ا
-
احدی، حسن
نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 193-210]
-
احدی، حسن
مقایسه میزان پرخاشگری و سازگاری تحصیلی بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 251-269]
-
احمدی، پریچهر
مقایسه سبک زندگی بیماران مبتلابه سردردهای میگرنی و افراد سالم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-14]
-
احمدی، عزت اله
نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
-
اسدی، رقیه
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
-
اسدی ساغندی، محمدمهدی
رابطه بین سبکهای دلبستگی و هوش هیجانی: نقش واسطهای استحکام من [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 21-47]
-
اسماعیلی، علیرضا
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
-
اقبالی، علی
نقش ویژگیهای شخصیتی و طرحوارههای هیجانی در اضطراب امتحان دانشآموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-19]
-
الهی، طاهره
مقایسه هوش هیجانی و ویژگیهای شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 27-50]
-
امیری، سهراب
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش در نمونه جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 211-236]
-
امیری، سهراب
اعـتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نـسخه فارسی پرسشنامه فراهیجانهای مثبت و فراشناختهای مثبت [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 41-64]
-
امیرساسان، رامین
اثربخشی تمرین هوازی در اختلال بیخوابی میانسالان زن با و بدون کنترل کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 133-149]
-
امینی فسخودی، مریم
مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]
ب
-
بابایی، اعظم
مقایسه هوش هیجانی و ویژگیهای شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 27-50]
-
بافنده قراملکی، حسن
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
-
بخشی، جعفر
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 113-131]
-
بخشی پور، عباس
تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانههای ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
-
بخشی پور رودسری، عباس
مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]
-
بیرامی، منصور
تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانههای ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
-
بیرامی، منصور
بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانههای اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
-
بزاز منصف، فاطمه
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
-
بشارت، محمدعلی
رابطه بین سبکهای دلبستگی و هوش هیجانی: نقش واسطهای استحکام من [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 21-47]
-
بشلیده، کیومرث
رابطه شخصیت پویا و وظیفهشناسی با جستجوی بازخورد با میانجیگری حمایت ادراک شده سرپرست [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 159-179]
پ
-
پارسا، شلر
نقش ویژگی شخصیتی روانرنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
-
پاکدل بناب، سپیده
نقش ویژگیهای شخصیتی و طرحوارههای هیجانی در اضطراب امتحان دانشآموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-19]
-
پیری، موسی
مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینهای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007 [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 49-74]
-
پیردل، لیلا
رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
-
پیرزادی، حجت
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 113-131]
ت
-
تاجور رستمی، سجاد
بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر روی افسردگی و بهزیستی معنوی دختران نابینای شهرکرد [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 75-88]
-
ترخان، مرتضی
اثربخشی درمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر کابوسهای شبانه و افکار خودکشی دختران با سوء سابقه جنسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-40]
-
تولائیان، فهیمه
رابطه بین سبکهای دلبستگی و هوش هیجانی: نقش واسطهای استحکام من [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 21-47]
ج
-
جعفری نژاد، هادی
نقش عاملهای شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 73-94]
-
جلالیان، زیبا
مقایسه نظریه ذهن و هوش هیجانی در افراد مبتلا به وابستگی مواد در حال درمان و افراد سالم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 65-80]
-
جویانی، مهناز
رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
-
جوانمرد، غلامحسین
مقایسه نظریه ذهن و هوش هیجانی در افراد مبتلا به وابستگی مواد در حال درمان و افراد سالم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 65-80]
چ
-
چلبیانلو، غلامرضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]
ح
-
حداد فرید، مریم
مقایسه سبکهای هویتی، معنای زندگی و تحول اخلاقی در بین افراد مجرم و غیرمجرم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 119-132]
-
حسنی، جعفر
اعـتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نـسخه فارسی پرسشنامه فراهیجانهای مثبت و فراشناختهای مثبت [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 41-64]
-
حسنی، جعفر
نقش احساس تنهایی ادراکشده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیسبوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]
خ
-
خانجانی، زینب
تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانههای ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
-
خوشنویسان، زهرا
مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
د
-
دادشی، سیامک
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
-
درتاج، فریبرز
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
-
دلاور، علی
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
-
دلاور، علی
مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
-
دهقانزاده، حسین
نقش عاملهای شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 73-94]
ر
-
رادمنش، منصور
نقش ویژگی شخصیتی روانرنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
-
رحیمی، رضا
رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
-
رحیمی خوراسگانی، فاطمه
بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر روی افسردگی و بهزیستی معنوی دختران نابینای شهرکرد [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 75-88]
-
رستمی، حسین
مقایسه سبکهای هویتی، معنای زندگی و تحول اخلاقی در بین افراد مجرم و غیرمجرم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 119-132]
-
رسول زاده، مهناز
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]
-
رضایی، اکبر
رابطه باورهای انگیزشی و هوشی، تصورات از یادگیری و ویژگیهای شخصیتی با هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 89-114]
-
رضاپور، یوسف
نقش عاملهای شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 73-94]
-
رمضانی فرانی، عباس
اثربخشی مداخله مبتنی بر رایانه چهرهخوانی بر بهبود مهارتهای اجتماعی، پردازش چهره و بازشناسی هیجانات در دانشآموزان مبتلا به اوتیسم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 81-104]
-
رنجبران، رضا
رابطه نگرش به زمان و انگیزه پیشرفت با رضایت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 57-77]
ز
-
زارع، حسین
رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
-
زارع، حسین
رابطه نگرش به زمان و انگیزه پیشرفت با رضایت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 57-77]
-
زارعی، پروین
مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
-
زوار، تقی
نقش ویژگی شخصیتی روانرنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
س
-
سالک ابراهیمی، لیلا
اثربخشی مداخله مبتنی بر رایانه چهرهخوانی بر بهبود مهارتهای اجتماعی، پردازش چهره و بازشناسی هیجانات در دانشآموزان مبتلا به اوتیسم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 81-104]
-
سپهریان آذر، فیروزه
اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 79-97]
-
سعدیپور، اسماعیل
مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
-
سلمان پور، حمزه
نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
-
سهرابی، فرامرز
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 233-249]
ش
-
شاطری، لیلا
مقایسه توانایی تشخیص تظاهرات چهرهای هیجان-های بیماران مبتلا به اسکیزوفرنیای پارانویید و غیرپارانویید با همشیرهای مبتلایان به اسکیزوفرنی و افراد سالم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-136]
-
شاطریان محمدی، فاطمه
رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
-
شاهدوستی، لیلا
مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینهای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007 [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 49-74]
-
شیخ، سعیده
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]
ص
-
صابری کاخکی، علیرضا
اثربخشی تمرین هوازی در اختلال بیخوابی میانسالان زن با و بدون کنترل کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 133-149]
-
صادقی، علی
مقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
-
صادق پور، ام البنین
مقایسه اثر بخشی فراشناخت درمانی و تنآرامی کاربردی بر علایم زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 99-117]
-
صالحی، جواد
مقایسه هوش هیجانی و ویژگیهای شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 27-50]
ط
-
طهماسیان، کارینه
مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]
ع
-
عبدی، رضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]
-
عبداللهی هریس، نسیم
نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
-
عبدلی، نسرین
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
-
عرفانی، نصراله
رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
-
عیسی زادگان، علی
نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
-
عیسیزادگان، علی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان ذهنآگاهی و پذیرش بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 199-232]
-
علی پور، احمد
رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
-
علیزاده، مهدیه
مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوههای انضباطی والدین در دانشآموزان قلدر و قربانی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 137-156]
-
علیزاده اصلی، افسانه
مقایسه میزان پرخاشگری و سازگاری تحصیلی بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 251-269]
غ
-
غباری بناب، باقر
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 113-131]
-
غرایی، بنفشه
اثربخشی مداخله مبتنی بر رایانه چهرهخوانی بر بهبود مهارتهای اجتماعی، پردازش چهره و بازشناسی هیجانات در دانشآموزان مبتلا به اوتیسم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 81-104]
-
غفاری، عذرا
رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
ف
-
فرخی، نورعلی
هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
ق
-
قاسم زاده، ابوالفضل
نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
-
قاسم زاده، ابوالفضل
نقش ویژگی شخصیتی روانرنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
ک
-
کاظمی، سیده فاطمه
بررسی رابطه باورهای معرفت شناسی و نیاز به شناخت با آگاهی فراشناختی در اساتید دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 169-189]
-
کاظمی، ملیحهالسادات
بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر روی افسردگی و بهزیستی معنوی دختران نابینای شهرکرد [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 75-88]
-
کیامنش، علیرضا
نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 193-210]
-
کیامنش، علیرضا
مقایسه میزان پرخاشگری و سازگاری تحصیلی بر اساس سبکهای دلبستگی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 251-269]
-
کیانی، رقیه
اثربخشی تمرین هوازی در اختلال بیخوابی میانسالان زن با و بدون کنترل کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 133-149]
-
کبیرنژاد، ساناز
بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانههای اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
-
کریمپور، کبری
نقش احساس تنهایی ادراکشده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیسبوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]
-
کریمی ثانی، پرویز
مقایسه سبکهای هویتی، معنای زندگی و تحول اخلاقی در بین افراد مجرم و غیرمجرم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 119-132]
-
کمری، سامان
ارتباط بین ذهن آگاهی و صفات ارجاعی بهخود [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 205-220]
م
-
ماشینچی عباسی، نعیمه
نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
-
محمدی، بهنام
رابطه شخصیت پویا و وظیفهشناسی با جستجوی بازخورد با میانجیگری حمایت ادراک شده سرپرست [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 159-179]
-
محمدی، فرهاد
تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانههای ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
-
محمدی آذر، مرضیه
اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 79-97]
-
محمودعلیلو، مجید
نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
-
محمودعلیلو، مجید
بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانههای اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
-
محمودعلیلو، مجید
مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]
-
میر محمودی، میر هاشم
نقش ویژگیهای شخصیتی و طرحوارههای هیجانی در اضطراب امتحان دانشآموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-19]
-
میرنسب، میرمحمود
مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوههای انضباطی والدین در دانشآموزان قلدر و قربانی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 137-156]
-
مساواتی آذر، پریسا
نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 193-210]
-
معتمدی، عبدالله
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 233-249]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش در نمونه جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 211-236]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان ذهنآگاهی و پذیرش بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 199-232]
-
مهدیزاده، جعفر
نقش ویژگی شخصیتی روانرنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
-
موهنا، سعید
اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 79-97]
ن
-
نجاتی، وحید
ارتباط بین ذهن آگاهی و صفات ارجاعی بهخود [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 205-220]
-
نجفی، کیومرث
نقش احساس تنهایی ادراکشده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیسبوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامه بخشایشگری در ارتقای امیدواری مادران دارای کودکان اختلال رشدی و هوشی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 181-197]
-
نوروزی، مرسده
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان ذهنآگاهی و پذیرش بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 199-232]
و
-
واحدی، حسین
مقایسه سبک زندگی بیماران مبتلابه سردردهای میگرنی و افراد سالم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-14]
-
واحدی، شهرام
مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوههای انضباطی والدین در دانشآموزان قلدر و قربانی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 137-156]
-
واحدی، شهرام
مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینهای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007 [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 49-74]
ه
-
هاشمی، تورج
نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانههای شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
-
هاشمی، تورج
بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانههای اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
-
هاشمی، سهیلا
بررسی رابطه باورهای معرفت شناسی و نیاز به شناخت با آگاهی فراشناختی در اساتید دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 169-189]
ی
-
یعقوبی، علی
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 233-249]
-
یگانه، طیبه
نقش احساس تنهایی ادراکشده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیسبوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد