. (1398). کارآمدی برنامه آموزشی غنیسازی با رویکرد متمرکز بر هیجان بر صمیمیت زوجین در دانشجویان متأهل. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(54.2), 1-8.
MLA
. "کارآمدی برنامه آموزشی غنیسازی با رویکرد متمرکز بر هیجان بر صمیمیت زوجین در دانشجویان متأهل", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14, 54.2, 1398, 1-8.
HARVARD
. (1398). 'کارآمدی برنامه آموزشی غنیسازی با رویکرد متمرکز بر هیجان بر صمیمیت زوجین در دانشجویان متأهل', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14(54.2), pp. 1-8.
CHICAGO
, "کارآمدی برنامه آموزشی غنیسازی با رویکرد متمرکز بر هیجان بر صمیمیت زوجین در دانشجویان متأهل," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 14 54.2 (1398): 1-8,
VANCOUVER
. کارآمدی برنامه آموزشی غنیسازی با رویکرد متمرکز بر هیجان بر صمیمیت زوجین در دانشجویان متأهل. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1398; 14(54.2): 1-8.