نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
سپهریان آذر, فیروزه, محمدی آذر, مرضیه, & موهنا, سعید. (1395). اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(41), 79-97.
فیروزه سپهریان آذر; مرضیه محمدی آذر; سعید موهنا. "اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان". فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11, 41, 1395, 79-97.
سپهریان آذر, فیروزه, محمدی آذر, مرضیه, موهنا, سعید. (1395). 'اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(41), pp. 79-97.
سپهریان آذر, فیروزه, محمدی آذر, مرضیه, موهنا, سعید. اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1395; 11(41): 79-97.