نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرام‌سازی تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • آزمون بندرگشتالت عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • آزمون ریاضیات ایران (کی‌مت) بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
  • آسیب‌شناسی ازدواج رتبه‌بندی و تعیین مهم‌ترین آسیب‌های ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
  • آگاهی فراشناختی پیش‌بینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]
  • آموزش گروهی مهارت‌های زندگی تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • آموزش مهارت‌های مطالعه بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]

ا

  • ابراز وجود بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
  • ابعاد شخصیت مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابله‌ای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
  • احساس غربت بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
  • اختلالات روانی رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 47-64]
  • ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی در دانشگاه رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • ازدواج در معرض آسیب و ازدواج آسیب دیده رتبه‌بندی و تعیین مهم‌ترین آسیب‌های ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
  • ازدواج فاقد آسیب رتبه‌بندی و تعیین مهم‌ترین آسیب‌های ازدواج در بین زوجین شهر اصفهان [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 69-100]
  • اسکیزوتایپی رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
  • اسکیزوفرنی عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • اسکیزوفرنیا رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
  • اضطراب بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • اضطراب رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
  • اضطراب مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
  • اضطراب امتحان بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
  • اضطراب صفت اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
  • اعتیاد مقایسة ویژگی‌های شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
  • افسردگی بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • افسردگی رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
  • افسردگی مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]

ب

  • بازداری اجتماعی مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
  • بازده یا پیامدهای یادگیری رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • باورهای اسنادی (کنترلی خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
  • بیماری آسم مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
  • بیماری کرونری قلب تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • بهداشت روان بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
  • بهزیستی روانشناختی رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]

پ

  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]

ت

  • تأخیر زمانی بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • تیپ C مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابله‌ای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
  • تخلف انضباطی بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]
  • ترتیب تولد رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
  • تنشگرهای تحصیلی تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]

ج

  • جرات‌آموزی تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • جنسیت بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
  • جهت‌گیری هدف بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهت‌گیری هدف [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 123-146]
  • جهت‌گیری هدف پیش‌بینی آگاهی فراشناختی و پیشرفت تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف پیشرفت [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 65-91]

ح

  • حافظة سرگذشتی بررسی حافظة خودسرگذشتی بیش‌کلی‌گرا و تأخیر زمانی در بازیابی خاطرات در افراد افسرده و مضطرب [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 123-138]
  • حلقه واج شناختی اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]

خ

  • خانواده رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
  • خشم و خصومت مقایسه‌ بیماران آسمی با افراد سالم از لحاظ تجربه هیجان های منفی، بازداری اجتماعی و تعامل آن با عامل جنسیت [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 129-153]
  • خلاقیت خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
  • خودآموزی کلامی تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
  • خودکارآمدی بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]

د

  • دانش‌آموز اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر شیوه‌های حل مسألة دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
  • دانشجویان بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
  • درماندگی روانشناختی رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
  • دینداری بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابله‌ای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
  • راهبردی و ظرفیتی) خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
  • رضایت از زندگی رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
  • رضایت زناشویی بررسی تأثیر مشاوره‌ی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوج‌های هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
  • رویکرد یادگیری رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • رویکرد تکلیف-فرآیند بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]

ز

  • زوج‌های هر دو شاغل بررسی تأثیر مشاوره‌ی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوج‌های هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]

س

  • سازگاری اجتماعی بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]
  • سبک تفکر رابطة بین ادراک از محیط یادگیری ساختن‌گرای اجتماعی، سبک‌های تفکر با رویکرد عمیق به یادگیری و بازده‌ها یا پیامدهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 139-171]
  • سبک مسأله‌گشایی رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
  • سبک‌های انگیزشی‌ خلاقیت در کودکان: بررسی مدل علی کنترل ادراک شده، سبک‌های انگیزشی و خلاقیت [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 41-67]
  • سبک‌های دلبستگی نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
  • سبک‌های مقابله تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
  • سرطان مقایسه ابعاد شخصیت، تیپ C و راهبردهای مقابله‌ای در افراد مبتلا به سرطان و عادی [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 17-39]
  • سیستم نمره‌گذاری هین عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • سلامت روانی بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
  • سلامت روانی رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]
  • سلامت روانی بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
  • سلامت عمومی بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]

ش

  • شناخت درمانی بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
  • شوخ طبعی رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 47-64]
  • شیوه‌های حل مسأله اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر شیوه‌های حل مسألة دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]

ص

ط

  • طبقه اجتماعی رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]

ع

  • عزت نفس بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
  • علایم مثبت و منفی عملکرد گروه بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم مثبت و منفی در آزمون نوروسایکولوژیک بندرگشتالت و همبستگی آن با عملکرد در آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 41-59]
  • علایم مرضی اختلال سلوک تآثیر خودآموزی کلامی بر بهبود علایم مرضی کودکان مبتلا به اختلال سلوک [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 1-17]
  • عملکرد تحصیلی بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
  • عوامل جمعیت‌شناختی رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]

ف

  • فراشناخت عاطفی بررسی رابطه ابعاد فراشناخت عاطفی و جهت‌گیری هدف [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 123-146]

ک

  • کارآمدی پردازش اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
  • کاشان بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
  • کمال‌گرایی رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]

م

  • میانجی‌گر تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
  • مدیریت خشم تأثیر آموزش گروهی مهارت‌های زندگی (مدیریت خشم، جرأت‌آموزی، آرام‌سازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 119-134]
  • مدل‌یابی معادلات ساختاری تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
  • مذهب درونی و بیرونی بررسی ارتباط سلامت روان با مذهب درونی و بیرونی در شهر کاشان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 61-84]
  • مشاوره‌ی راه‌حل-محور بررسی تأثیر مشاوره‌ی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوج‌های هر دو شاغل [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 93-117]
  • مشکلات رفتاری نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
  • مشکل ویژه‌ی یادگیری بررسی میزان اثربخشی رویکرد تکلیف- فرآیند در درمان ناتوانی ویژه یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 105-127]
  • مهارت‌‌های اجتماعی بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر شیوه‌های حل مسألة دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
  • مهارت‌های زندگی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر شیوه‌های حل مسألة دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 1-16]
  • مؤلفه نگرانی بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]
  • مؤلفه هیجان‌پذیری بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 37-60]

ن

  • نابینایی نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
  • نارسایی هیجانی (ناگویی خلقی) رابطه نارسایی هیجانی با اضطراب، افسردگی، درماندگی روانشناختی و بهزیستی روانشناختی [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 17-40]
  • ناشنوایی نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
  • نحوه ارائه تکلیف اثر اضطراب و نحوه ارایة تکالیف برکارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظة فعال [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 77-98]
  • نقص‌های حسی نقش نقص‌های حسی در سبک‌های دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 21-46]
  • نگرش مذهبی رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]
  • نگرش مذهبی رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 1-19]

و

  • واکنش‌ها به تنشگرها تنشگرهای تحصیلی و واکنش‌ها به تنشگرهای تحصیلی: آزمون اثر میانجیگر سبک-های مقابله [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 101-122]
  • والدین رابطه بین تحصیلات والدین، جمعیت خانواده، تاهل، سن و ترتیب تولد با الگوهای شخصیتی اسکیزوتایپی [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 61-75]
  • ویژگی شخصیتی مقایسة ویژگی‌های شخصیتی افرادHIV مثبت معتاد با گروه سالم [دوره 3، شماره 12، 1387، صفحه 1-15]
  • وسواسی فکری-عملی رابطة نگرش‌های مذهبی و کمال‌گرایی در مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی و افراد بهنجار [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 85-103]

ه

  • هوش هیجانی بررسی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر ابراز وجود، خودکارآمدی و سلامت روانی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 19-36]
  • هوش هیجانی بررسی رابطة هوش هیجانی با احساس غربت و سلامت عمومی دانشجویان [دوره 3، شماره 9، 1387، صفحه 135-151]
  • هوش هیجانی-اجتماعی بررسی رابطه هوش هیجانی ـ اجتماعی و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دارای حکم انضباطی و مقایسه آن با دانشجویان بدون حکم دانشگاه ارومیه [دوره 3، شماره 11، 1387، صفحه 99-121]

ی

  • یادگیری مشارکتی بررسی تأثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی بر عزّت نفس، مهارت‌های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان (دبیرستان) [دوره 3، شماره 10، 1387، صفحه 155-182]