%0 Journal Article %T نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش‏بینی‌ پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان دختر پایه دوم متوسطه %J فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی %I دانشگاه تبریز %Z 2717-3852 %A رحمتی, فرنگ %A غفاری, الهه %D 2015 %\ 12/22/2015 %V 10 %N 40 %P 49-72 %! نقش ذهن آگاهی، تنظیم هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش‏بینی‌ پیشرفت تحصیلی دانش‏آموزان دختر پایه دوم متوسطه %R %X %U https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_4685_8699f0daed91b263a874cee98ab85a88.pdf