اثربخشی نمایش‌درمانی بر ذهن‌آگاهی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دبیرستانی

نویسندگان

1 دانش‌آموخته کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه علامه طباطبائی

2 استادیار گروه روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی (نویسنده مسئول)


عنوان مقاله [English]

Effectiveness of Drama Therapy in Mindfulness and Emotion Regulation of High School Male Students

نویسندگان [English]

  • Mahdi Rostampor 1
  • Farideh Hoseinsabet 2
1 M.A, General Psychology, Allameh Tabatabaee University
2 Ph.D, Assisstant Professor, Clinical Psychology, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Allameh Tabataba’I University, Tehran, Iran (Corresponding Author)