آشفتگی زوجمقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنیشده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
آگاهی از مهارتهای زندگیرابطه سطح آگاهی از مهارتهای زندگی با باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 19-49]
آموزش گروهی شناختی ـ رفتاریتأثیر مصاحبهی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخصهای بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
آموزش مهارتهای مطالعهمقایسهی اثربخشی شناختدرمانی، حساسیتزدایی تدریجی و آموزش شیوههای صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
ا
اجتناب از بحث و استدلالبررسی نقش صفات شخصیت و سبکهای شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
اختلال شخصیت اسکیزوئیدبررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
اختلال شخصیت پارانوئیدبررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
اختلال شخصیت مرزیبررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
اختلال شخصیت وابستهبررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
استرسنقش روانرنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
اضطرابسوگیری حافظه در افراد مضطرب غیربالینی و مقایسه آن با افراد بهنجار [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 137-151]
اضطراب امـحانمقایسهی اثربخشی شناختدرمانی، حساسیتزدایی تدریجی و آموزش شیوههای صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
افراد سیگاریمقایسهی سیستمهای مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
افراد سمزدایی شدهاثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سمزدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
افراد غیرسیگاریمقایسهی سیستمهای مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
افسردگیاثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
افکار پارانوئیدیرابطه انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
الکترانسفالوگرافی کمیتأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگیهای الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
الکتروآنسفالوگرافی کمیبررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکرههای مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
امیدواریرابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 65-78]
انگاره ذهنی از خدارابطه انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
انگیزش تحصیلیبررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]
انگیزش درونی و انگیزش مهار شدهتیپهای انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسهی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
ب
بازده شناختی ـ عاطفی ـ اجتماعیتیپهای انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسهی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
بازگشت به مصرف موادمدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسهانگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
باورهای خودکارآمدیرابطه سطح آگاهی از مهارتهای زندگی با باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 19-49]
باورهای دینیپیشبینی رضامندی شغلی معلمان براساس باورهای دینی و سلامت روانشناختی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 61-73]
باورهای مرتبط با موادمدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسهانگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
باورهای مرکزیمدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسهانگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
بخشودگیبررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمانهای معنوی ـ مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 117-136]
برونگرایینقش ابعاد شخصیت و راه های مقابلهای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
بزهکاربررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
بیماری اسکیزوفرنبررسی نقص نظریه ذهن در اسکیزوفرنیکهای دارای علایم مثبت و منفی و مقایسه آن با افراد سالم [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-96]
بیماری التهاب روده (IBD)مقایسهی رگههای شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر، بیماری التهاب روده و افراد سالم [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 151-163]
بهزیستیتأثیر مصاحبهی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخصهای بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
پ
پرخاشگریاثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
پرخاشگریمقایسهی عوامل شخصیتی در بین دانشآموزان دختر پرخاشگر و غیرپرخاشگر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 183-200]
پیشرفت تحصیلینقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
پیشرفت تحصیلیمقایسهی اثربخشی شناختدرمانی، حساسیتزدایی تدریجی و آموزش شیوههای صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
پیشرفت تحصیلیبررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزتنفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
پیشرفت تحصیلی و یادسپاریمقایسه اثر بخشی روشهای آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارتهای اجتماعی ـ اقتصادی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]
ت
تحلیل خوشهای سلسله-مراتبیتیپهای انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسهی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
تحلیل رفتار متقابلاثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سمزدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
تحلیل مبتنی بر شخصتیپهای انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسهی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
تحول اخلاقیبررسی نقش عاملهای شخصیتی در پیشبینی تحول اخلاقی و میزان نوع دوستی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 61-76]
تیروکمانتأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگیهای الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
تعارضاثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
تعارضات خانوادهبررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمانهای معنوی ـ مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 117-136]
تفکر همگرابررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکرههای مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
تفکر واگرابررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکرههای مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
تنظیم هیجانمدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسهانگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
توجه انتخابی بینایینقش روانرنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
ج
جانبازان شیمیاییاثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
جهتگیریهای انگیزشیتیپهای انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسهی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
جو مدرسهبررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]
ح
حافظه آشکارسوگیری حافظه در افراد مضطرب غیربالینی و مقایسه آن با افراد بهنجار [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 137-151]
حساسیتزدایی تدریجیمقایسهی اثربخشی شناختدرمانی، حساسیتزدایی تدریجی و آموزش شیوههای صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
خ
خودتنظیمیبررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]
خودکارآمدیبررسی نقش تعدیلکنندهی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
خوشبینیبررسی اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بر ارتقای خوشبینی و شادمانی زناشویی زوجین [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 129-149]
د
دیابت نوع2نقش ابعاد شخصیت و راه های مقابلهای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
دیابت نوع دوتأثیر مصاحبهی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخصهای بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
دانشجویان علوم پزشکیرابطه انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
درد مزمنبررسی نقش تعدیلکنندهی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
درمان شناختی-رفتاریاثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
دستگاههای موسیقی ایرانواکنشهای هیجانی به دستگاههای موسیقی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 165-189]
دلبستگیرابطه انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
ر
راهبردهای یادگیری شناختینقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
راهبردهای انگیزشینقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
راههای مقابلهنقش ابعاد شخصیت و راه های مقابلهای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
رشد اجتماعیبررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارتهای اجتماعی دختران کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]
رضایت از زندگیاثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
رضایت زناشوییاثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
رضایت زناشوییمقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنیشده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
رضایت شغلیرابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 65-78]
رضایتمندیاثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
رضامندی شغلیپیشبینی رضامندی شغلی معلمان براساس باورهای دینی و سلامت روانشناختی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 61-73]
رگرسیون چندگروهی متغیرهای پنهانبررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزتنفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
رگههای شخصیتیمقایسهی رگههای شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر، بیماری التهاب روده و افراد سالم [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 151-163]
روان-پریشخویینقش ابعاد شخصیت و راه های مقابلهای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
روانرنجورخویینقش ابعاد شخصیت و راه های مقابلهای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
روانرنجورگرایی (N)نقش روانرنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
ز
زوج درمانی تلفیقی رفتاریمقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنیشده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
زوج درمانی شناختی-رفتاری غنیشدهمقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنیشده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
زوج درمانی معنوی ـ مذهبیبررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمانهای معنوی ـ مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 117-136]
س
سازگاری زناشوییاثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سمزدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
سبک رشدیافتهساخت عاملی پرسشنامه سبکهای دفاعی(DSQ-40) در نمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
سبک رشدنایافتهساخت عاملی پرسشنامه سبکهای دفاعی(DSQ-40) در نمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
سبک روانآزردهوارساخت عاملی پرسشنامه سبکهای دفاعی(DSQ-40) در نمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
سبکهای دفاعیساخت عاملی پرسشنامه سبکهای دفاعی(DSQ-40) در نمونههای غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
سبکهای شناختیبررسی نقش صفات شخصیت و سبکهای شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
سیستم بازداری رفتاریمقایسهی سیستمهای مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
سیستم فعالساز رفتاریمقایسهی سیستمهای مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
سلامت روانشناختیپیشبینی رضامندی شغلی معلمان براساس باورهای دینی و سلامت روانشناختی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 61-73]
سندرم روده تحریکپذیر (IBS)مقایسهی رگههای شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر، بیماری التهاب روده و افراد سالم [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 151-163]
سوءمصرفبررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانشآموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
سوءمصرف مواداثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
سوگیری حافظهسوگیری حافظه در افراد مضطرب غیربالینی و مقایسه آن با افراد بهنجار [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 137-151]
شادکامیرابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 65-78]
شادمانی زناشوییبررسی اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بر ارتقای خوشبینی و شادمانی زناشویی زوجین [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 129-149]
شخصیتنقش روانرنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
شدت دردبررسی نقش تعدیلکنندهی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
شکست تحصیلیبررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزتنفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
شناختدرمانیمقایسهی اثربخشی شناختدرمانی، حساسیتزدایی تدریجی و آموزش شیوههای صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
ص
صفات شخصیتبررسی نقش صفات شخصیت و سبکهای شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
صمیمیت زناشوییاثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
ع
عاطفهواکنشهای هیجانی به دستگاههای موسیقی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 165-189]
عزتنفسبررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزتنفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
علایم مثبت و منفیبررسی نقص نظریه ذهن در اسکیزوفرنیکهای دارای علایم مثبت و منفی و مقایسه آن با افراد سالم [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-96]
عوامل شخصیتیمقایسهی عوامل شخصیتی در بین دانشآموزان دختر پرخاشگر و غیرپرخاشگر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 183-200]
عوامل شخصیتیبررسی نقش عاملهای شخصیتی در پیشبینی تحول اخلاقی و میزان نوع دوستی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 61-76]
عوداثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سمزدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
غ
غنیسازی روابطبررسی اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بر ارتقای خوشبینی و شادمانی زناشویی زوجین [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 129-149]
ک
کارکـرد اجرایـیعملکرد بیماران مبتلاء به ایدز در کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 153-173]
کارکرد خانوادهبررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزتنفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
کیفیت دلبستگیکیفیت دلبستگی به والدین و نشانههای درونیسازیشده و برونسازیشده در نوجوانان: بررسی مقایسهای نقش پدران و مادران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 15-38]
کیفیت زندگیتأثیر مصاحبهی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخصهای بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
کمتوانی ذهنیمقایسه اثر بخشی روشهای آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارتهای اجتماعی ـ اقتصادی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]
کمتوانی ذهنیبررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارتهای اجتماعی دختران کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]
گ
گرایش به بحث و استدلالبررسی نقش صفات شخصیت و سبکهای شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
گروه درمانیاثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سمزدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
م
ماتریس اهدافاثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
مدل کفایت اجتماعی فلنربررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارتهای اجتماعی دختران کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]
مراقبت از خودتأثیر مصاحبهی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخصهای بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
مصاحبهی انگیزشی (MI)تأثیر مصاحبهی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخصهای بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
معنادرمانیاثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
مهارت تفکر انتقادیبررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانشآموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
مهارتهای اجتماعیبررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارتهای اجتماعی دختران کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]
ن
ناتوانی ناشی از دردبررسی نقش تعدیلکنندهی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
ناگویی هیجانیبررسی نقش تعدیلکنندهی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
نشانههای برونیسازیشدهکیفیت دلبستگی به والدین و نشانههای درونیسازیشده و برونسازیشده در نوجوانان: بررسی مقایسهای نقش پدران و مادران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 15-38]
نشانههای درونیسازیشدهکیفیت دلبستگی به والدین و نشانههای درونیسازیشده و برونسازیشده در نوجوانان: بررسی مقایسهای نقش پدران و مادران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 15-38]
نظریة پنجعاملی (FFM)نقش روانرنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
نظریه ذهنبررسی نقص نظریه ذهن در اسکیزوفرنیکهای دارای علایم مثبت و منفی و مقایسه آن با افراد سالم [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-96]
نقشه مفهومیمقایسه اثر بخشی روشهای آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارتهای اجتماعی ـ اقتصادی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]
نگرشبررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانشآموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
نگرش نسبت به مواد مخدربررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانشآموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
نوروفیدبکتأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگیهای الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
نوروفیدبک ساختگیتأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگیهای الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
نوع دوستیبررسی نقش عاملهای شخصیتی در پیشبینی تحول اخلاقی و میزان نوع دوستی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 61-76]
و
وسوسهمدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسهانگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
وضعیت اجتماعی ـ اقتصادیبررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]
ه
هیجانواکنشهای هیجانی به دستگاههای موسیقی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 165-189]
هیجان منفیمدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسهانگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
هم نوسانیبررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکرههای مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
هوش هیجانی و ورزشهمبستههای سلامت روانی: شادکامی، ورزش و هوش هیجانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 201-221]
ی
یادگیری از همتایاننقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیشبینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
یادگیری معنیدارمقایسه اثر بخشی روشهای آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارتهای اجتماعی ـ اقتصادی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد