مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینه‌ای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 -دانشیار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

2 دانشجوی ارشد تحقیقات آموزشی

3 استاد دانشگاه تبریز

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Structural Modeling for Mathematic Achievement of Third Grade Students Based on Academic, Background, and Familial Factors in TIMSS Study 2007

نویسندگان [English]

  • Mousa Piri 1
  • Leyla Shahdoosti 2
  • Shahram Vahedi 3
1 Associate Professor,Azarbaijan shahid madani University
2 MA student, Instructional Studies
3 Professor, Faculty of Educational Sciences and Psychology, University of Tabriz

کلیدواژه‌ها [English]

  • Mathematics Achievement
  • Family condition
  • Student’s background
  • School condition
  • Teaching process