آ
-
آزمون سراسری دانشگاهها
بررسی ملاکهای انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاههای دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 109-138]
-
آموزش مـهارتهای هوش هیجانی
مطالعة تأثیر آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر شیوههای مقابله با فشار روانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 65-79]
ا
-
ابرازگری هیجانی
آلکسی تیمیا و سبکهای ابراز هیجان در خرده فرهنگهای ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]
-
اختلافات والدین
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
-
اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی (ODD)
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنائی (ODD) دانشآموزان پسر هشت تا 10 ساله [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 15-32]
-
ادراک از زمینة خانوادگی
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
-
ادراک از زمینة مدرسهای
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
-
استرس معلمان
هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
-
اضطراب
بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
-
اضطراب اجتماعی
رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
-
اطمینان
بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 133-145]
-
اعتبار
هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
-
افسردگی
بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
-
افسرده
بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
-
انگیزش پیشرفت
رابطه هدفگرایی و شادی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-53]
-
انگیزش تحصیلی
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
ب
-
بازیهای رایانهای
تأثیر انواع بازیهای رایانهای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
-
برونگرایی
نقش برونگرایی، روانآزردگیگرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
-
برونگرایی
بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرکهای عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
پ
-
پذیرندگی معلم
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
-
پذیرندگی والدین
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
-
پردازش اطلاعات
نقش برونگرایی، روانآزردگیگرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
-
پرسشنامه سبکهای تفکر
بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبکهای تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 83-109]
-
پرسشنامه کوتاه نشانههای بیماری BSI
هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانههای بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیتهای مشاورهای و درمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 129-144]
-
پیش بینی
پیشبینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارتهای اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 33-52]
-
پیشرفت تحصیلی
ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبکهای تفکر و مـهارتهای اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
-
پیشرفت تـحصیلی
اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازدههای شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
ت
-
تحلیل عاملی تاییدی
بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبکهای تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 83-109]
-
ترس از ارزیابی منفی
رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
-
تعامل با همسالان
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
-
تعامل والدینی
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
-
تعهد هویت
پیشبینی صمیمیت اجتماعی براساس سبکهای هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
-
تفکر انتقادی
بررسی مهارت تفکر انتقادی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تبریز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-24]
-
تنیدگی
بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
-
توان مطلق
مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنیهای بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
-
توقع معلم
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
-
توقع والدینی
بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسهای با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستانهای شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
ج
-
جنسیت
پیشبینی صمیمیت اجتماعی براساس سبکهای هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
-
جو کلاس درس
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
ح
-
حافظه
بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 133-145]
-
حـل مسأله
اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازدههای شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
خ
-
خاطرات مثبت
بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
-
خاطرات منفی
بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
-
خرده فرهنگها
آلکسی تیمیا و سبکهای ابراز هیجان در خرده فرهنگهای ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]
-
خلق
نقش برونگرایی، روانآزردگیگرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
-
خودپنداره تحصیلی
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
-
خود پنداره خانوادگی
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
د
-
دانشآموز
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنائی (ODD) دانشآموزان پسر هشت تا 10 ساله [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 15-32]
-
دانشجویان
هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانههای بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیتهای مشاورهای و درمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 129-144]
-
دانشجو معلم
بررسی مهارت تفکر انتقادی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تبریز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-24]
-
دبیرستان
بررسی ملاکهای انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاههای دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 109-138]
-
دختران فراری
مقایسة مؤلفههای آزاردیدگی در دختران فراری و عادی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-13]
-
درجه حرارت پایه بدن
تأثیر انواع بازیهای رایانهای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
-
درک
اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازدههای شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
-
دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی
آلکسی تیمیا و سبکهای ابراز هیجان در خرده فرهنگهای ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]
ر
-
رابطة زناشویی
پیشبینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارتهای اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 33-52]
-
راهبرد های یادگیری
کمکطلبی دانشآموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحانهای هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
-
رجحان هدفی
کمکطلبی دانشآموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحانهای هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
-
روایی
هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
-
روانآزردگیگرایی
نقش برونگرایی، روانآزردگیگرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
-
رویکرد به یادگیری
بررسی رابطة هدفگرایی و رویکرد دانشجویان به یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 123-138]
س
-
ساختارهای هدفی
کمکطلبی دانشآموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحانهای هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
-
سبکهای تفکر
ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبکهای تفکر و مـهارتهای اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
-
سبکهای مقابله
شخصیت و سبکهای مقابله با استرس [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 25-49]
-
سبکهای هویت
پیشبینی صمیمیت اجتماعی براساس سبکهای هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
-
سرسختی روانشناختی
ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبکهای تفکر و مـهارتهای اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
-
سنخ شخصیتی
تأثیر انواع بازیهای رایانهای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
-
سوگیری
بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 133-145]
ش
-
شادی
رابطه هدفگرایی و شادی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-53]
-
شخصیت
شخصیت و سبکهای مقابله با استرس [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 25-49]
-
شیوههای مـقابله با فشار روانـی
مطالعة تأثیر آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر شیوههای مقابله با فشار روانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 65-79]
ص
-
صفات شخصیت
بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرکهای عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
-
صمیمیت اجتماعی
پیشبینی صمیمیت اجتماعی براساس سبکهای هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
ع
-
عاطـفه تـحصیلی
اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازدههای شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
-
عزت نفس
رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
ف
-
فعالیت الکتریکی مغز
بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرکهای عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
ک
-
کمکطلبی تحصیلی
کمکطلبی دانشآموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحانهای هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
-
کنترل هیجانی
آلکسی تیمیا و سبکهای ابراز هیجان در خرده فرهنگهای ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]
م
-
مانیک
بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
-
محرکهای عاطفی
بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرکهای عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
-
مدل پنج عاملی
شخصیت و سبکهای مقابله با استرس [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 25-49]
-
مفهوم خداوند
بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
-
ملاکهای انتخاب رشته
بررسی ملاکهای انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاههای دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 109-138]
-
مهارتهای اجتماعی
ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبکهای تفکر و مـهارتهای اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
-
مهارتهای اجتماعی
پیشبینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارتهای اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 33-52]
-
مهارتهای زندگی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنائی (ODD) دانشآموزان پسر هشت تا 10 ساله [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 15-32]
-
مؤلفههای آزاردیدگی
مقایسة مؤلفههای آزاردیدگی در دختران فراری و عادی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-13]
ن
-
ناحیه پسسری
مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنیهای بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
-
ناحیه پیشانی
مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنیهای بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
-
ناحیه مرکزی
مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنیهای بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
-
نقشه مفـهومی
اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازدههای شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
-
نگرانی از تصویر بدنی
رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
-
نگرش دانشآموز به ادامه تحصیل
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
-
نگرش دانشآموز به مدرسه
مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانهای سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
-
نوجوانان
تأثیر انواع بازیهای رایانهای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
-
نورزگرایی
بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرکهای عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
ه
-
هدف گرایی
بررسی رابطة هدفگرایی و رویکرد دانشجویان به یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 123-138]
-
هدفگرایی
رابطه هدفگرایی و شادی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-53]
-
همسانی درونی
بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبکهای تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 83-109]
-
همگرایی با هیجان
نقش برونگرایی، روانآزردگیگرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
-
هنجاریابی
هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانههای بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیتهای مشاورهای و درمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 129-144]
-
هنجاریابی مجدد
هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
-
هوش هیـجانی
مطالعة تأثیر آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر شیوههای مقابله با فشار روانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 65-79]
ی
-
یادآوری خاطرات
بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
-
یادگیری خودـ نظمبخش
کمکطلبی دانشآموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحانهای هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
-
یادگیـری زیستشناسی
اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازدههای شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیستشناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد