نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
سپهریان آذر, فیروزه , محمدی آذر, مرضیه و موهنا, سعید . (1395). اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(41), 79-97.
سپهریان آذر, فیروزه , , محمدی آذر, مرضیه , و موهنا, سعید . "اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11, 41, 1395, 79-97.
سپهریان آذر, فیروزه, محمدی آذر, مرضیه, موهنا, سعید. (1395). 'اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11(41), pp. 79-97.
فیروزه سپهریان آذر , مرضیه محمدی آذر و سعید موهنا, "اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 11 41 (1395): 79-97,
سپهریان آذر, فیروزه, محمدی آذر, مرضیه, موهنا, سعید. اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1395; 11(41): 79-97.