ارشدی، نسرین اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
استکی، مهناز مدلیابی ویژگیهای شخصیتی و جهتگیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیینگری در دانشآموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
اسلامی، فریدون اثربخشی واقعیتدرمانی به شیوه گروهی بر کاهش رفتارهای سهل انگارانه و افزایش مسئولیتپذیری دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-21]
اعتمادی، احمد اثربخشی رواندرمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
افشاری، علی مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد با درمان فراشناختی در درمان بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 232-249]
اقبالی، علی اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازماندهی و سازماندهی رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 67-85]
اکبری، عباس ساختار عاملی و کفایت روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تابآوری (RS-14) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 251-272]
باقری، قدرتاله بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-23]
باقرزاده احمدآباد، مریم نقش ذهن آگاهی، شفقت برخود و تنظیمشناختی هیجان در پیشبینی رضایت زناشویی زنان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 169-197]
بخشیپور، عباس بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 25-42]
بیرامی، منصور برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
برجعلی، احمد ارائه مدل پیشبینی احساس تنهایی دختران بر اساس سبکهای دلبستگی مادران با واسطهگری مشکلات تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 112-85]
بساکنژاد، سودابه اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
بشلیده، کیومرث اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
بهادری، جعفر نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 87-110]
پ
پیری، موسی مدلیابی رابطه ساختاری حمایت اجتماعی ادراک شده و تعللورزی تحصیلی با واسطهگری شیوههای کمکخواهی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 73-100]
پژهان، زهرا الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
پوراصغر، نصیبه مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
پورشریف، آمنه الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
پورشریفی، حمید برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
پورفرج عمران، مجید بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 25-42]
ت
تکلوی، سمیه نقش هیجانات خودآگاه و تئوری ذهن در پیشبینی توجیه روابط فرازناشویی در افراد متأهل [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 49-62]
ج
جداری، معصومه نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگیهای سرشت و منش شخصیت در پیشبینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
جزایری، رضوانالسادات مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
جعفری، الهه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری و رضایت زناشویی همسران جانبازان مرد [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 63-83]
جعفری سیاوشانی، فائزه ارائه مدل پیشبینی احساس تنهایی دختران بر اساس سبکهای دلبستگی مادران با واسطهگری مشکلات تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 112-85]
جلائی نوبری، حسین نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگیهای سرشت و منش شخصیت در پیشبینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
جوانمرد، غلامحسین مقایسه عملکرد اجرایی (توجه و حافظه آشکار) در زنان مبتلا به پرخوری روانی و زنان عادی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 143-165]
جوانمرد، غلامحسین مقایسه ذهنخوانی و ذهنآگاهی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 با یک جمعیت غیربالینی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 43-62]
چ
چلبیانلو، غلامرضا بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
ح
حاجییوسفی، الناز نقش خوشبینی در رابطه بین عواطف مثبت و منفی با نشانههای افسردگی و رضایت از زندگی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 215-235]
حبیبی کلیبر، رامین مدلیابی رابطه ساختاری حمایت اجتماعی ادراک شده و تعللورزی تحصیلی با واسطهگری شیوههای کمکخواهی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 73-100]
حجازی، الهه رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
حسین ثابت، فریده اثربخشی نمایشدرمانی بر ذهنآگاهی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دبیرستانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 167-186]
حسینی رمقانی، نسرینالسادات اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب، تـعارض والد- فرزند و خوداثرمندی والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال بیشفعالی-کمبود توجه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 113-136]
حسنزاده، لیلا نقش خوشبینی در رابطه بین عواطف مثبت و منفی با نشانههای افسردگی و رضایت از زندگی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 215-235]
حشمتی، رسول اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 111-136]
خ
خرمائی، فرهاد تبیین علّی هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]
خلجی پیربلوطی، مینا نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
د
دمرچلی، نسیم نقش واسطهای خودشفقتی در ارتباط بین تصویر بدنی و کیفیت زندگی در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 101-121]
دهقانی، اکرم اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری و رضایت زناشویی همسران جانبازان مرد [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 63-83]
ر
راهپیما، سمیرا رابطه عزم و خودناتوانسازی: بررسی نقش واسطهای هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 123-141]
رحیمینیا، شببو مدلیابی رابطه ساختاری حمایت اجتماعی ادراک شده و تعللورزی تحصیلی با واسطهگری شیوههای کمکخواهی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 73-100]
رستمی، مهدی اثربخشی واقعیتدرمانی به شیوه گروهی بر کاهش رفتارهای سهل انگارانه و افزایش مسئولیتپذیری دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-21]
رستم اوغلی، زهرا طراحی بسته آموزشی خانواده محور و تعیین اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی خانواده های دارای بیمار روانی مزمن [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 87-101]
رستمپور، مهدی اثربخشی نمایشدرمانی بر ذهنآگاهی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دبیرستانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 167-186]
رستمزاده رنانی، فهیمه نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
رضائی، سجاد الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
رمضانی، سحر اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 103-120]
ز
زارع، حسین مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
زارع، رویا نقش هیجانات خودآگاه و تئوری ذهن در پیشبینی توجیه روابط فرازناشویی در افراد متأهل [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 49-62]
زارعیان، احسان الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
زمانی فروشانی، نسرین نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
زهرا کار، کیانوش بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر نشانگان استرس و میزان سرمایه روانشناختی در بیماران مبتلا به سندرم قلب شکسته (ABS) [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 253-268]
س
سرمدی، محمدرضا مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
سعادتی، نادره اثربخشی واقعیتدرمانی به شیوه گروهی بر کاهش رفتارهای سهل انگارانه و افزایش مسئولیتپذیری دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-21]
سلیمی، حسین اثربخشی رواندرمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
سلیمانی، اسماعیل اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 111-136]
ش
شیخی، سکینه بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
شریفی ریگی، علی اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب، تـعارض والد- فرزند و خوداثرمندی والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال بیشفعالی-کمبود توجه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 113-136]
شکری، امید تبیین علّی هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]
ص
صالح نجفی، مهسا رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
عابدی، احمد مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
عبادالهزاده، آذر اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 111-136]
عباسی، مهدی شخصیتشناسی از منظر روانشناسی سیاسی: مطالعه موردی ویژگیهای شخصیتی و رفتاری امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 137-162]
عبدی قزلجه، حمیده جستارهای روانشناختی در مثنوی معنوی مطالعه موردی داستان پادشاه و کنیزک [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 263-281]
عبیری، فروغ مقایسه عملکرد اجرایی (توجه و حافظه آشکار) در زنان مبتلا به پرخوری روانی و زنان عادی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 143-165]
عیسیزادگان، علی برسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهنخوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 175-197]
عظیمیفر، شیرین مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
علیپور، احمد اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 103-120]
علیزاده، اصغر نقش خوشبینی در رابطه بین عواطف مثبت و منفی با نشانههای افسردگی و رضایت از زندگی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 215-235]
عندلیب کورایم، مرتضی برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
غ
غضنفری، احمد بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-23]
غلامعلی لواسانی، مسعود رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
غنی زاده، ابوالفضل جستارهای روانشناختی در مثنوی معنوی مطالعه موردی داستان پادشاه و کنیزک [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 263-281]
ف
فاتحیزاده، مریمالسادات مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
فرامرزی، حمید رابطه علی خشونت خانوادگی (خشونت فیزیکی و خشونت عاطفی) و متغیرهای اجتماعی (ساختار محله و مشارکت مدرسه) با رفتار ضداجتماعی نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت با میانجیگری تکانشگری، خودمهارگری و جسارت [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 187-214]
فرحبخش، کیومرث اثربخشی رواندرمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
فرخزادیان، علیاصغر بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 21-40]
فرزادی، فاطمه رابطه علی خشونت خانوادگی (خشونت فیزیکی و خشونت عاطفی) و متغیرهای اجتماعی (ساختار محله و مشارکت مدرسه) با رفتار ضداجتماعی نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت با میانجیگری تکانشگری، خودمهارگری و جسارت [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 187-214]
فولادچنگ، محبوبه رابطه عزم و خودناتوانسازی: بررسی نقش واسطهای هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 123-141]
فولادچنگ، محبوبه تبیین علّی هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]
ق
قاسمی جوبنه، رضا الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
قدمپور، عزتاله بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 21-40]
قرهبیگلو، حسین نقش فرسودگی شغلی در عملکرد فردی کارکنان دانشگاههای آزاد منطقه 13 [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 137-151]
قرهداغی، علی نقش ذهن آگاهی، شفقت برخود و تنظیمشناختی هیجان در پیشبینی رضایت زناشویی زنان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 169-197]
قلیزاده، حسین اثربخشی رواندرمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
قنبری پناه، افسانه مدلیابی ویژگیهای شخصیتی و جهتگیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیینگری در دانشآموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
ک
کیامنش، علیرضا مدل پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
کیامنش، علیرضا ارائه مدل پیشبینی احساس تنهایی دختران بر اساس سبکهای دلبستگی مادران با واسطهگری مشکلات تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 112-85]
کدیور، پروین مدلیابی ویژگیهای شخصیتی و جهتگیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیینگری در دانشآموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
کدیور، پروین رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
کرمی، مصطفی مدلیابی ویژگیهای شخصیتی و جهتگیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیینگری در دانشآموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
کریمی، سارا بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
کمری، سامان تبیین علّی هیجانهای مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]
م
ماشینچی عباسی، نعیمه نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگیهای سرشت و منش شخصیت در پیشبینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
محسن زاده، فرشاد بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر نشانگان استرس و میزان سرمایه روانشناختی در بیماران مبتلا به سندرم قلب شکسته (ABS) [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 253-268]
محققی، حسین مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
محمدپناه اردکان، عذرا نقش واسطهای تصویربدنی منفی و مکانیسمهای دفاعی نوروتیک در رابطه صفات شخصیت و تمایل به جراحی زیبایی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 281-304]
محمودعلیلو، مجید بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 25-42]
مرادیانی گیزهرود، سیده خدیجه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر اضطراب، تـعارض والد- فرزند و خوداثرمندی والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال بیشفعالی-کمبود توجه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 113-136]
مسعودینیا، محمد شخصیتشناسی از منظر روانشناسی سیاسی: مطالعه موردی ویژگیهای شخصیتی و رفتاری امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 137-162]
مصرآبادی، جواد نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 87-110]
مهدیانی، زینت رابطه علی خشونت خانوادگی (خشونت فیزیکی و خشونت عاطفی) و متغیرهای اجتماعی (ساختار محله و مشارکت مدرسه) با رفتار ضداجتماعی نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت با میانجیگری تکانشگری، خودمهارگری و جسارت [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 187-214]
مهدی عراقی، مریم بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر نشانگان استرس و میزان سرمایه روانشناختی در بیماران مبتلا به سندرم قلب شکسته (ABS) [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 253-268]
موسوی، سیدعلیمحمد پیشبینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 21-43]
موسوی، سیده شایسته نقش هویت تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی شایستگی تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 231-252]
موسوی، سیدولیاله الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
ن
نادری پور، حسین مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
ناعمی، علیمحمد تأثیرآموزش خودبخشودگی با رویکرد دینی بر سر زندگی و تحمل ناکامی مادران کودکان دارای ناتوانیهای رشدی و ذهنی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 326-305]
نریمانی، محمد طراحی بسته آموزشی خانواده محور و تعیین اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی خانواده های دارای بیمار روانی مزمن [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 87-101]
نیسی، عبدالکاظم اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
نظری، محمدعلی الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
نعامی، عبدالزهرا نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
نعمتی سوگلی تپه، فاطمه اثربخشی آموزش گروهی والدین مبتنی بر رویکرد خانواده درمانی ستیر بر سازگاری و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان دختر شهر تبریز [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 207-229]
نیکدل، فریبرز بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-23]
نیلا علمیمنش، نیلا اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 103-120]
نوروزی، احد الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
ه
هاشمی، تورج نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگیهای سرشت و منش شخصیت در پیشبینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
هاشمی، تورج برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
هاشمی، تورج نقش واسطهای تصویربدنی منفی و مکانیسمهای دفاعی نوروتیک در رابطه صفات شخصیت و تمایل به جراحی زیبایی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 281-304]
هاشمی، زهره مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد با درمان فراشناختی در درمان بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 232-249]
هاشمیپور، حمید بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
هوشمندی، فرانک تأثیرآموزش خودبخشودگی با رویکرد دینی بر سر زندگی و تحمل ناکامی مادران کودکان دارای ناتوانیهای رشدی و ذهنی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 326-305]
ی
یارمحمدی واصل، مسیب مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
یوسفوند، مهدی بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 21-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد