نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون برج لندن عملکرد بیماران مبتلاء به ایدز در کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 153-173]
  • آزمـون مـرتب کـردن کارت‌های ویسکانسین عملکرد بیماران مبتلاء به ایدز در کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 153-173]
  • آشفتگی زوج مقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنی‌شده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
  • آگاهی از مهارت‌های زندگی رابطه سطح آگاهی از مهارت‌های زندگی با باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 19-49]
  • آموزش گروهی شناختی ـ رفتاری تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخص‌های بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
  • آموزش مهارت‌های مطالعه مقایسه‌ی اثربخشی شناخت‌درمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]

ا

  • اجتناب از بحث و استدلال بررسی نقش صفات شخصیت و سبک‌های شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
  • اختلال شخصیت اسکیزوئید بررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
  • اختلال شخصیت پارانوئید بررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
  • اختلال شخصیت مرزی بررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
  • اختلال شخصیت وابسته بررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
  • استرس نقش روان‌رنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
  • اضطراب سوگیری حافظه در افراد مضطرب غیربالینی و مقایسه آن با افراد بهنجار [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 137-151]
  • اضطراب امـحان مقایسه‌ی اثربخشی شناخت‌درمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
  • افراد سیگاری مقایسه‌ی سیستم‌های مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
  • افراد سم‌زدایی شده اثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سم‌زدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
  • افراد غیرسیگاری مقایسه‌ی سیستم‌های مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
  • افسردگی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
  • افکار پارانوئیدی رابطه‌ انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
  • الکترانسفالوگرافی کمی تأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگی‌های الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
  • الکتروآنسفالوگرافی کمی بررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکره‌های مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
  • امیدواری رابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 65-78]
  • انگاره ذهنی از خدا رابطه‌ انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
  • انگیزش تحصیلی بررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]
  • انگیزش درونی و انگیزش مهار شده تیپ‌های انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]

ب

  • بازده شناختی ـ عاطفی ـ اجتماعی تیپ‌های انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
  • بازگشت به مصرف مواد مدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسه‌انگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
  • باورهای خودکارآمدی رابطه سطح آگاهی از مهارت‌های زندگی با باورهای خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 19-49]
  • باورهای دینی پیش‌بینی رضامندی شغلی معلمان براساس باورهای دینی و سلامت روانشناختی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 61-73]
  • باورهای مرتبط با مواد مدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسه‌انگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
  • باورهای مرکزی مدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسه‌انگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
  • بخشودگی بررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمان‌های معنوی ـ مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 117-136]
  • برون‌گرایی نقش ابعاد شخصیت و راه های مقابله‌ای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
  • بزهکار بررسی اختلالات شخصیت در بزهکاران و افراد عادی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 59-75]
  • بیماری اسکیزوفرن بررسی نقص نظریه ذهن در اسکیزوفرنیک‌‌های دارای علایم مثبت و منفی و مقایسه آن با افراد سالم [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-96]
  • بیماری التهاب روده (IBD) مقایسه‌ی رگه‌های شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر، بیماری التهاب روده و افراد سالم [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 151-163]
  • بهزیستی تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخص‌های بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
  • پرخاشگری مقایسه‌ی عوامل شخصیتی در بین دانش‌آموزان دختر پرخاشگر و غیرپرخاشگر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 183-200]
  • پیشرفت تحصیلی نقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه‌ی اثربخشی شناخت‌درمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت‌نفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
  • پیشرفت تحصیلی و یادسپاری مقایسه اثر بخشی روش‌های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت‌های اجتماعی ـ اقتصادی دانش‌آ‌موزان کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]

ت

  • تحلیل خوشه‌ای سلسله-مراتبی تیپ‌های انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
  • تحلیل رفتار متقابل اثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سم‌زدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
  • تحلیل مبتنی بر شخص تیپ‌های انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
  • تحول اخلاقی بررسی نقش عامل‌های شخصیتی در پیش‌بینی تحول اخلاقی و میزان نوع دوستی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 61-76]
  • تیروکمان تأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگی‌های الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
  • تعارض اثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
  • تعارضات خانواده بررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمان‌های معنوی ـ مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 117-136]
  • تفکر همگرا بررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکره‌های مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
  • تفکر واگرا بررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکره‌های مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
  • تنظیم هیجان مدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسه‌انگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
  • توجه انتخابی بینایی نقش روان‌رنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]

ج

  • جانبازان شیمیایی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
  • جهت‌گیری‌های انگیزشی تیپ‌های انگیزش یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز: مقایسه‌ی عملکرد شناختی، عاطفی و اجتماعی دانشجویان [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 19-42]
  • جو مدرسه بررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]

ح

  • حافظه آشکار سوگیری حافظه در افراد مضطرب غیربالینی و مقایسه آن با افراد بهنجار [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 137-151]
  • حساسیت‌زدایی تدریجی مقایسه‌ی اثربخشی شناخت‌درمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]

خ

  • خودتنظیمی بررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]
  • خودکارآمدی بررسی نقش تعدیل‌کننده‌ی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
  • خوش‌بینی بررسی اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط بر ارتقای خوش‌بینی و شادمانی زناشویی زوجین [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 129-149]

د

  • دیابت نوع2 نقش ابعاد شخصیت و راه های مقابله‌ای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
  • دیابت نوع دو تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخص‌های بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
  • دانشجویان علوم پزشکی رابطه‌ انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]
  • درد مزمن بررسی نقش تعدیل‌کننده‌ی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
  • درمان شناختی-رفتاری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
  • دستگاه‌های موسیقی ایران واکنش‌های هیجانی به دستگاه‌های موسیقی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 165-189]
  • دلبستگی رابطه‌ انگاره ذهنی از خدا و دلبستگی با افکار پارانوئیدی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 39-58]

ر

  • راهبردهای یادگیری شناختی نقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
  • راهبردهای انگیزشی نقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
  • راه‌های مقابله نقش ابعاد شخصیت و راه های مقابله‌ای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
  • رشد اجتماعی بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارت‌های اجتماعی دختران کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]
  • رضایت از زندگی اثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
  • رضایت زناشویی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]
  • رضایت زناشویی مقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنی‌شده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
  • رضایت شغلی رابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 65-78]
  • رضایتمندی اثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
  • رضامندی شغلی پیش‌بینی رضامندی شغلی معلمان براساس باورهای دینی و سلامت روانشناختی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 61-73]
  • رگرسیون چندگروهی متغیرهای پنهان بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت‌نفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
  • رگه‌های شخصیتی مقایسه‌ی رگه‌های شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر، بیماری التهاب روده و افراد سالم [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 151-163]
  • روان-پریش‌خویی نقش ابعاد شخصیت و راه های مقابله‌ای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
  • روان‌رنجورخویی نقش ابعاد شخصیت و راه های مقابله‌ای در بیماران دیابتی نوعِ 2 [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 1-17]
  • روان‌رنجورگرایی (N) نقش روان‌رنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]

ز

  • زوج درمانی تلفیقی رفتاری مقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنی‌شده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
  • زوج درمانی شناختی-رفتاری غنی‌شده مقایسه اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری غنی‌شده و زوج درمانی تلفیقی رفتاری در افزایش رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 143-169]
  • زوج درمانی معنوی ـ مذهبی بررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمان‌های معنوی ـ مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 117-136]

س

  • سازگاری زناشویی اثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سم‌زدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]
  • سبک رشدیافته ساخت عاملی پرسشنامه سبک‌های دفاعی(DSQ-40) در نمونه‌های غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
  • سبک رشدنایافته ساخت عاملی پرسشنامه سبک‌های دفاعی(DSQ-40) در نمونه‌های غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
  • سبک روان‌آزرده‌وار ساخت عاملی پرسشنامه سبک‌های دفاعی(DSQ-40) در نمونه‌های غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
  • سبک‌های دفاعی ساخت عاملی پرسشنامه سبک‌های دفاعی(DSQ-40) در نمونه‌های غیربالینی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 77-97]
  • سبک‌های شناختی بررسی نقش صفات شخصیت و سبک‌های شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
  • سیستم بازداری رفتاری مقایسه‌ی سیستم‌های مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
  • سیستم فعال‌ساز رفتاری مقایسه‌ی سیستم‌های مغزی ـ رفتاری افراد سیگاری و غیرسیگاری [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 1-14]
  • سلامت روان همبسته‌های سلامت روانی: شادکامی، ورزش و هوش هیجانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 201-221]
  • سلامت روانشناختی پیش‌بینی رضامندی شغلی معلمان براساس باورهای دینی و سلامت روانشناختی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 61-73]
  • سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) مقایسه‌ی رگه‌های شخصیتی افراد مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر، بیماری التهاب روده و افراد سالم [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 151-163]
  • سوء‌مصرف بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانش‌آموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
  • سوءمصرف مواد اثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
  • سوگیری حافظه سوگیری حافظه در افراد مضطرب غیربالینی و مقایسه آن با افراد بهنجار [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 137-151]

ش

  • شادکامی همبسته‌های سلامت روانی: شادکامی، ورزش و هوش هیجانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 201-221]
  • شادکامی رابطه امیدواری و شادکامی با رضایت شغلی معلمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 65-78]
  • شادمانی زناشویی بررسی اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط بر ارتقای خوش‌بینی و شادمانی زناشویی زوجین [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 129-149]
  • شخصیت نقش روان‌رنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
  • شدت درد بررسی نقش تعدیل‌کننده‌ی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
  • شکست تحصیلی بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت‌نفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
  • شناخت‌درمانی مقایسه‌ی اثربخشی شناخت‌درمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 75-94]

ص

  • صفات شخصیت بررسی نقش صفات شخصیت و سبک‌های شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
  • صمیمیت زناشویی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر رضایت و صمیمیت زناشویی زوجین جانباز شیمیایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 1-18]

ع

  • عاطفه واکنش‌های هیجانی به دستگاه‌های موسیقی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 165-189]
  • عزت‌نفس بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت‌نفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
  • علایم مثبت و منفی بررسی نقص نظریه ذهن در اسکیزوفرنیک‌‌های دارای علایم مثبت و منفی و مقایسه آن با افراد سالم [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-96]
  • عوامل شخصیتی مقایسه‌ی عوامل شخصیتی در بین دانش‌آموزان دختر پرخاشگر و غیرپرخاشگر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 183-200]
  • عوامل شخصیتی بررسی نقش عامل‌های شخصیتی در پیش‌بینی تحول اخلاقی و میزان نوع دوستی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 61-76]
  • عود اثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سم‌زدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]

غ

  • غنی‌سازی روابط بررسی اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط بر ارتقای خوش‌بینی و شادمانی زناشویی زوجین [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 129-149]

ک

  • کارکـرد اجرایـی عملکرد بیماران مبتلاء به ایدز در کارکردهای اجرایی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 153-173]
  • کارکرد خانواده بررسی رابطه ساختاری کارکرد خانواده و عزت‌نفس با پیشرفت تحصیلی در دختران دبیرستانی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 97-120]
  • کیفیت دلبستگی کیفیت دلبستگی به والدین و نشانه‌های درونی‌سازی‌شده و برون‌سازی‌شده در نوجوانان: بررسی مقایسه‌ای نقش پدران و مادران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 15-38]
  • کیفیت زندگی تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخص‌های بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
  • کم‌توانی ذهنی مقایسه اثر بخشی روش‌های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت‌های اجتماعی ـ اقتصادی دانش‌آ‌موزان کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]
  • کم‌توانی ذهنی بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارت‌های اجتماعی دختران کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]

گ

  • گرایش به بحث و استدلال بررسی نقش صفات شخصیت و سبک‌های شناختی در گرایش و اجتناب از بحث و استدلال [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 171-196]
  • گروه درمانی اثربخشی گروه درمانی به روش تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری زناشویی و پیشگیری از عود افراد سم‌زدایی شده [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 111-132]

م

  • ماتریس اهداف اثربخشی روش تفصیل دورنماهای مثبت (EPOS) مبتنی بر کاهش تعارض اهداف بر رضایت از زندگی [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 51-64]
  • مدل کفایت اجتماعی فلنر بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارت‌های اجتماعی دختران کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]
  • مراقبت از خود تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخص‌های بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
  • مصاحبه‌ی انگیزشی (MI) تأثیر مصاحبه‌ی انگیزشی و آموزش گروهی شناختی- رفتاری بر بهبود شاخص‌های بهزیستی، کیفیت زندگی و مراقبت از خود در افراد مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 39-60]
  • معنادرمانی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و پرخاشگری افراد وابسته به مواد [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 19-38]
  • مهارت تفکر انتقادی بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانش‌آموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
  • مهارت‌های اجتماعی بررسی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل کفایت اجتماعی فلنر بر بهبود رشد و مهارت‌های اجتماعی دختران کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 175-202]

ن

  • ناتوانی ناشی از درد بررسی نقش تعدیل‌کننده‌ی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
  • ناگویی هیجانی بررسی نقش تعدیل‌کننده‌ی خودکارآمدی بر رابطه بین ناگویی هیجانی، شدت درد و ناتوانی ناشی از درد در بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 43-60]
  • نشانه‌های برونی‌سازی‌شده کیفیت دلبستگی به والدین و نشانه‌های درونی‌سازی‌شده و برون‌سازی‌شده در نوجوانان: بررسی مقایسه‌ای نقش پدران و مادران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 15-38]
  • نشانه‌های درونی‌سازی‌شده کیفیت دلبستگی به والدین و نشانه‌های درونی‌سازی‌شده و برون‌سازی‌شده در نوجوانان: بررسی مقایسه‌ای نقش پدران و مادران [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 15-38]
  • نظریة پنج‌عاملی (FFM) نقش روان‌رنجورگرایی در تأثیر استرس بر توجه انتخابی بینایی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 99-128]
  • نظریه ذهن بررسی نقص نظریه ذهن در اسکیزوفرنیک‌‌های دارای علایم مثبت و منفی و مقایسه آن با افراد سالم [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 79-96]
  • نقشه مفهومی مقایسه اثر بخشی روش‌های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت‌های اجتماعی ـ اقتصادی دانش‌آ‌موزان کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]
  • نگرش بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانش‌آموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
  • نگرش نسبت به مواد مخدر بررسی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر نگرش کلی دانش‌آموزان نسبت به سوءمصرف مواد مخدر [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 95-110]
  • نوروفیدبک تأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگی‌های الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
  • نوروفیدبک ساختگی تأثیر آموزش نوروفیدبک بر ویژگی‌های الکتروانسفالوگرام و عملکرد در ورزش تیروکمان [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 121-142]
  • نوع دوستی بررسی نقش عامل‌های شخصیتی در پیش‌بینی تحول اخلاقی و میزان نوع دوستی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 61-76]

و

  • وسوسه مدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسه‌انگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
  • وضعیت اجتماعی ـ اقتصادی بررسی رابطه محیط اجتماعی (جو مدرسه) و میزان خودتنظیمی در دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 133-153]

ه

  • هیجان واکنش‌های هیجانی به دستگاه‌های موسیقی ایرانی [دوره 6، شماره 21، 1390، صفحه 165-189]
  • هیجان منفی مدل روابط علّّی هیجان منفی، باورهای مرکزی، باورهای مرتبط با مواد، عقاید وسوسه‌انگیز و تنظیم هیجان با بازگشت به مصرف مواد [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 155-181]
  • هم نوسانی بررسی الگوهای الکتروآنسفالوگرافیک نیمکره‌های مغز در هم نوسانی باند تتا در طی تفکر همگرا و واگرا [دوره 6، شماره 22، 1390، صفحه 1-18]
  • هوش هیجانی و ورزش همبسته‌های سلامت روانی: شادکامی، ورزش و هوش هیجانی [دوره 6، شماره 23، 1390، صفحه 201-221]

ی

  • یادگیری از همتایان نقش راهبردهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری شناختی و یادگیری از همتایان در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی زبان ناگلیسی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 77-96]
  • یادگیری معنی‌دار مقایسه اثر بخشی روش‌های آموزشی نقشه مفهومی و سخنرانی بر پیشرفت درس مهارت‌های اجتماعی ـ اقتصادی دانش‌آ‌موزان کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1390، صفحه 97-116]