دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی
1
20
FA
عزتاله
احمدی
دانشیار گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ایران
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7842.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7842_d68f936453bcb770c01cd9fd5a24c70c.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
پیشبینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی
21
43
FA
فائزه
ادیبنیا
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین، ایران (نویسنده مسئول)
عبدالجواد
احمدی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین، ایران
jf473@yahoo.com
سیدعلیمحمد
موسوی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)، قزوین، ایران
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7843.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7843_15ffbdcd0eb82f916a3aeed02e51de21.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روانشناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز
45
65
FA
نسرین
ارشدی
دانشیار گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران (نویسنده مسئول)
narshadi@scu.ac.ir
سارا
آزادی
0000-0003-4864-3112
دانشجوی دکتری روانشناسی، گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
aram_tak_2006@yahoo.com
سودابه
بساکنژاد
دانشیار گروه روانشناسی بالینی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
کیومرث
بشلیده
دانشیار گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
kiomars44@yahoo.com
عبدالکاظم
نیسی
استاد گروه روانشناسی صنعتی و سازمانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز
kazem23@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7844.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7844_d97ad1e1e9a2f74541da759f624f7343.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازماندهی و سازماندهی رفتاری- هیجانی دانشآموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز
67
85
FA
علی
اقبالی
دکترای تخصصی روانشناسی، استادیار دانشگاه فرهنگیان (نویسنده مسئول)
aegbali88@gmail.com
اکبر
مقنی
کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی، مربی مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک تبریز
as.rt1537@gmail.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7845.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7845_ebd0052a3498734fa48e61e91de82300.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی دانشآموزان
87
110
FA
جعفر
بهادری
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران (نویسنده مسئول)
جواد
مصرآبادی
دکتری روانشناسی تربیتی، استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تبریز، ایران
sa34.mesrabadi@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7846.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7846_c2a3dd7227daad9c62311528f6a9e82f.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانشآموزان زورگو
111
136
FA
اسماعیل
سلیمانی
0000-0002-7204-1229
استادیار روانشناسی دانشگاه ارومیه، گروه علوم تربیتی(نویسنده مسئول)
soleymany.psy@gmail.com
رسول
حشمتی
0000-0003-2418-8821
استادیار روانشناسی دانشگاه تبریز
psy.heshmati@gmail.com
آذر
عبادالهزاده
کارشناس ارشد روانشناسی
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7847.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7847_ac629a3446ebe63ce00661f9d645c10c.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
نقش فرسودگی شغلی در عملکرد فردی کارکنان دانشگاههای آزاد منطقه 13
137
151
FA
حسین
قرهبیگلو
استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد عجبشیر، عجبشیر، ایران
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7848.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7848_0182d270e09ccd803d27357a6c7a89d1.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی
153
173
FA
سیدولیاله
موسوی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران (نویسنده مسئول)
آمنه
پورشریف
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران
paniz95.sharif@gmail.com
سجاد
رضائی
استادیار گروه روانشناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
rezaei_psy@hotmail.com
رضا
قاسمی جوبنه
دانشجوی دکتری مشاوره، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شهیدچمران اهواز، اهواز، ایران
rghasemi.jobaneh@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7849.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7849_86b07f45be3f4f40898be338403ac8b0.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
برسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهنخوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده
175
197
FA
فرزانه
میکاییلی منیع
دانشیار گروه علوم تربیتی، دانشکده ادبیات و روانشناسی. دانشگاه ارومیه، ایران (نویسنده مسئول)
کریم
بابایی نادینلویی
دانشجو دکتری روانشناسی، دانشکده ادبیات و روانشناسی،دانشگاه ارومیه، ایران
عزتالله
احمدی
دانشیار گروه روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ایران
علی
عیسیزادگان
استاد گروه علوم تربیتی، دانشکده ادبیات و روانشناسی، دانشگاه ارومیه، ایران
مجید
صفارینیا
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7850.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7850_4b7327d4afc333278d064643363aa339.pdf
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
2322-3340
13
50
2018
09
22
مقایسه بهزیستی روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهنآگاهی و سرمایههای روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا
199
224
FA
ابوالقاسم
یعقوبی
0000-0002-1949-6814
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران.(نویسنده مسئول)
yaghoobi@basu.ac.ir
حسین
نادری پور
0000-0003-3554-3198
کارشناسی ارشد روانشناسیتربیتی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران
hossein.naderipour@yahoo.com
حسین
محققی
ـ استادیار گروه روانشناسی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران
mohagheghi@gmx.com
مسیب
یارمحمدی واصل
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه بوعلیسینا، همدان، ایران
vasel999@yahoo.com
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7851.html
https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_7851_1020e1f217afb711287fbd82199cccd9.pdf