نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون بهزیستی روانشناختی بررسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 143-165]
  • آمادگی برای یادگیری خود-رهبر نقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 77-98]
  • آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس تأثیر آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر مدیریت استرس و علایم حیاتی (فشار خون پایین و فشار خون بالا) در بیماران قلبی تحت عمل جراحی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 185-204]
  • آموزش شناختی اخلاق اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف‌سازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
  • آموزش مستقیم اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف‌سازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
  • آموزش مهارت حل مسأله اثربخشی آموزش حل مسأله در تغییر راهبردهای مقابله‌ای دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 83-101]

ا

  • ابعاد دلبستگی والدین رابطه‌ی‌ بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روان‌شناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
  • اجتناب‌شناختی مقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب‌شناختی، جهت‌گیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
  • احقاق جنسی تأثیر سکس‌تراپی گروهی فمینیستی بر احقاق جنسی در زنان تحصیل کرده [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 159-175]
  • اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) عملکرد حافظه‌ی شرح‌حال (اختصاصی بودن جنبه‌های معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
  • اختلال خلقی مقایسه‌ی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
  • اخـتلال نقص توجه/بیش‌فعالی مقایسه‌ی حافظه‌ی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
  • ادراک از ساختار کلاس درس پیش‌بینی جهت‌گیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 1-25]
  • استرس بررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
  • استقلال روانشناختی رابطه‌ی‌ بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روان‌شناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
  • اسکیزوفرنی بررسی پردازش حسی و معنایی اطلاعات در اختلال اسکیزوفرنی و افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 101-123]
  • اضطراب پیش‌بینی نشانه‌های سلامت عمومی (جسمانی‌سازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
  • اطلاعات حاشیه‌ای تأثیر اطلاعات حاشیه‌ای و محوری و گذشت زمان بر حافظه فلاش بالب [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 63-76]
  • اطلاعات محوری تأثیر اطلاعات حاشیه‌ای و محوری و گذشت زمان بر حافظه فلاش بالب [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 63-76]
  • افسردگی همه‌گیرشناسی افسردگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
  • افسردگی پیش‌بینی نشانه‌های سلامت عمومی (جسمانی‌سازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
  • افسردگی مقایسه‌ی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
  • افسردگی مقایسه‌ی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفه‌ای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
  • افسردگی اساسی بررسی پردازش حسی و معنایی اطلاعات در اختلال اسکیزوفرنی و افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 101-123]
  • اقتدار معلم بررسی میزان بی‌انضباطی‌های دانش‌آموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
  • اکستازی بررسی مقایسه‌ای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
  • القای خلق تأثیر القای خلق بر سوگیری حافظه‌ی آشکار با توجه به سیستم‏های مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
  • امید رابطه‌ی سخت‌رویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
  • انگیزش هدف پیشرفت پیش‌بینی جهت‌گیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 1-25]
  • انگیزش هدف چیرگی پیش‌بینی جهت‌گیری انگیزش هدف چیرگی: نقش عوامل مربوط به ادراک از ساختار کلاس درس [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 1-25]
  • انواع هویت مقایسه‌ی سبک‌های هویت، انواع هویت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 21-39]

ب

  • بازداری مقایسه‌ی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفه‌ای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
  • بی‌انضباطی بررسی میزان بی‌انضباطی‌های دانش‌آموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
  • باورهای مثبت در مورد نگرانی و اختلال اضطراب فراگیر مقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب‌شناختی، جهت‌گیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
  • بدرفتاری دانش-آموزان بررسی میزان بی‌انضباطی‌های دانش‌آموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
  • بینش مقایسه‌ی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
  • به‌روز رسانی حافظه‌ی فعال مقایسه‌ی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفه‌ای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
  • بیوفیدبک الکتروانسفالوگرافی اثربخشی نوروفیدبک بر حافظه کاری [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 87-100]

پ

  • پایایی مقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی مقیاس در جامعه‌ی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 65-82]
  • پایایی و تحلیل عامل ویژگی‌های روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخه‌ی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]
  • پردازش حسی بررسی پردازش حسی و معنایی اطلاعات در اختلال اسکیزوفرنی و افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 101-123]
  • پردازش معنایی بررسی پردازش حسی و معنایی اطلاعات در اختلال اسکیزوفرنی و افسردگی اساسی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 101-123]
  • پزشکی قانونی بررسی ویژگی‌های شخصیتی تبدل‌خواهان جنسی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 99-119]

ت

  • تأهل همه‌گیرشناسی افسردگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
  • تبدل‌خواهی جنسی بررسی ویژگی‌های شخصیتی تبدل‌خواهان جنسی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 99-119]
  • تحصیلات همه‌گیرشناسی افسردگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
  • تحلیل عاملی تأییدی بررسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 143-165]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه‌ی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
  • تعهد عاطفی بررسی رابطه‌ی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
  • تعهد مستمر بررسی رابطه‌ی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
  • تعهد هنجاری بررسی رابطه‌ی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]
  • تغییر آمایه مقایسه‌ی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفه‌ای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
  • تنظیم هیجانی بررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
  • تئوری معکوس بررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]

ج

  • جدایی روان‌شناختی رابطه‌ی‌ بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روان‌شناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
  • جراحی برای تغییر جنسیت بررسی ویژگی‌های شخصیتی تبدل‌خواهان جنسی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 99-119]
  • جسمانی-سازی پیش‌بینی نشانه‌های سلامت عمومی (جسمانی‌سازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
  • جنس بررسی اثر حافظه‌ی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
  • جهت‌گیـری مـنفی به مشکل مقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب‌شناختی، جهت‌گیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]

ح

  • حافظه‌ی دیداری مقایسه‌ی حافظه‌ی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
  • حافظه‌ی شرح‌حال رویدادی عملکرد حافظه‌ی شرح‌حال (اختصاصی بودن جنبه‌های معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
  • حافظه‌ی شرح‌حال معنائی عملکرد حافظه‌ی شرح‌حال (اختصاصی بودن جنبه‌های معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
  • حافظه‌ی فعال بررسی اثر حافظه‌ی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
  • حافـظه‌ی فـعال مقایسه‌ی حافظه‌ی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
  • حافظه فلاش بالب تأثیر اطلاعات حاشیه‌ای و محوری و گذشت زمان بر حافظه فلاش بالب [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 63-76]
  • حافظه کاری اثربخشی نوروفیدبک بر حافظه کاری [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 87-100]
  • حافظـه‌ی کلامی مقایسه‌ی حافظه‌ی بصری و کلامی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه با کودکان سالم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 1-23]
  • حل مسائل شناختی بررسی اثر حافظه‌ی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
  • حمایت عاطفی معلم بررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]

خ

  • خستگی شناختی بررسی اثر حافظه‌ی فعال و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 51-69]
  • خشم کمال‌گرایی و خشم [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 27-44]

د

  • دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقایسه‌ی رهیافت‌های مقابله مذهبی و غیرمذهبی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع دبیرستان شهر تبریز [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 125-141]
  • دانشجو رابطه‌ی بین راهبردهای مقابله‌ای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
  • دانشجویان جدیدالورود رابطه‌ی‌ بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روان‌شناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
  • دانشجویان دارای پرونده در کمیته‌ی انضباطی دانشگاه مقایسه‌ی ویژگی‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای در دانشجویان دارای پرونده در کمیته‌ی انضباطی دانشگاه با دانشجویان عادی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 45-62]
  • درآمد همه‌گیرشناسی افسردگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی زنان شهرستان مرند [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 1-20]
  • دلبستگی همسالان رابطه‌ی‌ بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روان‌شناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 151-183]
  • دینداری بررسی رابطه‌ی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیل‌گری مؤلفه‌های سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]

ر

  • راهبردهای مقابله‌ای اثربخشی آموزش حل مسأله در تغییر راهبردهای مقابله‌ای دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 83-101]
  • راهبردهای مقابله‌ای رابطه‌ی بین راهبردهای مقابله‌ای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
  • راهبردهای مقابله‌ای مقایسه‌ی ویژگی‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای در دانشجویان دارای پرونده در کمیته‌ی انضباطی دانشگاه با دانشجویان عادی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 45-62]
  • رضایت از زندگی رابطه‌ی سخت‌رویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
  • رضایت از زندگی بررسی رابطه‌ی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیل‌گری مؤلفه‌های سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]
  • رفتار خودمراقبتی نقش کانون کنترل سـلامت و گرایش‌های علیتی در پیش‌بینی رفـتارهای خودمراقبتی افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 25-46]
  • رهیافت‌های مقابله‌ای مقایسه‌ی رهیافت‌های مقابله مذهبی و غیرمذهبی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع دبیرستان شهر تبریز [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 125-141]
  • روایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخه‌ی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]
  • روانپزشکی مقایسه‌ی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
  • روان‌سنجی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخه‌ی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]

ز

  • زنان تحصیلکرده تأثیر سکس‌تراپی گروهی فمینیستی بر احقاق جنسی در زنان تحصیل کرده [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 159-175]

س

  • ساختار عاملی مقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی مقیاس در جامعه‌ی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 65-82]
  • سبک هویت مقایسه‌ی سبک‌های هویت، انواع هویت در دانشجویان دختر و پسر [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 21-39]
  • سخت‌رویی رابطه‌ی سخت‌رویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
  • سرطان عملکرد حافظه‌ی شرح‌حال (اختصاصی بودن جنبه‌های معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]
  • سیستم‌های مغزی-رفتار تأثیر القای خلق بر سوگیری حافظه‌ی آشکار با توجه به سیستم‏های مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
  • سکس‌تراپی گروهی فمینیستی تأثیر سکس‌تراپی گروهی فمینیستی بر احقاق جنسی در زنان تحصیل کرده [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 159-175]
  • سلامت روانی بررسی رابطه‌ی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیل‌گری مؤلفه‌های سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]
  • سلامت روانشناختی پیش‌بینی نشانه‌های سلامت عمومی (جسمانی‌سازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]
  • سوگیری حافظه‌ی آشکار تأثیر القای خلق بر سوگیری حافظه‌ی آشکار با توجه به سیستم‏های مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]

ش

  • شادکامی رابطه‌ی بین راهبردهای مقابله‌ای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
  • شیشه بررسی مقایسه‌ای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
  • شفاف‌سازی ارزش‌ها اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف‌سازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]
  • شناخت عملکرد حافظه‌ی شرح‌حال (اختصاصی بودن جنبه‌های معنایی و رویدادی) در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 121-149]

ص

  • صفات شخصیتی مقایسه‌ی ویژگی‌های شخصیت و راهبردهای مقابله‌ای در دانشجویان دارای پرونده در کمیته‌ی انضباطی دانشگاه با دانشجویان عادی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 45-62]

ط

  • طرحواره ناسازگار اولیه پیش‌بینی نشانه‌های سلامت عمومی (جسمانی‌سازی، اضطراب و افسردگی) بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 103-124]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی مقایسة عدم تحمل بلاتکلیفی، اجتناب‌شناختی، جهت‌گیری منفی به مشکل و باورهای مثبت در مورد نگرانی بین بیماران مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و افراد عادی [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 169-187]
  • عملکرد تحصیلی رابطه‌ی سخت‌رویی، رضایت از زندگی و امید با عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 125-147]
  • عملکرد تحصیلی نقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 77-98]

ف

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطه‌ی تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران مدارس مقطع راهنمایی شهرستان مهاباد [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 1-29]

ق

  • قضاوت اخلاقی اثربخشی روش‌های آموزش مستقیم، آموزش شناختی اخلاق، شفاف‌سازی ارزش-ها، و تلفیقی بر قضاوت اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 91-111]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه‌ی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفه‌ای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
  • کانون کنترل سلامت نقش کانون کنترل سـلامت و گرایش‌های علیتی در پیش‌بینی رفـتارهای خودمراقبتی افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 25-46]
  • کریستال بررسی مقایسه‌ای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
  • کیفیت تدریس معلم بررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه‌ی کیفیت زندگی کاری و لنگرهای مسیر شغلی با منظرهای عملکرد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 113-134]
  • کمال‌گرایی کمال‌گرایی و خشم [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 27-44]

گ

  • گرایش‌های علیتی نقش کانون کنترل سـلامت و گرایش‌های علیتی در پیش‌بینی رفـتارهای خودمراقبتی افراد مبتلا به دیابت نوع II [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 25-46]

ل

  • لنگرهای مسیر شغلی بررسی رابطه‌ی کیفیت زندگی کاری و لنگرهای مسیر شغلی با منظرهای عملکرد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 113-134]

م

  • مانیا مقایسه‌ی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
  • مدیریت استرس جراحی؛ علایم حیاتی بیماران انسداد عروق کرونر قلبی تحت عمل جراح تأثیر آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر مدیریت استرس و علایم حیاتی (فشار خون پایین و فشار خون بالا) در بیماران قلبی تحت عمل جراحی [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 185-204]
  • مدیریت کلاس بررسی میزان بی‌انضباطی‌های دانش‌آموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 135-157]
  • مدل شش عاملی بهزیستی روانشناختی بررسی ساختار عاملی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در بین دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 143-165]
  • مسأله‌مدار رابطه‌ی بین راهبردهای مقابله‌ای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
  • مشاوره فردی بررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
  • مشاوره گروهی بررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
  • مقابله مذهبی و غیرمذهبی مقایسه‌ی رهیافت‌های مقابله مذهبی و غیرمذهبی در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی مقطع دبیرستان شهر تبریز [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 125-141]
  • مقیاس مقایسه‌ی میزان بینش در بیماران مبتلا به اختلال خلقی در هنگام پذیرش و ترخیص از مرکز روانپزشکی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 177-193]
  • منابع اقتدار اخلاقی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی ـ نسخه‌ی تجدیدنظر شده (MAS-R)1 [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 149-168]
  • منظرهای عملکرد سازمانی و اعضای هیأت علمی و دانشگاه‌ها بررسی رابطه‌ی کیفیت زندگی کاری و لنگرهای مسیر شغلی با منظرهای عملکرد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 113-134]

ن

  • نظریه‌ی تشخیص علامت تأثیر القای خلق بر سوگیری حافظه‌ی آشکار با توجه به سیستم‏های مغزی ـ رفتاری: تحلیل مبتنی بر تئوری تشخیص علامت [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 189-213]
  • نگرش تفکر انتقادی نقش آمادگی برای یادگـیری خود - رهبر و نگرش تـفکر انتقادی در پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 77-98]
  • نوروفیدبک اثربخشی نوروفیدبک بر حافظه کاری [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 87-100]

و

  • ورزشکاران تیم‌های ملی بررسی تأثیر مشاوره فردی و گروهی با استفاده از تئوری معکوس در کاهش استرس ورزشکاران تیم‌های ملی [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 31-49]
  • وسواسی- اجباری مقایسه‌ی عملکرد نوروپسیکولوژیک افراد افسرده، وسواسی – اجباری غیربالینی با افراد سالم: الگوی سه مولفه‌ای کارکردهای اجرایی میاک [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 167-198]
  • وضعیت اقتصادی- اجتماعی بررسی رابطه‌ی دینداری و وضعیت اقتصادی-اجتماعی دانشجویان با رضایت از زندگی: با تعدیل‌گری مؤلفه‌های سلامت روانی [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 69-89]

ه

  • هیجان کمال‌گرایی و خشم [دوره 5، شماره 17، 1389، صفحه 27-44]
  • هیجانات تحصیلی ریاضی بررسی نقش معلم در هیجانات تحصیلی ریاضی و تنظیم هیجانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 41-63]
  • هیجان‌مدار رابطه‌ی بین راهبردهای مقابله‌ای و شادکامی دانشجویان [دوره 5، شماره 18، 1389، صفحه 71-86]
  • هروئین بررسی مقایسه‌ای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]
  • هوش اجتماعی مقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی مقیاس در جامعه‌ی دانشجویان [دوره 5، شماره 20، 1389، صفحه 65-82]

ی

  • یادگیری اجتنابی منفعل بررسی مقایسه‌ای تزریق درون صفاقی اکستازی، کریستال، شیشه و هروئین بر یادگیری اجتنابی منفعل در موش صحرایی نر [دوره 5، شماره 19، 1389، صفحه 47-67]