Role of Mindfulness, Emotional Regulation and Perceived Social Support in the Prediction of Academic Achievement among Second Grade High school Female Student
رحمتی, فرنگ و غفاری, الهه . (1394). نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10(40), 49-72.
MLA
رحمتی, فرنگ , و غفاری, الهه . "نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10, 40, 1394, 49-72.
HARVARD
رحمتی, فرنگ, غفاری, الهه. (1394). 'نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10(40), pp. 49-72.
CHICAGO
فرنگ رحمتی و الهه غفاری, "نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10 40 (1394): 49-72,
VANCOUVER
رحمتی, فرنگ, غفاری, الهه. نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1394; 10(40): 49-72.