نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
2 استاد روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
3 دانشیار روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
عشورنژاد, فاطمه , کدیور, پروین و حجازی, الهه . (1396). رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 12(47), 79-106.
عشورنژاد, فاطمه , , کدیور, پروین , و حجازی, الهه . "رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی", فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 12, 47, 1396, 79-106.
عشورنژاد, فاطمه, کدیور, پروین, حجازی, الهه. (1396). 'رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی', فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 12(47), pp. 79-106.
فاطمه عشورنژاد , پروین کدیور و الهه حجازی, "رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی," فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 12 47 (1396): 79-106,
عشورنژاد, فاطمه, کدیور, پروین, حجازی, الهه. رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی, 1396; 12(47): 79-106.