A Comparative Study of the Effectiveness of Cognitive Therapy with Metacognitive Therapy in Reducing the Worry and Increasing the Self-esteem of Teachers with General Anxiety Disorder
هاشمی, زهره, اسمعیلی, احمد, & افشاری, علی. (1398). مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(55), 225-251.
MLA
زهره هاشمی; احمد اسمعیلی; علی افشاری. "مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر". فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14, 55, 1398, 225-251.
HARVARD
هاشمی, زهره, اسمعیلی, احمد, افشاری, علی. (1398). 'مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(55), pp. 225-251.
VANCOUVER
هاشمی, زهره, اسمعیلی, احمد, افشاری, علی. مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1398; 14(55): 225-251.