اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر میزان توجه و بهبود مهارت‌های حرکتی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

نویسندگان

1 کارشناسی ارشد، گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران

2 دانشجوی دکتری گروه روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران (نویسنده مسئول)

3 استادیار، گروه روانشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران


عنوان مقاله [English]

Effectiveness of Response Inhibition Training in Selective Attention and Motor Skills Improvement in Students with Attention Deficit/hyperactivity Disorder

نویسندگان [English]

  • Mahdi Rasuli 1
  • Asgar Choobdary 2
  • Elham Hakimirad 3
1 M.A, Psychology and exceptional children training, Allameh Tabataba’i University, Tehran, Iran
2 PhD student., Psychology and exceptional children training, Allameh Tabataba’i University, Tehran, Iran
3 Ph.D, Assistant Professor, Shahid Beheshti University, Tehran, Iran