نمایه نویسندگان

آ

  • آزاد فلاح، پرویز بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]

ا

  • احمدی، پریچهر عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • احمدی، سیداحمد رتبه‌بندی و تعیین مهم‌ترین آسیب‌های ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
  • احمدوند، افشین بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
  • ارجی، اکرم مقایسة ویژگی‌های شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
  • ارجی، اکرم بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • اسماعیلی، معصومه بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • اعتمادی‌نیا، مهین مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
  • اقبالی، علی تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
  • اکبری دهقی، اشرف بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
  • البرزی، محبوبه خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
  • ایمانی، مهدی رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
  • انصارین، خلیل مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]

ب

  • باباپور، جلیل عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • باباپور خیرالدین، جلیل اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر شیوه‌های حل مسألة دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
  • باباپور خیرالدین، جلیل تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • بخشی پور، عباس رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
  • بخشی پور، عباس رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
  • بخشی‌پور رودسری، عباس مقایسة ویژگی‌های شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
  • بیرامی، منصور مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابله‌ای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
  • بیرامی، منصور بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • بیرامی، منصور بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
  • بیرامی، منصور بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
  • بیرامی، منصور بررسی تأثیر مشاوره‌ی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوج‌های هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
  • بیرامی، منصور تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • بشارت، محمدعلی رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]

ج

  • جوانمرد، غلامحسین عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • جوکار، بهرام خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]

چ

  • چراغی، فرشته اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]

خ

  • خانجانی، زینب نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
  • خیر، محمد خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
  • خیّر، محمد بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهت‌گیری هدف [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 123-146]
  • خشوعی، مهدیه سادات رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 47-64]

د

  • دلاورپور، محمد آقا پیش‌بینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]

ر

  • رحمت اللهی، فرحناز رتبه‌بندی و تعیین مهم‌ترین آسیب‌های ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
  • رسولزاده طباطبایی، کاظم بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
  • رنجبر، فاطمه عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]

ز

  • زنوزیان، سعیده بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]

ش

  • شکری، امید تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
  • صمدی‌راد، بهرام مقایسة ویژگی‌های شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]

غ

  • غرایی، بنفشه بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]

ف

  • فاتحی‌زاده، مریم رتبه‌بندی و تعیین مهم‌ترین آسیب‌های ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
  • فتحی آشتیانی، علی بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
  • فخاری، علی رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
  • فراهانی، محمدنقی اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
  • فرزاد، ولی‌الله رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • فرهادی، مهران بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]

ق

  • قلی زاده، حسین رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
  • قنبری، نیکزاد بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]

ک

  • کاکابرایی، کیوان بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
  • کدیور، پروین رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • کدیور، پروین بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
  • کرمی، جهانگیر بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]

گ

  • گراوند، فریبرز تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]

م

  • محمدی، فرهاد بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
  • محمدزاده، علی رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
  • محمودعلیلو، مجید مقایسة ویژگی‌های شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
  • محمودعلیلو، مجید بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • محمودعلیلو، مجید تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
  • محمود علیلو، مجید عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • محمود علیلو، مجید مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
  • محمود علیلو، مجید تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • مددی امام‌زاده، زهرا بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]
  • مرادی، علیرضا رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • مرادی، علیرضا اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
  • میرزاخانی، محمد بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
  • میکائیلی‌منیع، فرزانه بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]

ن

  • نظری، علی‌محمد بررسی تأثیر مشاوره‌ی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوج‌های هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
  • نعمتی سوگلی تپه، فاطمه تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • نعمتی‌سوگلی‌تپه، فاطمه مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابله‌ای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]

ه

  • هاشمی، تورج بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • هاشمی، تورج تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
  • هاشمی، تورج تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • هاشمی، زهرا بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهت‌گیری هدف [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 123-146]

ی

  • یاریاری، فریدون بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
  • یمینی، محمد رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]