نویسنده = اسکندر فتحی آذر
برنامه‌ی درسی مبتنی بر مغز در دوره‌ی پیش دبستانی بررسی وضعیت موجود و راهکارهایی برای وضعیت مطلوب

دوره 17، شماره 65، خرداد 1401، صفحه 301-308

10.22034/jmpr.2022.15078

رامین نوظهوری؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب؛ حسن بافنده قراملکی


مطالعه نیمرخ های شایستگی روانی – اجتماعی دانش آموزان حاشیه شهر سقز و تفاوت آنها بر مبنای رضایت از مدرسه: رویکرد مبتنی بر شخص

دوره 15، شماره 58، شهریور 1399، صفحه 44-58

غفور احراری؛ رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر؛ میرمحمود میرنسب


مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری ترجیحی بر بازده‌های یادگیری و نگرش نسبت به علوم

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1393، صفحه 143-169

اسکندر فتحی آذر؛ منصور بیرامی؛ شهرام واحدی؛ وحیده عبدالهی عدلی انصار


اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1392، صفحه 195-216

اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب؛ تورج هاشمی؛ رحیم بدری گرگری؛ حسن غریبی


اثربخشی آموزش راهبرد کمک‌خواهی بر عملکرد حل مسأله ریاضی

دوره 7، شماره 25، اردیبهشت 1391، صفحه 127-156

تورج هاشمی؛ میر محمود میرنسب؛ رامین حبیبی کلیبر؛ اسکندر فتحی آذر؛ منصور بیرامی


نقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 5، شماره 17، اردیبهشت 1389، صفحه 77-98

وحیده عبداللهی‌ عدلی‌انصار؛ اسکندر فتحی آذر؛ پروانه علائی