مقایسه اثرات مداخلات شناختی-رفتاری، آموزش سبک‌های پردازش حسی و والدگری مثبت برمشکلات رفتاری کودکان

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه روانشناسی، واحد ساری، دانشگاه آزاداسلامی، ساری، ایران

2 گروه روانشناسی، واحد ساری، دانشگاه آزاداسلامی، ساری، ایران

3 گروه روانشناسی، واحد ساری ،دانشگاه آزاداسلامی، ساری، ایران


عنوان مقاله [English]

Effectiveness of Cognitive-Behavioral Interventions, the Training of Sensory Processing Styles and Positive Parating on Behavioral Problems in Children Aged 7-12 Years

نویسندگان [English]

  • Nasrin Eghbali Gazijahani 1
  • Ramazan Hassanzadeh 2
  • YarAli Duosti 3
1 Ph.D, Student Department of Psychology, Sari Branch, IslamicAzadUniversity, Sari, Iran
2 Department of Psychology, Sari Branch, IslamicAzadUniversity, Sari, Iran
3 Department of Psychology, Sari Branch, IslamicAzadUniversity, Sari, Iran