کلیدواژه‌ها = آگاهی واج‌شناختی
اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش‌مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر کاهش غلط‌های املایی در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا

دوره 10، شماره 39، آبان 1394، صفحه 189-204

نجمه نیکومحمدی؛ حمید علیزاده؛ بهروز کریمی؛ الهام حکیمی‌راد؛ زهرا امین‌آبادی


اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج‌شناختی در دانش‌آ-موزان نارساخوان

دوره 9، شماره 35، آبان 1393، صفحه 189-210

محمدعلی نظری؛ شیوا تقی‌زاده؛ علی جهان؛ تورج هاشمی؛ میرمحمود میرنسب