Relationship between Dimensions of Family Communication, Pattern Emotional Intelligence, Academic Self-efficacy and Test Anxiety in First Grad High School Male Students
هاشمی, سهیلا , اکبری, عباس و عباسی اصل, رؤیا . (1394). رابطه علی ابعاد الگوی ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10(40), 101-128.
MLA
هاشمی, سهیلا , , اکبری, عباس , و عباسی اصل, رؤیا . "رابطه علی ابعاد الگوی ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10, 40, 1394, 101-128.
HARVARD
هاشمی, سهیلا, اکبری, عباس, عباسی اصل, رؤیا. (1394). 'رابطه علی ابعاد الگوی ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10(40), pp. 101-128.
CHICAGO
سهیلا هاشمی , عباس اکبری و رؤیا عباسی اصل, "رابطه علی ابعاد الگوی ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 10 40 (1394): 101-128,
VANCOUVER
هاشمی, سهیلا, اکبری, عباس, عباسی اصل, رؤیا. رابطه علی ابعاد الگوی ارتباطی خانواده، هوش هیجانی و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان در دانش آموزان پسر سال اول دبیرستان. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1394; 10(40): 101-128.