نقش هویت تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی در پیش‌بینی شایستگی تحصیلی دختران دبیرستانی

نویسندگان

1 دانش‌آموخته دکتری روان‌شناسی تربیتی، گروه روان‌شناسی، واحد رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن، ایران

2 دانشیار، گروه روان‌شناسی، واحد رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن، ایران (نویسنده مسئول)


عنوان مقاله [English]

Role of Academic Identity and Academic Emotions in Prediction of Academic Competency among High School Female Students

نویسندگان [English]

  • SeyedeShayesteh Moosavi 1
  • Khadijeh Abolmaali Alhosseini 2
1 Ph.D, Educational Psychology, Department of Psychology, Roodehen Branch, Islamic Azad University, Roodehen, Iran.
2 Ph.D, Associate Professor, Group of Psychology, Faculty of Psychology and Social Science, Roudehen Branch, Islamic Azad University, Roudehen, Iran, (Corresponding Auothor), Email:abolmaali@riau.ac.ir