نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی واج‌شناختی اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش‌مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر کاهش غلط‌های املایی در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
  • آموزش ترکیبی اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش‌مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر کاهش غلط‌های املایی در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
  • آموزش روابط میان فردی اثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوست‌یابی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
  • آموزش مستقیم اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش‌مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر کاهش غلط‌های املایی در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]

ا

  • اختلال یادگیری املا اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش‌مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر کاهش غلط‌های املایی در دانش‌آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 189-204]
  • اختلال وسواس فکری-عملی نقش تعدیل‌کننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
  • ادراکات بیماری نقش سطوح LVEF در کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران مبتلا به CAD: نقش میانجی ادراکات بیماری و عواطف مثبت/منفی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-77]
  • استرس ادراک شده نقش شخصیت و هوش هیجانی در استرس ادراک‌شده کارکنان شرکت موتوژن [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 25-44]
  • اصلاح رفتارشناختی اثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانش‌آموزان دختر: مطالعه‌ تک‌آزمودنی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 205-234]
  • اضطراب حالت-صفت اثربخشی مهارت‌آموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک بر نشانه‌های اضطراب حالت و صفت در بیماران مبتلا به دیابت نوع II [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 153-168]
  • اعتباریابی اعتباریابی پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک در ورزش (ASTQS) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 235-256]
  • اعتماد جانبی؛ نوآوری سازمانی رابطه بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در مدارس در میان دبیران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 75-97]
  • اعتماد سازمانی؛ اعتماد نهادی؛ اعتماد عمودی رابطه بین اعتماد سازمانی و نوآوری سازمانی در مدارس در میان دبیران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 75-97]
  • انسجام خانواده رابطه انسجام و انـعطاف‌پذیری خانواده و سـبک‌های هویت با نقش واسطه‌گری حالت فراشناختی در دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
  • انعطاف‌پذیری خانواده رابطه انسجام و انـعطاف‌پذیری خانواده و سـبک‌های هویت با نقش واسطه‌گری حالت فراشناختی در دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]

ب

  • بازداری هیجانی رابطه کنترل هیجانی با تعلل‌ورزی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
  • باور فراشناختی نقش تعدیل‌کننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
  • باورهای غیرمنطقی بررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
  • بزرگسالی رابطه سبک دلبستگی، کمال‌گرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
  • بیماری عروق کرونری تأثیر محرک استرس‌زا بر فشار خون و ضربان قلب بیماران عروق کرونری در مقایسه با افراد سالم بر اساس سطوح هیجان‌خواهی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 149-165]
  • بیماری کرونری قلب بررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
  • بیماری مزمن اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تداوم رفتارهای مراقبتی در مادران کودکان دچار بیماری‌های مزمن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 187-201]
  • به‌کارگیری دانش رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]

پ

  • پرسشنامه اعتباریابی پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک در ورزش (ASTQS) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 235-256]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 119-133]

ت

  • تاب‌آوری رابطه تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 119-133]
  • تحصیل دانش رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
  • تحمل‌‌ناپذیری بلاتکلیفی نقش تعدیل‌کننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
  • تداوم رفتارهای مراقبتی اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تداوم رفتارهای مراقبتی در مادران کودکان دچار بیماری‌های مزمن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 187-201]
  • تسهیم دانش رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
  • تشخیص دانش رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
  • تعارض خانواده- کار پیش‌بینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
  • تعارض کار-خانواده پیش‌بینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
  • تعلل‌ورزی رابطه کنترل هیجانی با تعلل‌ورزی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
  • تعهد سازمانی پیش‌بینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
  • تعهد کاری نقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگی‌های شغلی و تعهد‌ کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
  • تفکر انتقادی مقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 129-151]
  • تفکر خلاق مقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 129-151]
  • تنظیم شناختی هیجان رابطه بین راهبردهای تنظیم‌شناختی هیجان و رفتارهای پرخطر به‌واسطه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 161-187]
  • تنظیم هیجان نقش تعدیل‌کننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
  • توانایی ارزیابی غیرمنطقی مقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 129-151]

ج

  • جنسیت نقش ویژگی‌های تحصیلی و جنسیت در تغییرات هوش معنوی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 141-159]
  • جهت‌گیری هدف پیشرفت نقش سیستم‌های فعال‌ساز و بازداری‌ رفتاری در پیش‌بینی جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 109-128]

ح

  • حالت فراشناختی رابطه انسجام و انـعطاف‌پذیری خانواده و سـبک‌های هویت با نقش واسطه‌گری حالت فراشناختی در دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
  • حمایت اجتماعی رابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
  • حمایت اجتماعی بررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده رابطه بین راهبردهای تنظیم‌شناختی هیجان و رفتارهای پرخطر به‌واسطه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 161-187]

خ

  • خود شکوفایی مقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
  • خودکارآمدی رابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
  • خودکارآمدی نقش خودکارآمدی عمومی و نقش‌های جنسیتی مردانگی و زنانگی در سرسختی روان‌شناختی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 71-87]
  • خودکارآمدی رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
  • خودگفتاری اتوماتیک اعتباریابی پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک در ورزش (ASTQS) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 235-256]

د

  • دیابت اثربخشی مهارت‌آموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک بر نشانه‌های اضطراب حالت و صفت در بیماران مبتلا به دیابت نوع II [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 153-168]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوست‌یابی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
  • دانش‌آموزان اثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانش‌آموزان دختر: مطالعه‌ تک‌آزمودنی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 205-234]
  • دست برتری بررسی رابطه دست برتری با سبک‌های شناختی وابسته و نابسته به زمینه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 259-276]
  • دلبستگی شغلی نقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگی‌های شغلی و تعهد‌ کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
  • دوست‌یابی اثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوست‌یابی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]

ر

  • راهبردهای رویاروگری همبسته‌های روانشناختی سلامت سازمانی: شادکامی، راهبردهای رویاروگری با فشار روانشناختی و سبک تفکر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-148]
  • رضایت زناشویی پیش‌بینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبک‌های دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
  • رفتار امتناع از مدرسه اثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانش‌آموزان دختر: مطالعه‌ تک‌آزمودنی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 205-234]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی مهارت‌آموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیک بر نشانه‌های اضطراب حالت و صفت در بیماران مبتلا به دیابت نوع II [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 153-168]
  • رفتارهای پرخطر رابطه بین راهبردهای تنظیم‌شناختی هیجان و رفتارهای پرخطر به‌واسطه حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 161-187]
  • رگرسیون لجستیک پیش‌بینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبک‌های دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
  • روان‌شناسی عمقی فروید و ویتگنشتاین؛ مقایسه‌ای روش‌شناختی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 119-140]

س

  • سازگاری رابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
  • سازگاری زناشویی بررسی روابط ساختاری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و عامل‌های شخصیتی با سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 45-70]
  • سبک تفکر و سلامت سازمانی همبسته‌های روانشناختی سلامت سازمانی: شادکامی، راهبردهای رویاروگری با فشار روانشناختی و سبک تفکر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-148]
  • سبک دلبستگی رابطه سبک دلبستگی، کمال‌گرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
  • سبک دلبستگی پیش‌بینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبک‌های دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
  • سبک‌های شناختی بررسی رابطه دست برتری با سبک‌های شناختی وابسته و نابسته به زمینه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 259-276]
  • سبک‌های هویت رابطه انسجام و انـعطاف‌پذیری خانواده و سـبک‌های هویت با نقش واسطه‌گری حالت فراشناختی در دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 49-74]
  • سرسختی روان‌شناختی نقش خودکارآمدی عمومی و نقش‌های جنسیتی مردانگی و زنانگی در سرسختی روان‌شناختی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 71-87]
  • سیستم بازداری نقش سیستم‌های فعال‌ساز و بازداری‌ رفتاری در پیش‌بینی جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 109-128]
  • سیستم‌ فعال‌ساز رفتاری نقش سیستم‌های فعال‌ساز و بازداری‌ رفتاری در پیش‌بینی جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت دانشجویان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 109-128]
  • سطوح هیجان خواهی تأثیر محرک استرس‌زا بر فشار خون و ضربان قلب بیماران عروق کرونری در مقایسه با افراد سالم بر اساس سطوح هیجان‌خواهی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 149-165]
  • سنخ شخصیتی الف بررسی تطبیقی باورهای غیرمنطقی، حمایت اجتماعی و سنخ شخصیتی الف بیماران کرونری قلب و افراد سالم [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 211-224]
  • سوءاستفاده‌کنندگان جنسی از زنان و کودکان مقایسه نظریه ذهن سوءاستفاده‌کنندگان جنسی از زنان و کودکان با افراد عادی مطالعه‌ای براساس نظریه عام و خاص ذهن وارد و کنین [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 89-107]

ش

  • شادی در محیط کار پیش‌بینی تعارض کار- خانواده و خانواده– کار از طریق شادی در محیط کار و تعهد سازمانی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 167-185]
  • شادکامی مقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
  • شادکامی همبسته‌های روانشناختی سلامت سازمانی: شادکامی، راهبردهای رویاروگری با فشار روانشناختی و سبک تفکر [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-148]
  • شبکه‌های عصبی مصنوعی پیش‌بینی سطح رضایت زناشویی دانشجویان زن بر اساس سبک‌های دلبستگی: مقایسه توانمندی رگرسیون لجستیک و شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 99-117]
  • شخصیت نقش شخصیت و هوش هیجانی در استرس ادراک‌شده کارکنان شرکت موتوژن [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 25-44]

ط

  • طرحواره ناسازگار اولیه بررسی روابط ساختاری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و عامل‌های شخصیتی با سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 45-70]
  • طرحواره‌های غیرانطباقی اولیه ارتباط طرحواره‌های غیرانطباقی اولیه یانگ با نیمرخ علامت شناختی SCL-90-R [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 21-48]

ع

  • عامل‌های شخصیتی بررسی روابط ساختاری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و عامل‌های شخصیتی با سازگاری زناشویی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 45-70]
  • عزت‌نفس اثربخشی آموزش روابط میان فردی بر دوست‌یابی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 101-118]
  • عواطف مثبت و منفی نقش سطوح LVEF در کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران مبتلا به CAD: نقش میانجی ادراکات بیماری و عواطف مثبت/منفی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-77]

ف

  • فرسودگی شغلی رابطه ناگویی هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی شغلی دبیران زن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-20]
  • فروید فروید و ویتگنشتاین؛ مقایسه‌ای روش‌شناختی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 119-140]

ق

  • قلدری اثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه ‏PEGS در کاهش قلدری نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-23]

ک

  • کارکنان نقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگی‌های شغلی و تعهد‌ کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]
  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر تداوم رفتارهای مراقبتی در مادران کودکان دچار بیماری‌های مزمن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 187-201]
  • کیفیت دوستی رابطه سبک دلبستگی، کمال‌گرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
  • کیفیت زندگی مرتبط با سلامت نقش سطوح LVEF در کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران مبتلا به CAD: نقش میانجی ادراکات بیماری و عواطف مثبت/منفی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 53-77]
  • کمال‌گرایی رابطه سبک دلبستگی، کمال‌گرایی و کیفیت دوستی دانشجویان در سن ورود به بزرگسالی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 79-99]
  • کم شنوا رابطه تاب‌آوری و پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان کم‌شنوا [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 119-133]
  • کنترل پرخاشگری رابطه کنترل هیجانی با تعلل‌ورزی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
  • کنترل خوش‌خیم رابطه کنترل هیجانی با تعلل‌ورزی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
  • کنترل هیجانی رابطه کنترل هیجانی با تعلل‌ورزی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]

گ

  • گرامر عمقی فروید و ویتگنشتاین؛ مقایسه‌ای روش‌شناختی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 119-140]

م

  • محرک استرس‌زا تأثیر محرک استرس‌زا بر فشار خون و ضربان قلب بیماران عروق کرونری در مقایسه با افراد سالم بر اساس سطوح هیجان‌خواهی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 149-165]
  • مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
  • مدیریت شرم اثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه ‏PEGS در کاهش قلدری نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-23]
  • مسئولیت‌پذیری مقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
  • مقطع تحصیلی نقش ویژگی‌های تحصیلی و جنسیت در تغییرات هوش معنوی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 141-159]

ن

  • ناگویی هیجانی رابطه ناگویی هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی شغلی دبیران زن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-20]
  • نشخوار رابطه کنترل هیجانی با تعلل‌ورزی دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 169-184]
  • نظریه خاص و عام ذهن مقایسه نظریه ذهن سوءاستفاده‌کنندگان جنسی از زنان و کودکان با افراد عادی مطالعه‌ای براساس نظریه عام و خاص ذهن وارد و کنین [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 89-107]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن سوءاستفاده‌کنندگان جنسی از زنان و کودکان با افراد عادی مطالعه‌ای براساس نظریه عام و خاص ذهن وارد و کنین [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 89-107]
  • نقش‌های جنسیتی نقش خودکارآمدی عمومی و نقش‌های جنسیتی مردانگی و زنانگی در سرسختی روان‌شناختی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 71-87]
  • نگرانی نقش تعدیل‌کننده باورهای فراشناختی و نارسایی تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحمل‌ناپذیری بلاتکلیفی و نگرانی در بیماران مبتلا به وسواس فکری- عملی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 1-24]
  • نگهداری دانش رابطه بین مدیریت دانش و خودکارآمدی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 185-209]
  • نیمرخ علامت شناختی SCL-90-R ارتباط طرحواره‌های غیرانطباقی اولیه یانگ با نیمرخ علامت شناختی SCL-90-R [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 21-48]

و

  • ویتگنشتاین فروید و ویتگنشتاین؛ مقایسه‌ای روش‌شناختی [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 119-140]
  • ورزشکار اعتباریابی پرسشنامه خودگفتاری اتوماتیک در ورزش (ASTQS) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 235-256]
  • ویژگی‌های شخصیتی رابطه ناگویی هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی شغلی دبیران زن [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 1-20]
  • ویژگی‌های شغل نقش میانجی دلبستگی شغلی در رابطه بین ویژگی‌های شغلی و تعهد‌ کاری کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 203-225]

ه

  • هیجان‏های اخلاقی اثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه ‏PEGS در کاهش قلدری نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 1-23]
  • هوش معنوی نقش ویژگی‌های تحصیلی و جنسیت در تغییرات هوش معنوی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 141-159]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجـتماعی با سازگاری دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 25-52]
  • هوش هیجانی مقایسه هوش هیجانی زنان در آستانه طلاق و عادی شهرستان تبریز [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 257-280]
  • هوش هیجانی نقش شخصیت و هوش هیجانی در استرس ادراک‌شده کارکنان شرکت موتوژن [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 25-44]