دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت و خودارزشمندی با کمکخواهی تحصیلی دانشآموزان
1
22
FA
جعفر
بهادری
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران (
رامین
حبیبی کلیبر
دکتری روانشناسی تربیتی، دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
davoud.akbarzadeh@gmail.com
ابوالفضل
فرید
دکتری روانشناسی تربیتی، استادیار گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
zakeri.ba65@gmail.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6700.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6700_9434e86c5f372753509d8eef59426b57.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و پردازش مجدد بر افسردگی دانشجویان دختر دارای شکست عاطفی
23
39
FA
سمیه
تکلوی
0000-0001-7025-8363
استادیار، گروه روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اردبیل، ایران (نویسنده مسئول)
staklavi@gmail.com
عذرا
غفاری
استادیار، گروه روانشناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اردبیل، ایران
ozra.ghafari@gmail.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6701.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6701_565a0813a50e710d3bf349902cb5141a.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
رابطه هشیاری فراگیر و توانایی همذهنی: نقش تعدیلکننده آمادگی عصب روانشناختی Sc
41
60
FA
غلامحسین
جوانمرد
0000-0002-1820-8526
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور
javanmardhossein@gmail.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6702.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6702_6ed510791e7404fffed18096c2f7f9d3.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
عملکرد خانواده اصلی، تمایز یافتگی خود و دلبستگی به خدا در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی
63
80
FA
نادر
حاجلو
0000-0002-2935-7455
استاد روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل (نویسنده مسئول)
hajloo53@uma.ac.ir
مهری
مولایی
دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل
mehri.molaee@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6703.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6703_3b989566fcd620255ec4326d43215c9e.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامهریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا
81
100
FA
فرنگیس
دمهری
0000-0002-1451-0867
دانشجو دکتری دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
farangis_demehri@yahoo.com
حمید
علیزاده
استاد دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی، (نویسنده مسئول)
alizadeh@atu.ac.ir
شهلا
پزشک
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
sh.pezeshk@gmail.com
فرنگیس
کاظمی
استادیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی کودکان استثنایی
farangis_kazemi@yahoo.com
نورعلی
فرخی
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، گروه روانشناسی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6704.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6704_cf10ce147cea03f5c47270043c851579.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
رابطه بین سبکهای مقابله با تنیدگی روانی و خلاقیت هیجانی
101
121
FA
داود
طهماسبزاده شیخلار
استادیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز (نویسنده مسئول)
عزیز
یادگاری
دانشجوی کارشناسی ارشد برنامهریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند
d.tahmaseb@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6705.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6705_085db99f87e539921bf93509a4e882ae.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
مقایسه احساس تنهایی و پیوند با مدرسه در دانشآموزان پسر دارای رفتارهای پرخاشگرانه و عادی
123
146
FA
عاطفه
علامه
دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز (نویسنده مسئول)
a.allameh7@gmail.com
خدیجه
شیرآلینیا
استادیار گروه مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز
مهدی
ایمانی
استادیار گروه روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز
dr.mahdiimani@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6706.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6706_0add5401710c9aba340101747facc5aa.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
تأثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اوتیسم
147
158
FA
حسین
محققی
استادیار روانشناسی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلیسینا(نویسنده مسئول)
mohagheghi@gmx.com
ابوالقاسم
یعقوبی
0000-0002-1949-6814
دانشیار روانشناسی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه بوعلیسینا
yaghoobi@basu.ac.ir
آرش
بهرامی
کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه بوعلیسینا
arash_bahrami1366@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6707.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6707_b1b2efb3946fa90541393422226f40c6.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
پیشبینیکنندههای روانشناختی رضایت از زندگی در دانشآموزان و والدین
159
182
FA
حمیرا
ورمقانی
دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی، کرج، ایران (نویسنده مسئول)
varmaghanyh@yahoo.com
حمید
پورشریفی
دانشیار روانشناسی سلامت، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تهران، ایران
info@poursharifi.ir
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6708.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6708_b90bcf99768ce153367daedacfa75d09.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
نقش نظریه ذهن و کفایت هیجانی در نشانههای اضطراب اجتماعی با توجه به نقش میانجی کفایت اجتماعی
183
207
FA
تورج
هاشمی نصره اباد
0000-0002-8353-6104
استاد روانشناسی دانشگاه تبریز،گروه روانشناسی دانشگاه تبریز
tourajhashemi@yahoo.com
ندا
کشاورز
دانشجوی دکتری روانشناسی دانشگاه تبریز (نویسنده مسئول)
n.nedakeshavarz@gmail.com
زینب
خانجانی
0000-0002-9692-9660
استاد روانشناسی دانشگاه تبریز، گروه روانشناسی دانشگاه تبریز
zeynabkhanjani@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6709.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6709_cc934ef241e19658d6ad218ed35ff310.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
12
46
2017
09
22
همسانی درونی و تحلیل عاملی تأییدی سیاهه باورهای معرفتی (EBI)
209
224
FA
سهیلا
هاشمی
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه مازندران
s.hashem@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6710.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6710_a9a2a7940a271e516df2c668a101b118.pdf