
سوگیری مذهبی
رابطه سوگیری مذهبی و صفات شخصیتی با وسواس مرگ [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 65-88]
ش
-
شیوه-های فرزندپروری
بررسـی رابطه بین ریـشههای تحولی (شـیوههای فرزندپـروری) و طرحوارههای ناسازگار اولیه در حوزه بریدگی- طرد، خودگردانی و عملکرد مختل در مدل طرحواره یانگ [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 65-82]
-
شیوههای فرزندپروری
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
ص
-
صفت شخصیتی
رابطه سوگیری مذهبی و صفات شخصیتی با وسواس مرگ [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 65-88]
-
صمیمیت جنسی
بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
ط
-
طرحواره
بررسـی رابطه بین ریـشههای تحولی (شـیوههای فرزندپـروری) و طرحوارههای ناسازگار اولیه در حوزه بریدگی- طرد، خودگردانی و عملکرد مختل در مدل طرحواره یانگ [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 65-82]
-
طرحواره درمانی
تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بیاشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
بررسـی رابطه بین ریـشههای تحولی (شـیوههای فرزندپـروری) و طرحوارههای ناسازگار اولیه در حوزه بریدگی- طرد، خودگردانی و عملکرد مختل در مدل طرحواره یانگ [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 65-82]
ع
-
عزتنفس
بررسی ویژگیهای مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
ف
-
فرایند خانواده
بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوههای مقابله با تعارض دانشآموزان دبیرستانهای شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
-
فشار روانی
بررسی نقش سازه شخصیتی سخترویی در تعدیل آثارسوء استرس بر عملکرد حافظه [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 61-80]
ق
-
قدرت
تأثیر تمرین بر انتقال یادگیری دوطرفی قدرت از دست برتر به غیربرتر و بالعکس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-15]
ک
-
کارکردهای روانشناختی
ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگیهای روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روانشناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
-
کفایت اجتماعی
تحلیل روانسنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]
م
-
مالتیپل اسکلروزیس
تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
محتوای خانواده
بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوههای مقابله با تعارض دانشآموزان دبیرستانهای شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
-
مشکلات رفتاری و کودکان
بررسی ویژگیهای مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
-
معنادرمانی گروهی
اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
-
مقیاس نظامهای بازداری/ فعالسازی رفتاری
پایایی و روایی مقیاس نظامهای بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) در جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 123-139]
-
منبع کنترل
نقش واسطهای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
ن
-
نشخوار
نقش واسطهای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
-
نگرانی
نقش واسطهای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
اختلالات روانی نوجوانان و ویژگیهای شخصیتی نابهنجار والدین: تحلیلی بر نقش شخصیت والدین در سلامت روانی فرزندان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-22]
-
وسواس فکری و عملی
مطالعه روابط علی باورها و آشفتگی استنتاج با وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-19]
ه
-
همدلی شناختی
رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
همدلی عاطفی
رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
-
هوش هیجانی
بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
-
هوش هیجانی تجربهای
بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
-
هوش هیجانی راهبردی
بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
ی
-
یادآوری آزاد
تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
-
یادگیری حرکتی
تأثیر تمرین بر انتقال یادگیری دوطرفی قدرت از دست برتر به غیربرتر و بالعکس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-15]
-
یک زبانگی
حافظهکاری کودکان یکزبانه و دوزبانه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-22]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد