آگاهی واجشناختیاثربخشی برنامه ترکیبی آموزشمستقیم و آگاهی واجشناسی بر کاهش غلطهای املایی در دانشآموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
آموزش ترکیبیاثربخشی برنامه ترکیبی آموزشمستقیم و آگاهی واجشناسی بر کاهش غلطهای املایی در دانشآموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
آموزش روابط میان فردیاثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوستیابی و عزتنفس دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
آموزش مستقیماثربخشی برنامه ترکیبی آموزشمستقیم و آگاهی واجشناسی بر کاهش غلطهای املایی در دانشآموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
ا
اختلال یادگیری املااثربخشی برنامه ترکیبی آموزشمستقیم و آگاهی واجشناسی بر کاهش غلطهای املایی در دانشآموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
اختلال وسواس فکری-عملینقش تعدیلکننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحملناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
ادراکات بیمارینقش سطوح LVEF در کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران مبتلا به CAD: نقش میانجی ادراکات بیماری و عواطف مثبت/منفی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-77]
استرس ادراک شدهنقش شخصیت و هوش هیجانی در استرس ادراکشده کارکنان شرکت موتوژن [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 25-44]
اصلاح رفتارشناختیاثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانشآموزان دختر: مطالعه تکآزمودنی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 205-234]
اضطراب حالت-صفتاثربخشی مهارتآموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک بر نشانههای اضطراب حالت و صفت در بیماران مبتلا به دیابت نوع II [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 153-168]
انسجام خانوادهرابطه انسجام و انـعطافپذیری خانواده و سـبکهای هویت با نقش واسطهگری حالت فراشناختی در دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
انعطافپذیری خانوادهرابطه انسجام و انـعطافپذیری خانواده و سـبکهای هویت با نقش واسطهگری حالت فراشناختی در دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
ب
بازداری هیجانیرابطه کنترل هیجانی با تعللورزی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
باور فراشناختینقش تعدیلکننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحملناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
باورهای غیرمنطقیبررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
بزرگسالیرابطه سبک دلبستگی، کمالگرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
بیماری عروق کرونریتأثیر محرک استرسزا بر فشار خون و ضربان قلب بیماران عروق کرونری در مقایسه با افراد سالم بر اساس سطوح هیجانخواهی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 149-165]
بیماری کرونری قلببررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
بیماری مزمناثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تداوم رفتارهای مراقبتی در مادران کودکان دچار بیماریهای مزمن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 187-201]
بهکارگیری دانشرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
پیشرفت تحصیلیرابطه تابآوری و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان کمشنوا [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 119-133]
ت
تابآوریرابطه تابآوری و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان کمشنوا [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 119-133]
تحصیل دانشرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
تحملناپذیری بلاتکلیفینقش تعدیلکننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحملناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
تداوم رفتارهای مراقبتیاثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تداوم رفتارهای مراقبتی در مادران کودکان دچار بیماریهای مزمن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 187-201]
تسهیم دانشرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
تشخیص دانشرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
تعارض خانواده- کارپیشبینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
تعارض کار-خانوادهپیشبینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
تعللورزیرابطه کنترل هیجانی با تعللورزی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
تعهد سازمانیپیشبینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
تعهد کارینقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگیهای شغلی و تعهد کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
تفکر انتقادیمقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 129-151]
تفکر خلاقمقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 129-151]
تنظیم شناختی هیجانرابطه بین راهبردهای تنظیمشناختی هیجان و رفتارهای پرخطر بهواسطه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 161-187]
تنظیم هیجاننقش تعدیلکننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحملناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
توانایی ارزیابی غیرمنطقیمقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 129-151]
ج
جنسیتنقش ویژگیهای تحصیلی و جنسیت در تغییرات هوش معنوی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 141-159]
جهتگیری هدف پیشرفتنقش سیستمهای فعالساز و بازداری رفتاری در پیشبینی جهتگیریهای هدف پیشرفت دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 109-128]
ح
حالت فراشناختیرابطه انسجام و انـعطافپذیری خانواده و سـبکهای هویت با نقش واسطهگری حالت فراشناختی در دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
حمایت اجتماعیرابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانشآموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
حمایت اجتماعیبررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
حمایت اجتماعی ادراک شدهرابطه بین راهبردهای تنظیمشناختی هیجان و رفتارهای پرخطر بهواسطه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 161-187]
خ
خود شکوفاییمقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
خودکارآمدیرابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانشآموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
خودکارآمدینقش خودکارآمدی عمومی و نقشهای جنسیتی مردانگی و زنانگی در سرسختی روانشناختی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 71-87]
خودکارآمدیرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
دیابتاثربخشی مهارتآموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک بر نشانههای اضطراب حالت و صفت در بیماران مبتلا به دیابت نوع II [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 153-168]
دانشآموزاناثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوستیابی و عزتنفس دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
دانشآموزاناثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانشآموزان دختر: مطالعه تکآزمودنی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 205-234]
دست برتریبررسی رابطه دست برتری با سبکهای شناختی وابسته و نابسته به زمینه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 259-276]
دلبستگی شغلینقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگیهای شغلی و تعهد کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
دوستیابیاثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوستیابی و عزتنفس دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
ر
راهبردهای رویاروگریهمبستههای روانشناختی سلامت سازمانی: شادکامی، راهبردهای رویاروگری با فشار روانشناختی و سبک تفکر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-148]
رضایت زناشوییپیشبینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبکهای دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکههای عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
رفتار امتناع از مدرسهاثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانشآموزان دختر: مطالعه تکآزمودنی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 205-234]
رفتاردرمانی دیالکتیکیاثربخشی مهارتآموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک بر نشانههای اضطراب حالت و صفت در بیماران مبتلا به دیابت نوع II [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 153-168]
رفتارهای پرخطررابطه بین راهبردهای تنظیمشناختی هیجان و رفتارهای پرخطر بهواسطه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 161-187]
رگرسیون لجستیکپیشبینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبکهای دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکههای عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
سازگاریرابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانشآموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
سازگاری زناشوییبررسی روابط ساختاری طرحوارههای ناسازگار اولیه و عاملهای شخصیتی با سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 45-70]
سبک تفکر و سلامت سازمانیهمبستههای روانشناختی سلامت سازمانی: شادکامی، راهبردهای رویاروگری با فشار روانشناختی و سبک تفکر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-148]
سبک دلبستگیرابطه سبک دلبستگی، کمالگرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
سبک دلبستگیپیشبینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبکهای دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکههای عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
سبکهای شناختیبررسی رابطه دست برتری با سبکهای شناختی وابسته و نابسته به زمینه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 259-276]
سبکهای هویترابطه انسجام و انـعطافپذیری خانواده و سـبکهای هویت با نقش واسطهگری حالت فراشناختی در دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
سرسختی روانشناختینقش خودکارآمدی عمومی و نقشهای جنسیتی مردانگی و زنانگی در سرسختی روانشناختی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 71-87]
سیستم بازدارینقش سیستمهای فعالساز و بازداری رفتاری در پیشبینی جهتگیریهای هدف پیشرفت دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 109-128]
سیستم فعالساز رفتارینقش سیستمهای فعالساز و بازداری رفتاری در پیشبینی جهتگیریهای هدف پیشرفت دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 109-128]
سطوح هیجان خواهیتأثیر محرک استرسزا بر فشار خون و ضربان قلب بیماران عروق کرونری در مقایسه با افراد سالم بر اساس سطوح هیجانخواهی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 149-165]
سنخ شخصیتی الفبررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
سوءاستفادهکنندگان جنسی از زنان و کودکانمقایسه نظریه ذهن سوءاستفادهکنندگان جنسی از زنان و کودکان با افراد عادی مطالعهای براساس نظریه عام و خاص ذهن وارد و کنین [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 89-107]
ش
شادی در محیط کارپیشبینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
شادکامیمقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
شادکامیهمبستههای روانشناختی سلامت سازمانی: شادکامی، راهبردهای رویاروگری با فشار روانشناختی و سبک تفکر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-148]
شبکههای عصبی مصنوعیپیشبینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبکهای دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکههای عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
شخصیتنقش شخصیت و هوش هیجانی در استرس ادراکشده کارکنان شرکت موتوژن [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 25-44]
عاملهای شخصیتیبررسی روابط ساختاری طرحوارههای ناسازگار اولیه و عاملهای شخصیتی با سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 45-70]
عزتنفساثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوستیابی و عزتنفس دانشآموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
عواطف مثبت و منفینقش سطوح LVEF در کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران مبتلا به CAD: نقش میانجی ادراکات بیماری و عواطف مثبت/منفی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-77]
ف
فرسودگی شغلیرابطه ناگویی هیجانی و ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی دبیران زن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-20]
قلدریاثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه PEGS در کاهش قلدری نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-23]
ک
کارکناننقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگیهای شغلی و تعهد کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تداوم رفتارهای مراقبتی در مادران کودکان دچار بیماریهای مزمن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 187-201]
کیفیت دوستیرابطه سبک دلبستگی، کمالگرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
کیفیت زندگی مرتبط با سلامتنقش سطوح LVEF در کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران مبتلا به CAD: نقش میانجی ادراکات بیماری و عواطف مثبت/منفی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-77]
کمالگراییرابطه سبک دلبستگی، کمالگرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
کم شنوارابطه تابآوری و پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان کمشنوا [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 119-133]
کنترل پرخاشگریرابطه کنترل هیجانی با تعللورزی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
کنترل خوشخیمرابطه کنترل هیجانی با تعللورزی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
کنترل هیجانیرابطه کنترل هیجانی با تعللورزی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
محرک استرسزاتأثیر محرک استرسزا بر فشار خون و ضربان قلب بیماران عروق کرونری در مقایسه با افراد سالم بر اساس سطوح هیجانخواهی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 149-165]
مدیریت دانشرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
مدیریت شرماثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه PEGS در کاهش قلدری نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-23]
مسئولیتپذیریمقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
مقطع تحصیلینقش ویژگیهای تحصیلی و جنسیت در تغییرات هوش معنوی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 141-159]
ن
ناگویی هیجانیرابطه ناگویی هیجانی و ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی دبیران زن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-20]
نشخواررابطه کنترل هیجانی با تعللورزی دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
نظریه خاص و عام ذهنمقایسه نظریه ذهن سوءاستفادهکنندگان جنسی از زنان و کودکان با افراد عادی مطالعهای براساس نظریه عام و خاص ذهن وارد و کنین [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 89-107]
نظریه ذهنمقایسه نظریه ذهن سوءاستفادهکنندگان جنسی از زنان و کودکان با افراد عادی مطالعهای براساس نظریه عام و خاص ذهن وارد و کنین [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 89-107]
نقشهای جنسیتینقش خودکارآمدی عمومی و نقشهای جنسیتی مردانگی و زنانگی در سرسختی روانشناختی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 71-87]
نگرانینقش تعدیلکننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحملناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
نگهداری دانشرابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
ویژگیهای شخصیتیرابطه ناگویی هیجانی و ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی دبیران زن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-20]
ویژگیهای شغلنقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگیهای شغلی و تعهد کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
ه
هیجانهای اخلاقیاثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه PEGS در کاهش قلدری نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-23]
هوش معنوینقش ویژگیهای تحصیلی و جنسیت در تغییرات هوش معنوی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 141-159]
هوش هیجانیرابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانشآموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
هوش هیجانیمقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
هوش هیجانینقش شخصیت و هوش هیجانی در استرس ادراکشده کارکنان شرکت موتوژن [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 25-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد