A Comparative Study of the Effectiveness of Cognitive Therapy with Metacognitive Therapy in Reducing the Worry and Increasing the Self-esteem of Teachers with General Anxiety Disorder
هاشمی, زهره , اسمعیلی, احمد و افشاری, علی . (1398). مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(55), 225-251.
MLA
هاشمی, زهره , , اسمعیلی, احمد , و افشاری, علی . "مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14, 55, 1398, 225-251.
HARVARD
هاشمی, زهره, اسمعیلی, احمد, افشاری, علی. (1398). 'مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(55), pp. 225-251.
CHICAGO
زهره هاشمی , احمد اسمعیلی و علی افشاری, "مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14 55 (1398): 225-251,
VANCOUVER
هاشمی, زهره, اسمعیلی, احمد, افشاری, علی. مقایسه اثربخشی درمانشناختی و فراشناختی در کاهش نگرانی و افزایش خود کارآمدی در معلمان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1398; 14(55): 225-251.