نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون سراسری دانشگاه‌ها بررسی ملاک‌های انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاه‌های دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 109-138]
  • آموزش مـهارت‌های هوش هیجانی مطالعة تأثیر آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر شیوه‌های مقابله با فشار روانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 65-79]

ا

  • ابرازگری هیجانی آلکسی تیمیا و سبک‌های ابراز هیجان در خرده فرهنگ‌های ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]
  • اختلافات والدین مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
  • اختلال رفتار مقابله‌ای و بی‌اعتنایی (ODD) تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابله‌ای و بی‌اعتنائی (ODD) دانش‌آموزان پسر هشت تا 10 ساله [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 15-32]
  • ادراک از زمینة خانوادگی بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
  • ادراک از زمینة مدرسه‌ای بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
  • استرس معلمان هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
  • اضطراب بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
  • اضطراب اجتماعی رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
  • اطمینان بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 133-145]
  • اعتبار هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
  • افسردگی بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
  • افسرده بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
  • انگیزش پیشرفت رابطه هدف‌گرایی و شادی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-53]
  • انگیزش تحصیلی مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]

ب

  • بازی‌های رایانه‌ای تأثیر انواع بازی‌های رایانه‌ای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
  • برون‌گرایی نقش برون‌گرایی، روان‌آزردگی‌گرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
  • برون‌گرایی بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرک‌های عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]

پ

  • پذیرندگی معلم بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
  • پذیرندگی والدین بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
  • پردازش اطلاعات نقش برون‌گرایی، روان‌آزردگی‌گرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
  • پرسشنامه سبک‌های تفکر بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبک‌های تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 83-109]
  • پرسشنامه کوتاه نشانه‌های بیماری BSI هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانه‌های بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیت‌های مشاوره‌ای و درمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 129-144]
  • پیش بینی پیش‌بینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارت‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 33-52]
  • پیشرفت تحصیلی ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبک‌های تفکر و مـهارت‌های اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
  • پیشرفت تـحصیلی اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]

ت

  • تحلیل عاملی تاییدی بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبک‌های تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 83-109]
  • ترس از ارزیابی منفی رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
  • تعامل با همسالان مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
  • تعامل والدینی بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
  • تعهد هویت پیش‌بینی صمیمیت اجتماعی براساس سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
  • تفکر انتقادی بررسی مهارت تفکر انتقادی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تبریز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-24]
  • تنیدگی بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
  • توان مطلق مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
  • توقع معلم بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]
  • توقع والدینی بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 111-132]

ج

  • جنسیت پیش‌بینی صمیمیت اجتماعی براساس سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
  • جو کلاس درس مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]

ح

  • حافظه بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 133-145]
  • حـل مسأله اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]

خ

  • خاطرات مثبت بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
  • خاطرات منفی بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
  • خرده فرهنگ‌ها آلکسی تیمیا و سبک‌های ابراز هیجان در خرده فرهنگ‌های ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]
  • خلق نقش برون‌گرایی، روان‌آزردگی‌گرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
  • خودپنداره تحصیلی مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
  • خود پنداره خانوادگی مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]

د

  • دانش‌آموز تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابله‌ای و بی‌اعتنائی (ODD) دانش‌آموزان پسر هشت تا 10 ساله [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 15-32]
  • دانشجویان هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانه‌های بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیت‌های مشاوره‌ای و درمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 129-144]
  • دانشجو معلم بررسی مهارت تفکر انتقادی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تبریز [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 1-24]
  • دبیرستان بررسی ملاک‌های انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاه‌های دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 109-138]
  • دختران فراری مقایسة مؤلفه‌های آزاردیدگی در دختران فراری و عادی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-13]
  • درجه حرارت پایه بدن تأثیر انواع بازی‌های رایانه‌ای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
  • درک اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
  • دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی آلکسی تیمیا و سبک‌های ابراز هیجان در خرده فرهنگ‌های ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]

ر

  • رابطة زناشویی پیش‌بینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارت‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 33-52]
  • راهبرد های یادگیری کمک‌طلبی دانش‌آموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحان‌های هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
  • رجحان هدفی کمک‌طلبی دانش‌آموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحان‌های هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
  • روایی هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
  • روان‌آزردگی‌گرایی نقش برون‌گرایی، روان‌آزردگی‌گرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
  • رویکرد به یادگیری بررسی رابطة هدف‌گرایی و رویکرد دانشجویان به یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 123-138]

س

  • ساختارهای هدفی کمک‌طلبی دانش‌آموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحان‌های هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
  • سبک‌های تفکر ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبک‌های تفکر و مـهارت‌های اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
  • سبک‌های مقابله شخصیت و سبک‌های مقابله با استرس [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 25-49]
  • سبک‌های هویت پیش‌بینی صمیمیت اجتماعی براساس سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]
  • سرسختی روانشناختی ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبک‌های تفکر و مـهارت‌های اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
  • سنخ شخصیتی تأثیر انواع بازی‌های رایانه‌ای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
  • سوگیری بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 133-145]

ش

  • شادی رابطه هدف‌گرایی و شادی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-53]
  • شخصیت شخصیت و سبک‌های مقابله با استرس [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 25-49]
  • شیوه‌های مـقابله با فشار روانـی مطالعة تأثیر آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر شیوه‌های مقابله با فشار روانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 65-79]

ص

  • صفات شخصیت بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرک‌های عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
  • صمیمیت اجتماعی پیش‌بینی صمیمیت اجتماعی براساس سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 51-81]

ع

  • عاطـفه تـحصیلی اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
  • عزت نفس رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]

ف

  • فعالیت الکتریکی مغز بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرک‌های عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]

ک

  • کمک‌طلبی تحصیلی کمک‌طلبی دانش‌آموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحان‌های هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
  • کنترل هیجانی آلکسی تیمیا و سبک‌های ابراز هیجان در خرده فرهنگ‌های ایرانی [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 83-99]

م

  • مانیک بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
  • محرک‌های عاطفی بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرک‌های عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]
  • مدل پنج عاملی شخصیت و سبک‌های مقابله با استرس [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 25-49]
  • مفهوم خداوند بررسی تأثیر ادراک مفهوم خداوند بر احساس افسردگی، اضطراب و تنیدگی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 145-163]
  • ملاک‌های انتخاب رشته بررسی ملاک‌های انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاه‌های دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 109-138]
  • مهارت‌های اجتماعی ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبک‌های تفکر و مـهارت‌های اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 93-107]
  • مهارت‌های‌ اجتماعی‌ پیش‌بینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارت‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 33-52]
  • مهارت‌های زندگی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش شدت علائم اختلال رفتار مقابله‌ای و بی‌اعتنائی (ODD) دانش‌آموزان پسر هشت تا 10 ساله [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 15-32]
  • مؤلفه‌های آزاردیدگی مقایسة مؤلفه‌های آزاردیدگی در دختران فراری و عادی شهر تهران [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 1-13]

ن

  • ناحیه پس‌سری مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
  • ناحیه پیشانی مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
  • ناحیه مرکزی مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 1-18]
  • نقشه مفـهومی اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]
  • نگرانی از تصویر بدنی رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 55-70]
  • نگرش دانش‌آموز به ادامه تحصیل مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
  • نگرش دانش‌آموز به مدرسه مطالعة عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های سراسر کشور در سال تحصیلی 84-1383 [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 81-104]
  • نوجوانان تأثیر انواع بازی‌های رایانه‌ای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 101-121]
  • نورزگرایی بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرک‌های عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 71-92]

ه

  • هدف گرایی بررسی رابطة هدف‌گرایی و رویکرد دانشجویان به یادگیری [دوره 2، شماره 7، 1386، صفحه 123-138]
  • هدف‌گرایی رابطه هدف‌گرایی و شادی [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 35-53]
  • همسانی درونی بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبک‌های تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 83-109]
  • همگرایی با هیجان نقش برون‌گرایی، روان‌آزردگی‌گرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 53-81]
  • هنجاریابی هنجاریابی پرسشنامه کوتاه نشانه‌های بیماری (BSI)برای اهداف تشخیصی در موقعیت‌های مشاوره‌ای و درمانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 129-144]
  • هنجاریابی مجدد هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS) [دوره 2، شماره 6، 1386، صفحه 1-32]
  • هوش هیـجانی مطالعة تأثیر آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر شیوه‌های مقابله با فشار روانی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 65-79]

ی

  • یادآوری خاطرات بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1386، صفحه 19-33]
  • یادگیری خودـ نظم‌بخش کمک‌طلبی دانش‌آموزان در جریان حل مسأله ریاضی: تأثیر رجحان‌های هدفی و شرایط هدفی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 33-63]
  • یادگیـری زیست‌شناسی اثربخشی راهبرد یاددهی - یادگیری نقشه مفهومی بر بازده‌های شناختی -عاطفی در یادگیری درس زیست‌شناسی [دوره 2، شماره 8، 1386، صفحه 105-128]