نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی استنتاج مطالعه روابط علی باورها و آشفتگی استنتاج با وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-19]
  • آموزش رفتاری ـ شناختی جنسی بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
  • آموزش مهارت های اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در ارتقاء تئوری ذهن دانش‌آموزان پرخاشگر و سنجش پایداری اثر آن [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 117-143]

ا

  • اختلالات روانی اختلالات روانی نوجوانان و ویژگی‌های شخصیتی نابهنجار والدین: تحلیلی بر نقش شخصیت والدین در سلامت روانی فرزندان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-22]
  • اختلالات شخصیت مقایسه اختلالات شخصیت در زوج‌های سازگار و ناسازگار براساس SWAP-200 [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 83-99]
  • اختلال اضطراب اجتماعی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
  • اختلال خوردن تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بی‌اشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
  • ایرانی ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگی‌های روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روان‌شناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
  • ارزیابی مجدد مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانش‌آموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
  • استرس والدینی بررسی ویژگی‌های مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
  • اسکیزوتایپی مثبت رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • اسکیزوتایپی منفی رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • اضطراب رابطه‌ بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعه‌ستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
  • اضطراب نقش واسطه‌ای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
  • اطمینان به حافظه اطمینان به حافظه در افراد دچار حالت‌های وسواسی– اجباری در مقایسه با افراد بهنجار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 183-198]
  • اعتباریابی ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگی‌های روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روان‌شناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
  • افسردگی اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
  • افسردگی نقش واسطه‌ای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
  • امید به زندگی بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
  • انتقال دوطرفی تأثیر تمرین بر انتقال یادگیری دوطرفی قدرت از دست برتر به غیربرتر و بالعکس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-15]

ب

  • بازشناسی تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
  • بی‌اشتهایی عصبی تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بی‌اشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
  • بافت بیرونی تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
  • بافت درونی تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
  • باورهای مرکزی؛ شرم تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بی‌اشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
  • باورهای وسواسی مطالعه روابط علی باورها و آشفتگی استنتاج با وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-19]
  • باورهای وسواسی مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانش‌آموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
  • برنامه‌ریزی عصبی-کلامی اثربخشی آموزش برنامه‌ریزی عصبی کلامی بر سازگاری زناشویی زوجین مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره شهرستان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 141-157]

پ

  • پایایی و روایی پایایی و روایی مقیاس نظام‌های بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) در جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 123-139]
  • پا برتری همگونی دست برتری و پا برتری در جمعیت ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 105-126]
  • پرخاشگری طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
  • پرخاشگری بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در ارتقاء تئوری ذهن دانش‌آموزان پرخاشگر و سنجش پایداری اثر آن [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 117-143]
  • پرسشنامه دلبستگی مادر تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]

ت

  • تحلیل عاملی اکتشافی تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]
  • ترس رابطه‌ بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعه‌ستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
  • تروماهای اوایل زندگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
  • تعارض بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوه‌های مقابله با تعارض دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
  • تعارضات زناشویی اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
  • تنظیم شناختی هیجان بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوه‌های مقابله با تعارض دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
  • توانبخشی توجه تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • توجه انتخابی تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • توجه مستمر تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • تئوری ذهن بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی در ارتقاء تئوری ذهن دانش‌آموزان پرخاشگر و سنجش پایداری اثر آن [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 117-143]

ج

  • جامعه‌ستیزی اولیه رابطه‌ بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعه‌ستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
  • جمعیت ایران همگونی دست برتری و پا برتری در جمعیت ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 105-126]
  • جهت‌گیری مذهبی بیرونی بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
  • جهت‌گیری مذهبی درونی بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر حافظه فعال دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 23-38]
  • حافظه کاری حافظه‌کاری کودکان یک‌زبانه و دوزبانه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-22]
  • حالت‌های وسواسی اطمینان به حافظه در افراد دچار حالت‌های وسواسی– اجباری در مقایسه با افراد بهنجار [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 183-198]
  • حل مسایل اجتماعی بررسی مقایسه‌ای توانایی حل مسایل اجتماعی و مولفه‌های آن در زندانیان معتاد و غیرمعتاد [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 127-141]
  • حل مسأله درمانی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
  • حل مسأله ریاضی اثربخشی آموزش راهبرد کمک‌خواهی بر عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 127-156]
  • حمایت اجتماعی بررسی ویژگی‌های مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]

خ

  • خانواده ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگی‌های روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روان‌شناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
  • خودابرازی جنسی بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
  • خوداثرمندی والدینی بررسی ویژگی‌های مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
  • خودشیفتگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]

د

  • دانش جنسی بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]
  • دانشجویان اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر حافظه فعال دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 23-38]
  • دانشجویان تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]
  • دانشجویان دختر مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
  • درمان فراشناختی مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان مبتنی بر حل مسأله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 83-104]
  • دست برتری همگونی دست برتری و پا برتری در جمعیت ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 105-126]
  • دو زبانگی حافظه‌کاری کودکان یک‌زبانه و دوزبانه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-22]

ذ

  • ذهن آگاهی مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانش‌آموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]

ر

  • راهبرد کمک‌خواهی اثربخشی آموزش راهبرد کمک‌خواهی بر عملکرد حل مسأله ریاضی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 127-156]
  • راهبردهای تنظیم هیجان مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانش‌آموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
  • راهبردهای فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر حافظه فعال دانشجویان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 23-38]
  • رضایت از زندگی بررسی نقش جهت گیری مذهبی و امید به زندگی در میزان رضایت از زندگی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 159-178]
  • رضایت زناشویی اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی آموزش برنامه‌ریزی عصبی کلامی بر سازگاری زناشویی زوجین مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره شهرستان اصفهان [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 141-157]
  • سازگاری زوجی مقایسه اختلالات شخصیت در زوج‌های سازگار و ناسازگار براساس SWAP-200 [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 83-99]
  • سبک‌های دلبستگی طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]
  • سخت‌رویی و عملکرد حافظه بررسی نقش سازه شخصیتی سخت‌رویی در تعدیل آثارسوء استرس بر عملکرد حافظه [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 61-80]
  • سرکوبی مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ذهن آگاهی در دانش‌آموزان واجد و فاقد باورهای وسواسی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 23-40]
  • سیستم بازداری رفتاری (BIS) رابطه‌ بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعه‌ستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
  • سیستم جنگ/گریز/بهت (FFFS) رابطه‌ بین سیستم جنگ/ گریز/ بهت (FFFS) و جامعه‌ستیزی اولیه: نقش تعدیل-گر سیستم بازداری رفتاری (BIS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 99-116]
  • سلامت روانی اختلالات روانی نوجوانان و ویژگی‌های شخصیتی نابهنجار والدین: تحلیلی بر نقش شخصیت والدین در سلامت روانی فرزندان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-22]
  • سوء مصرف مواد بررسی مقایسه‌ای توانایی حل مسایل اجتماعی و مولفه‌های آن در زندانیان معتاد و غیرمعتاد [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 127-141]
  • سوگیری مذهبی رابطه سوگیری مذهبی و صفات شخصیتی با وسواس مرگ [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 65-88]

ش

  • شیوه-های فرزندپروری بررسـی رابطه بین ریـشه‌های تحولی (شـیوه‌های فرزندپـروری) و طرحواره‌‌های ناسازگار اولیه در حوزه بریدگی- طرد، خودگردانی و عملکرد مختل در مدل طرحواره یانگ [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 65-82]
  • شیوه‌های فرزندپروری طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای شخصیت خودشیفته در دانشجویان [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 101-125]

ص

  • صفت شخصیتی رابطه سوگیری مذهبی و صفات شخصیتی با وسواس مرگ [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 65-88]
  • صمیمیت جنسی بررسی اثر بخشی آموزش جنسی به شیوه رفتاری ـ شناختی بر دانش، خودابرازی و صمیمیت جنسی زنان متأهل شهرستان مبارکه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 105-122]

ط

  • طرحواره بررسـی رابطه بین ریـشه‌های تحولی (شـیوه‌های فرزندپـروری) و طرحواره‌‌های ناسازگار اولیه در حوزه بریدگی- طرد، خودگردانی و عملکرد مختل در مدل طرحواره یانگ [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 65-82]
  • طرحواره درمانی تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر باورهای اختلال خوردن و احساس شرم در دختران نوجوان مبتلا به بی‌اشتهایی عصبی در شهر اصفهان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 81-98]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه بررسـی رابطه بین ریـشه‌های تحولی (شـیوه‌های فرزندپـروری) و طرحواره‌‌های ناسازگار اولیه در حوزه بریدگی- طرد، خودگردانی و عملکرد مختل در مدل طرحواره یانگ [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 65-82]

ع

  • عزت‌نفس بررسی ویژگی‌های مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]

ف

  • فرایند خانواده بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوه‌های مقابله با تعارض دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
  • فشار روانی بررسی نقش سازه شخصیتی سخت‌رویی در تعدیل آثارسوء استرس بر عملکرد حافظه [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 61-80]

ق

  • قدرت تأثیر تمرین بر انتقال یادگیری دوطرفی قدرت از دست برتر به غیربرتر و بالعکس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-15]

ک

  • کارکردهای روان‌‌شناختی ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگی‌های روانسنجی و اعتباریابی مقیاس کارکردهای روان‌شناختی خانواده ایرانی (IFPFS) [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 145-182]
  • کفایت اجتماعی تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 179-202]

م

  • مالتیپل اسکلروزیس تأثیر توانبخشی توجه در کاهش نقایص توجه انتخابی و توجه مستمر مبتلایان مالتیپل اسکلروزیس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • محتوای خانواده بررسی رابـطه تنظیم شناختی هیجان با فرآیـند و محـتوای خانواده و شیوه‌های مقابله با تعارض دانش‌آموزان دبیرستان‌های شیراز [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 43-61]
  • مشکلات رفتاری و کودکان بررسی ویژگی‌های مادرانه مؤثر در مشکلات رفتاری کودکان 6-2 ساله [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 89-104]
  • معنادرمانی گروهی اثربخشی معنادرمانی گروهی برروی افسردگی و رضایت زناشویی زنان مبتلابه تعارضات زناشویی شهر رشت [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 39-60]
  • مقیاس نظام‌های بازداری/ فعال‌سازی رفتاری پایایی و روایی مقیاس نظام‌های بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) در جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 123-139]
  • منبع کنترل نقش واسطه‌ای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]

ن

  • نشخوار نقش واسطه‌ای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]
  • نگرانی نقش واسطه‌ای نشخوار و نگرانی در رابطه بین منبع کنترل با افسردگی و اضطراب [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 41-63]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی اختلالات روانی نوجوانان و ویژگی‌های شخصیتی نابهنجار والدین: تحلیلی بر نقش شخصیت والدین در سلامت روانی فرزندان [دوره 7، شماره 27، 1391، صفحه 1-22]
  • وسواس فکری و عملی مطالعه روابط علی باورها و آشفتگی استنتاج با وسواس فکری و عملی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 1-19]

ه

  • همدلی شناختی رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • همدلی عاطفی رابطه ابعادی اسکیزوتایپی و همدلی - پیوند ساختاری اسکیزوتایپی مثبت و منفی با همدلی شناختی و عاطفی [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 39-64]
  • هوش هیجانی بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
  • هوش هیجانی تجربه‌ای بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]
  • هوش هیجانی راهبردی بررسی ساخـتار عاملی ویرایش دوم آزمون هوش هیجانی مایر- سالوی -کاراسو با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 21-41]

ی

  • یادآوری آزاد تأثیر بافت درونی و بیرونی بر یادآوری آزاد و بازشناسی [دوره 7، شماره 25، 1391، صفحه 63-82]
  • یادگیری حرکتی تأثیر تمرین بر انتقال یادگیری دوطرفی قدرت از دست برتر به غیربرتر و بالعکس [دوره 7، شماره 26، 1391، صفحه 1-15]
  • یک زبانگی حافظه‌کاری کودکان یک‌زبانه و دوزبانه [دوره 7، شماره 28، 1391، صفحه 1-22]