نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، زینب رابطه توانایی حل‌مسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاری‌‌زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]

ا

  • ابراهیمی علویکلائی، صدیقه مقایسه‏ کیفیت‏ زندگی و سلامت‏ روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی‏ اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/کم‌توجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
  • احمدی، پریچهر اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانه‌های بی‌خوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
  • احمدی، عزت‌الله نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
  • ادیب، یوسف بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری بر رشد مهارت-های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-18]
  • اسدی مجره، سامره پیش‌بینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوش‌بینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
  • اسدی مجره، سامره پیش‌بینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفه‌های هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
  • اسماعیل پور، خلیل تفاوت‌های جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوش‌های چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
  • اصلان آبادی، ناصر تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درون‌گرایی و برون‌گرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
  • افراسیاب، نورین نقش سیستم‌های مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
  • افشاریان، ندا پیش‌بینی‌کننده‌های نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفه‌های ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
  • افلاک سیر، عبدالعزیز دلایل ترس از مرگ و دینداری با اضطراب در دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 19-32]
  • اقبالی، علی مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
  • اکبری بیاتیانی، عبدالرضا رابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
  • اکبرزاده، آزاده رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
  • امین یزدی، سیدامیر بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 117-130]
  • اندرخور، هاجر رابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]

ب

  • باباپور خیرالدین، جلیل تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درون‌گرایی و برون‌گرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
  • باقری، خسرو تأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروه‌های کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
  • بخشی پور، عباس مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
  • بخشی پور رودسری، عباس اثربخشی روش‌درمانی حساسیت‌زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
  • بدری آذرین، یعقوب رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
  • براتی سده، فرید اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء‌ مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
  • برادران، مجید هنجاریابی پرسشنامه استدلال تورپ در دانشجویان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 41-55]
  • بیرامی، منصور مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
  • بیرامی، منصور مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری ترجیحی بر بازده‌های یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
  • بیرامی، منصور پیش‌بینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوش‌بینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
  • برومندنسب، مسعود رابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]
  • بشارت، محمدعلی نقش تعدیل‌کننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
  • بیگدلی، ایمان الله رابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
  • بیگدلی، ایمان اله رابطه «همخوانی/ناهمخوانی سبک‌های تفکر دانشجو- استاد» با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 67-79]

پ

  • پرواز، پرستو نقش هیجان‌های خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبک‌های اسنادی در پیش‌بینی نشانه‌های عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]
  • پرواز، یونس نقش هیجان‌های خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبک‌های اسنادی در پیش‌بینی نشانه‌های عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]

ت

  • تقی‌زاده، شیوا اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج‌شناختی در دانش‌آ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]

ج

  • جعفری، سیمین اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانه‌های بی‌خوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
  • جهان، علی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج‌شناختی در دانش‌آ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
  • جهدی، فرشته ارتباط عوارض خلقی قرص‌های خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]

ح

  • حاتمی، جواد فراتحلیل پیامدهای شناختی – تحصیلی دوزبانگی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 123-146]
  • حبیبی، حمدالله مدل استرس شغلی در محیط‌های آموزشی - دانشگاهی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 61-89]
  • حیدری، محمود نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهن‌آگاهی و خوددوست‌داری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
  • حسنی، محمد نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
  • حسینی، سیدصمد مدل استرس شغلی در محیط‌های آموزشی - دانشگاهی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 61-89]
  • حسینی، فاطمه ارتباط عوارض خلقی قرص‌های خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
  • حسینی اصل، مریم پیش‌بینی تغییرات رفتارهای بهداشتی بر اساس متغیرهای احساس انسجام، خودکارآمدی کلی، خوش‌بینی و بدبینی در جمعیت دانشجویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 19-36]
  • حسن پور، محمد مدل استرس شغلی در محیط‌های آموزشی - دانشگاهی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 61-89]
  • حسین پور، فایقه ارتباط عوارض خلقی قرص‌های خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
  • حسن زاده، لیلا اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
  • حسین‌زاده، سولماز نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و روان‌نژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]

خ

  • خاکباز، حمید اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء‌ مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
  • خانی پور، حمید نقش هیجان‌های خودآگاه (استعداد شرم و استعداد گناه) و سبک‌های اسنادی در پیش‌بینی نشانه‌های عمومی روانپزشکی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 33-48]

ر

  • ربوی، رجب فراتحلیل پیامدهای شناختی – تحصیلی دوزبانگی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 123-146]
  • رحمانیان، مهسا رابطه «همخوانی/ناهمخوانی سبک‌های تفکر دانشجو- استاد» با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 67-79]
  • رحیم پور، ناصر بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
  • رستمی، رضا نقش تعدیل‌کننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
  • رسولیان، مریم ارتباط عوارض خلقی قرص‌های خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
  • رضایی، اکبر تفاوت‌های جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوش‌های چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
  • رضاپور، یوسف پیش‌بینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفه‌های هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]

ز

  • زارع، حسین هنجاریابی پرسشنامه استدلال تورپ در دانشجویان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 41-55]

س

  • سلیمانی، علی رابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
  • سلمانپور، حمزه رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با کمال‌گرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
  • سلمان پور، صدیقه رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با کمال‌گرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
  • سهرابی، فرامرز رابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
  • سهرابی، فرامرز اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء‌ مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]

ش

  • شاهعلی، اعظم اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/کم‌توجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
  • شمس، جمال رابطه نگرانی و نشخوار فکری با باورهای فراشناختی و نشانگان افسردگی اساسی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 111-124]
  • شناور، فضل الله اثر دگرگون‌سازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
  • شهامت ده سرخ، فاطمه بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 117-130]
  • شهیدی، شهریار نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهن‌آگاهی و خوددوست‌داری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]

ص

  • صادقی، بابک تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درون‌گرایی و برون‌گرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
  • صادق زاده قمصری، علیرضا تأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروه‌های کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
  • صالحی فدردی، جواد بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 117-130]
  • صبوری مقدم، حسن اثربخشی روش‌درمانی حساسیت‌زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]
  • صبوری مقدم، حسن تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درون‌گرایی و برون‌گرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
  • صفرعلی زاده، ملیحه بررسی تأثیر یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری بر رشد مهارت-های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 1-18]

ط

  • طالع پسند، سیاوش رابطه یادگیری خودنظم داده شده و خودکارآمدی با پیشرفت ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 1-14]
  • طالع پسند، سیاوش رابطه «همخوانی/ناهمخوانی سبک‌های تفکر دانشجو- استاد» با پیشرفت تحصیلی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 67-79]
  • طلایی، علی بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 117-130]

ع

  • عابدینی، مریم پیش‌بینی تغییرات سلامت عمومی دانشجویان بر اساس مولفه‌های هوش هیجانی و ابعاد کانون کنترل [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 37-55]
  • عباسی، مهدی نقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
  • عباسی بورندرق، سکینه رابطه توانایی حل‌مسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاری‌‌زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]
  • عبداللهی هریس، نسیم نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
  • عبدالهی، محمدحسین ارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
  • عبدالهی عدلی انصار، وحیده مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری ترجیحی بر بازده‌های یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
  • عبدوی، فاطمه رابطه استرس شغلی و کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-16]
  • عزتی، داود تأثیر هیجانی موسیقی بر فشارخون و ضربان قلب در افراد مبتلا به فشارخون اساسی بر اساس ابعاد شخصیتی درون‌گرایی و برون‌گرایی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 57-73]
  • عیسی زاده گان، علی اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
  • عیسی زاده گان، علی نقش سیستم‌های مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]

ف

  • فارسی، علیرضا اثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
  • فتحی آذر، اسکندر مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری ترجیحی بر بازده‌های یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
  • فتحی رضائی، زهرا اثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
  • فرید، ابوالفضل رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با کمال‌گرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]

ق

  • قاسم زاده، ابوالفضل رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با کمال‌گرایی: آزمون یک الگوی علّی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 81-97]
  • قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل نقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
  • قاسم‌زاده علیشاهی، ابوالفضل نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
  • قنادی، فاطمه ارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
  • قهرمان محرم پور، نسیم اثربخشی روش‌درمانی حساسیت‌زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد در درمان اختلال استرس پس از سانحه ناشی از تجاوز جنسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 57-81]

ک

  • کیانی، رقیه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا در بهبود نشانه‌های بی‌خوابی ثانویه [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 119-134]
  • کدیور، پروین پیش‌بینی‌کننده‌های نگرش نوجوانان به رفتار خرابکارانه: نقش مؤلفه‌های ازخودبیگانگی روانی و کیفیت دلبستگی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 101-118]
  • کرمی، حوریه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی مدیریت خشم بر مبنای الگوی ریلی و شاپشایر در کاهش پرخاشگری و ارتقای رضایت زناشویی افراد مبتلا به سوء‌ مصرف مواد [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 99-116]
  • کریمی، فرهاد تأثیر سه روش بحث گروهی درباره معماهای اخلاقی، گفتگو در گروه‌های کوچک به روش مشارکتی و سخنرانی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 195-239]
  • کیمیایی، سیدعلی رابطه توانایی حل‌مسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاری‌‌زناشویی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 1-17]

گ

  • گنجعلی وند، ناهید رابطه ساده و چندگانه اندازه شبکه اجتماعی و احساس تنهایی با سلامت عمومی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 15-39]

م

  • ماشینچی عباسی، نعیمه نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و روان‌نژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
  • ماشینچی عباسی، نعیمه نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
  • محمدزاده، علی تفاوت‌های جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوش‌های چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
  • محمودعلیلو، مجید مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
  • محمودعلیلو، مجید نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و روان‌نژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
  • محمودعلیلو، مجید مقایسه مولفه‌های شناختی اضطراب بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر، اختلال وسواسی جبری و افراد عادی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 153-169]
  • محمودعلیلو، مجید نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
  • مرادی، علیرضا رابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابله‌ای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
  • میرزائیان، بهرام مقایسه‏ کیفیت‏ زندگی و سلامت‏ روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی‏ اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
  • میرنسب، میرمحمود اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج‌شناختی در دانش‌آ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
  • مصرآبادی، جواد تفاوت‌های جنسیتی در برآوردهای شخصی از هوش‌های چندگانه در جامعه دانشجویان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 91-110]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل پیامدهای شناختی – تحصیلی دوزبانگی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 123-146]
  • معنوی پور، داود بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]
  • میکائیلی منیع، فرزانه اثربخشی افشای هیجانی نوشتاری برکاهش علائم افسردگی و افزایش امید در بین نوجوانان مواجه شده با آسیب [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 125-141]
  • میکائیلی منیع، فرزانه نقش سیستم‌های مغزی-رفتاری و حساسیت پردازش حسی در ناگویی خلقی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 83-98]
  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]
  • ملکی مرشت، منظر نقش ادراک سیاست سازمانی بر استرس شغلی و رضایت شغلی با توجه به اثر میانجی حمایت ادراک شده سازمانی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 99-121]
  • ملکی مرشت، منظر نقش عواطف مثبت و منفی در رضایت و عملکرد شغلی اعضای هیات علمی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 131-152]
  • موتابی، فرشته نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهن‌آگاهی و خوددوست‌داری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]
  • مومنی، فرشته نقش تشخیصی نقص در تنظیم هیجانی، ذهن‌آگاهی و خوددوست‌داری در زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و زنان عادی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 147-172]

ن

  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی/کم‌توجهی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 135-154]
  • نژادحمدی، ندا رابطه ذهن آگاهی، راهبردهای مقابله‌ای و استرس ادراک شده با کیفیت زندگی بیماران سرطانی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 171-188]
  • نیسانی سامانی، لیلا ارتباط عوارض خلقی قرص‌های خوراکی ترکیبی پیشگیری از بارداری با عوامل شخصیت [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 49-66]
  • نسیمی‏ خواه، معصومه مقایسه‏ کیفیت‏ زندگی و سلامت‏ روانی همسران بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی، دوقطبی، افسردگی‏ اساسی و افراد بهنجار [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 173-193]
  • نظری، محمدعلی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج‌شناختی در دانش‌آ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
  • نعامی، عبدالزهرا اثر دگرگون‌سازی شغلی بر عملکرد تکلیفی و رفتار شهروندی سازمانی با میانجی-گری انگیزش شغلی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 155-180]
  • نوربخش، سیده نجمه نقش تعدیل‌کننده ناگویی هیجانی در رابطه بین سبک‌های دلبستگی و شدت اختلال-های مصرف مواد [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 17-42]
  • نوری‌زاد، نرگس بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]

و

  • واحدی، شهرام مقایسه تأثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک‌های یادگیری ترجیحی بر بازده‌های یادگیری و نگرش نسبت به علوم [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 143-169]
  • واعظ موسوی، سیدمحمدکاظم اثر تمرین شناختی بر کارایی شبکه کنترل اجرایی توجه و سرعت پردازش (با رویکرد نظریه هب) [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 75-99]
  • وطن خواه، حمیدرضا بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه قاطعیت و رابطه آن با رضایت از زندگی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 241-258]

ه

  • هاشمی، تورج مقایسه تأثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی، بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب‌مانده ذهنی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 43-59]
  • هاشمی، تورج فراتحلیل پیامدهای شناختی – تحصیلی دوزبانگی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 123-146]
  • هاشمی، تورج نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و روان‌نژندگرایی و برونگرایی در نشانه-های پانیک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 195-218]
  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج‌شناختی در دانش‌آ-موزان نارساخوان [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 189-210]
  • هاشمی، تورج نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 209-226]
  • هاشمی، سهیلا بررسی رابطه آخرت نگری، هدفمندی در زندگی، امید و انگیزش تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی [دوره 9، شماره 36، 1393، صفحه 181-207]

ی

  • یارمحمدی و اصل، مسیب ارتباط ادراک رفتار والدین با افسردگی و اضطراب در فرزندان: با نقش میانجی طرحواره‌های ناکارآمد اولیه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 171-193]
  • یعقوبی، حسن الگوی ارتباطی بین ابعاد سرشت – منش و سامانه‌های مغزی رفتاری با علائم وسواس جبری [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 219-242]
  • یگانه، طیبه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی با روی‌آورد شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری درون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 259-280]