تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 استاد گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران

2 دانشجوی دکتری، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی


عنوان مقاله [English]

Effect of Teaching of Problem-Oriented Metacognitive Strategies and Self-monitoring on the Enhancement of Metacognitive Knowledge and Self-esteem in Children with Reading Difficulties

نویسندگان [English]

  • B GhobariBonab 1
  • H Pirzadi 2
  • J Bakhshi 2