بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا

نویسندگان

1 دانشجو دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی

2 استاد دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی، (نویسنده مسئول)

3 دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی

4 استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی

5 دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی


عنوان مقاله [English]

Effectiveness of Psychosocial Intervention in Attention Shifting, Working Memory, and Planning in Children with High Functioning Autism Disorder

نویسندگان [English]

  • Farangis Damhari 1
  • Hamid Alizadeh 2
  • Shahla Pezeshk 3
  • Farangis Kazemi 4
  • Norali Farrokhi 5
1 Ph.D, Student, Psychology of Exceptional Children, Allameh Tabatabayee University
2 Ph.D, Professor, Psychology of Exceptional Children, University of Allameh Tabatabayee (Corresponding Author)
3 Ph.D, Associate Professor of Exceptional Children, Allameh Tabatabaee University
4 Ph.D, Associate Professor of Exceptional Children, Allameh Tabatabaee University
5 Ph.D, Associate Professor Psychology, University of Allame Tabatabaee