نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع) مشهد
2 استاد دانشگاه علامهطباطبائی تهران
3 استادیار دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع) مشهد
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
زارعی, پروین , سعدیپور, اسماعیل , دلاور, علی , & خوشنویسان, زهرا . (1395). مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(43), 105-124.
پروین زارعی; اسماعیل سعدیپور; علی دلاور; زهرا خوشنویسان. "مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11, 43, 1395, 105-124.
زارعی, پروین, سعدیپور, اسماعیل, دلاور, علی, خوشنویسان, زهرا. (1395). 'مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(43), pp. 105-124.
پروین زارعی , اسماعیل سعدیپور , علی دلاور و زهرا خوشنویسان, "مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11 43 (1395): 105-124,
زارعی, پروین, سعدیپور, اسماعیل, دلاور, علی, خوشنویسان, زهرا. مقایسه اثربخشی آموزش روشهای ذهنآگاهی و کمکخواهی بر استرس تحصیلی. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1395; 11(43): 105-124.