نمایه نویسندگان

ا

  • ادیب، یوسف رابطه عمل به باورهای دینی، حمایت اجتماعی و شادمانی با سلامت روانی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-18]
  • اسبقی، الهام نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه بین اضطراب اجتماعی و افسردگی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 181-203]
  • اسکندری، اصغر رابطه رهبری فضیلت‌گرا با بهزیستی روانی و با میانجیگری اعتماد در معلمان [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 59-86]
  • اسماعیل پور، خلیل اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیش‌دبستانی: یک مطالعه موردی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-22]
  • اسمعلی، احمد پیش‌بینی بهزیستی ذهنی و سبک‌های مقابله با تنیدگی براساس صفات شخصیت در دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 23-44]
  • افشاری، علی پیش‌بینی بهزیستی ذهنی و سبک‌های مقابله با تنیدگی براساس صفات شخصیت در دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 23-44]
  • اقبالی قاضی‌جهانی، نسرین مقایسه اثرات مداخلات شناختی-رفتاری، آموزش سبک‌های پردازش حسی و والدگری مثبت برمشکلات رفتاری کودکان [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 17-36]
  • امانی، احمد اثربخشی درمان فراشناختی و درمان راه‌حل‌مدار بر رضایت زناشویی زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 61-77]
  • امانی، ملاحت اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط زوجین بر اساس مدل انریچ بر افزایش تعهد زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 39-58]
  • ایمانی، مهدی مقایسه‌ احساس تنهایی و پیوند با مدرسه در دانش‌آموزان پسر دارای رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 123-146]

ب

  • باباپورخیرالدین، جلیل مقایسه مردان کرونری سـیگاری و غیرسیگاری بر اساس سـیستم‌های مغزی - رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 97-109]
  • بخشی پور، عباس مقایسه ظرفیت حافظه کاری و راهبردهای کنترل فکر مبتلایان به اختلال وسواسی-اجباری با افراد بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 37-58]
  • بخشی‌زاده، شهرزاد کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • بیرامی، منصور پیش بینی نشانه‌های اخـتلال نافرمانی مقابـله ای (ODD) بر اساس سبک‌های فرزندپروری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 197-204]
  • برهانی، عبدالله مقایسه زودانگیختگی و ولع مصرف در معتادان تحت درمان پرهیز مدار و معتادان تحت درمان نگهدارنده با متادون و بهبودیافتگان مراکز DIC [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 135-151]
  • بلوکی، لیلا اثر بخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری در افزایش سلامت عمومی و کاهش اضطراب شغلی پرستاران شاغل در بخش‌های ویژه، داخلی و اورژانس بیمارستان شهید مدنی تبریز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 45-60]
  • بهادری، جعفر رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودارزشمندی با کمک‌خواهی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-22]
  • بهرامی، آرش تأثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اوتیسم [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 147-158]
  • بهروزی، رضا اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش میزان مشارکت بیماران ام اس در فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 205-222]

پ

  • پزشک، شهلا بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 81-100]
  • پورشریفی، حمید پیش‌بینی‌کننده‌های روانشناختی رضایت از زندگی در دانش‌آموزان و والدین [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 159-182]

ت

  • تابان صادقی، محمدرضا مقایسه مردان کرونری سـیگاری و غیرسیگاری بر اساس سـیستم‌های مغزی - رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 97-109]
  • تکلوی، سمیه مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و پردازش مجدد بر افسردگی دانشجویان دختر دارای شکست عاطفی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 23-39]
  • تمنایی فر، شیما اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش میزان مشارکت بیماران ام اس در فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 205-222]

ج

  • جوانمرد، غلامحسین رابطه هشیاری فراگیر و توانایی هم‌ذهنی: نقش تعدیل‌کننده آمادگی عصب روانشناختی Sc [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 41-60]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا انطباق و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیت نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 131-154]
  • چوبداری، عسگر اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر میزان توجه و بهبود مهارت‌های حرکتی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 81-103]

ح

  • حاجلو، نادر عملکرد خانواده اصلی، تمایز یافتگی خود و دلبستگی به خدا در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 63-80]
  • حاجی یوسفی، الناز بررسی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر میزان افسردگی و معنای زندگی زنان مطلقه شهرستان تبریز [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 19-38]
  • حبیبی کلیبر، رامین رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودارزشمندی با کمک‌خواهی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-22]
  • حجازی، الهه رابطه عاملیت، برنامه‌ریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روان‌شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌‌آموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 79-106]
  • حیدرنیا، احمد اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط زوجین بر اساس مدل انریچ بر افزایش تعهد زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 39-58]
  • حسام پور، فاطمه پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان بر اساس بخشودگی و معنا در زندگی با توجه به نقش واسطه‌ای عواطف مثبت و منفی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 167-196]
  • حسن زاده، ثریا پیش بینی نشانه‌های اخـتلال نافرمانی مقابـله ای (ODD) بر اساس سبک‌های فرزندپروری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 197-204]
  • حسن‌زاده، رمضان مقایسه اثرات مداخلات شناختی-رفتاری، آموزش سبک‌های پردازش حسی و والدگری مثبت برمشکلات رفتاری کودکان [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 17-36]
  • حکیمی، معصومه مقایسه مردان کرونری سـیگاری و غیرسیگاری بر اساس سـیستم‌های مغزی - رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 97-109]
  • حکیمی راد، الهام اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر میزان توجه و بهبود مهارت‌های حرکتی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 81-103]

خ

  • خانجانی، زینب نقش نظریه ذهن و کفایت هیجانی در نشانه‌های اضطراب اجتماعی با توجه به نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 183-207]
  • خانجانی، زینب اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیش‌دبستانی: یک مطالعه موردی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-22]

د

  • دمهری، فرنگیس بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 81-100]
  • دوستی، یارعلی مقایسه اثرات مداخلات شناختی-رفتاری، آموزش سبک‌های پردازش حسی و والدگری مثبت برمشکلات رفتاری کودکان [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 17-36]

ذ

  • ذکیانی، فاطمه فرهنگ مدرسه و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 59-79]

ر

  • رسولی، مهدی اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر میزان توجه و بهبود مهارت‌های حرکتی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 81-103]
  • رسول‌زاده، سکینه تأثیر نمایش عروسکی در کاهش فوبی خاص دانش‌آموزان ابتدایی شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 175-199]
  • رشیدی احمدآباد، ابوالفضل کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • رضایی، فاطمه نقش طرحواره‌های هیجانی، نشخوار فکری و اجتناب تجربی در اختلال افسردگی اساسی: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 105-129]
  • رضایی، مهدی نقش طرحواره‌های هیجانی، نشخوار فکری و اجتناب تجربی در اختلال افسردگی اساسی: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 105-129]

ز

  • زمستانی، مهدی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه مادران با سرمایه روانشناختی و خلاقیت فرزندان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 201-219]

س

  • ساطع، حسین مقایسه مردان کرونری سـیگاری و غیرسیگاری بر اساس سـیستم‌های مغزی - رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 97-109]
  • سلطانی، اکبر رابطه عمل به باورهای دینی، حمایت اجتماعی و شادمانی با سلامت روانی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-18]
  • سلطانیان، محمدعلی ویژگی‎های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس خودگفتاری (فرم 16 سؤالی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 221-253]
  • سموعی، راحله اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش میزان مشارکت بیماران ام اس در فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 205-222]
  • سهرابی، فرامرز الگوی واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 303-319]
  • سورنی، حمید اثزبخشی نوروفیدبک بر انعطاف پذیزی شناختی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 1-15]

ش

  • شجاعی واژنانی، فاطمه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان راه‌حل‌مدار بر رضایت زناشویی زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 61-77]
  • شیرآلی‌نیا، خدیجه مقایسه‌ احساس تنهایی و پیوند با مدرسه در دانش‌آموزان پسر دارای رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 123-146]

ص

  • صادقی، مسعود تدوین مدل تاب‌آوری خانواده به‌صورت کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان خانواده [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 155-180]
  • صدیقی ارفعی، فریبرز بررسی رابطه ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری با اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه کاشان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 281-301]
  • صدوقی، مجید پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان بر اساس بخشودگی و معنا در زندگی با توجه به نقش واسطه‌ای عواطف مثبت و منفی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 167-196]
  • صراف‌زاده، شیدا اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش میزان مشارکت بیماران ام اس در فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 205-222]

ط

  • طباطبائی، سیدمحمود اثر بخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری در افزایش سلامت عمومی و کاهش اضطراب شغلی پرستاران شاغل در بخش‌های ویژه، داخلی و اورژانس بیمارستان شهید مدنی تبریز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 45-60]
  • طهماسب‌زاده شیخلار، داود رابطه بین سبک‌های مقابله با تنیدگی روانی و خلاقیت هیجانی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 101-121]

ع

  • عبدی، رضا انطباق و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه پرسشنامه شخصیت نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 131-154]
  • عبدلی، جواد فرهنگ مدرسه و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 59-79]
  • عرب‌قائنی، ماریه نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه بین اضطراب اجتماعی و افسردگی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 181-203]
  • عزتی، داود مقایسه مردان کرونری سـیگاری و غیرسیگاری بر اساس سـیستم‌های مغزی - رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 97-109]
  • عزیزی، آرمان اثربخشی درمان فراشناختی و درمان راه‌حل‌مدار بر رضایت زناشویی زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 61-77]
  • عزیزی، محمدپارسا کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • عشورنژاد، فاطمه رابطه عاملیت، برنامه‌ریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روان‌شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌‌آموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 79-106]
  • علامه، عاطفه مقایسه‌ احساس تنهایی و پیوند با مدرسه در دانش‌آموزان پسر دارای رفتارهای پرخاشگرانه و عادی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 123-146]
  • علیزاده، حمید بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 81-100]
  • علیزاده فرد، سوسن نقش تعدیل‏ کنندگی جهت‏ گیری مذهبی در ارتباط بین سلامت اجتماعی و ابعاد گذشته خوب و بد چشم‏ انداز زمان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 155-174]
  • علیوندی وفا، مرضیه بررسی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر میزان افسردگی و معنای زندگی زنان مطلقه شهرستان تبریز [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 19-38]

غ

  • غباری بناب، باقر کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • غضنفری، فیروزه نقش طرحواره‌های هیجانی، نشخوار فکری و اجتناب تجربی در اختلال افسردگی اساسی: کاربرد تحلیل مسیر [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 105-129]
  • غفاری، عذرا مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و پردازش مجدد بر افسردگی دانشجویان دختر دارای شکست عاطفی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 23-39]
  • غلامرضایی، سیمین تدوین مدل تاب‌آوری خانواده به‌صورت کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان خانواده [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 155-180]

ف

  • فتحی‌آذر، اسکندر تأثیر نمایش عروسکی در کاهش فوبی خاص دانش‌آموزان ابتدایی شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 175-199]
  • فرامرزی، حمید رابطه علی ساختار توانمندساز با بهزیستی مدرسه با میانجی‌گری مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان‌های شهرستان اهواز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 107-135]
  • فرخی، نورعلی بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 81-100]
  • فرید، ابوالفضل رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت و خودارزشمندی با کمک‌خواهی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 1-22]
  • فرزادی، فاطمه رابطه علی ساختار توانمندساز با بهزیستی مدرسه با میانجی‌گری مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان‌های شهرستان اهواز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 107-135]
  • فرزانه، اکرم اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط زوجین بر اساس مدل انریچ بر افزایش تعهد زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 39-58]

ق

  • قاسم زاده نساجی، سوگند کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • قدم‌پور، عزت‌اله الگوی ساختاری تأثیر عزت‌نفس، انگیزش و نظم‌جویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 223-240]
  • قربانی، آزاد اثربخشی درمان فراشناختی و درمان راه‌حل‌مدار بر رضایت زناشویی زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 61-77]
  • قره‌داغی، علی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه مادران با سرمایه روانشناختی و خلاقیت فرزندان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 201-219]
  • قلی‌زاده، زلیخا اثزبخشی نوروفیدبک بر انعطاف پذیزی شناختی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 1-15]
  • قنبری، سیروس رابطه رهبری فضیلت‌گرا با بهزیستی روانی و با میانجیگری اعتماد در معلمان [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 59-86]
  • قنبریان، مهدیه اثربخشی تنظیم هیجان بر عملکرد اجتماعی و جرأت‌ورزی دانش‌‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 95-1394 [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 137-154]

ک

  • کاشانی، ولی‌اله ویژگی‎های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس خودگفتاری (فرم 16 سؤالی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 221-253]
  • کاظمی، فرنگیس بررسی اثربخشی مداخله روانی- اجتماعی بر انتقال توجه، حافظه کاری و برنامه‌ریزی کودکان طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 81-100]
  • کاظمی رضایی، سیدولی مقایسه ظرفیت حافظه کاری و راهبردهای کنترل فکر مبتلایان به اختلال وسواسی-اجباری با افراد بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 37-58]
  • کدیور، پروین رابطه عاملیت، برنامه‌ریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روان‌شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش‌‌آموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 79-106]
  • کریمی، سیدبهاالدین رابطه عمل به باورهای دینی، حمایت اجتماعی و شادمانی با سلامت روانی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-18]
  • کریمی‌نژاد، هاجر تدوین مدل تاب‌آوری خانواده به‌صورت کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان خانواده [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 155-180]
  • کشاورز، ندا نقش نظریه ذهن و کفایت هیجانی در نشانه‌های اضطراب اجتماعی با توجه به نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 183-207]

م

  • مجدآرا، الهه نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه بین اضطراب اجتماعی و افسردگی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 181-203]
  • محققی، حسین تأثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اوتیسم [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 147-158]
  • محمدی، فاروق اثربخشی درمان فراشناختی و درمان راه‌حل‌مدار بر رضایت زناشویی زنان دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 61-77]
  • محمدپور، محمد اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیش‌دبستانی: یک مطالعه موردی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 1-22]
  • محمودی، جعفر بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه مادران با سرمایه روانشناختی و خلاقیت فرزندان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 201-219]
  • مرادی، علیرضا مقایسه زودانگیختگی و ولع مصرف در معتادان تحت درمان پرهیز مدار و معتادان تحت درمان نگهدارنده با متادون و بهبودیافتگان مراکز DIC [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 135-151]
  • میرانی، روژین مقایسه زودانگیختگی و ولع مصرف در معتادان تحت درمان پرهیز مدار و معتادان تحت درمان نگهدارنده با متادون و بهبودیافتگان مراکز DIC [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 135-151]
  • معتمدی، عبدلله الگوی واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 303-319]
  • معتمدی، فرزانه کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • مکتبی، غلامحسین رابطه علی ساختار توانمندساز با بهزیستی مدرسه با میانجی‌گری مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان‌های شهرستان اهواز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 107-135]
  • مکوند حسینی، شاهرخ نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه بین اضطراب اجتماعی و افسردگی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 181-203]
  • موسی زاده، توکل تأثیر رفتار درمانی بر افزایش سرسختی مراجعه کنندگان به خدمات دندانپزشکی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 87-96]
  • مولایی، مهری عملکرد خانواده اصلی، تمایز یافتگی خود و دلبستگی به خدا در دانشجویان با و بدون شکست عاطفی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 63-80]

ن

  • نامدار، حسین مقایسه مردان کرونری سـیگاری و غیرسیگاری بر اساس سـیستم‌های مغزی - رفتاری [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 97-109]
  • نجاری اردستانی، فاطمه ویژگی‎های روان‌سنجی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس خودگفتاری (فرم 16 سؤالی) [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 221-253]
  • نظری کمال، مینا اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش میزان مشارکت بیماران ام اس در فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 205-222]
  • نعمتی، شهروز کیفیت زندگی در مادران دارای کودکان اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی و عادی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 153-166]
  • نعمتی‌ سوگلی‌تپه، فاطمه پیش‌بینی افکار خودکشی دانشجویان بر اساس افسردگی، اختلال شخصیت مرزی، دینداری، حمایت اجتماعی و راهبردهای مقابله‌ای [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 255-280]
  • نمکی بیدگلی، زینب بررسی رابطه ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری با اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه کاشان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 281-301]
  • نوظهوری، رامین رابطه عمل به باورهای دینی، حمایت اجتماعی و شادمانی با سلامت روانی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 1-18]

و

  • واحدی، شهرام تأثیر نمایش عروسکی در کاهش فوبی خاص دانش‌آموزان ابتدایی شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 175-199]
  • وجدان‌پرست، حسین الگوی ساختاری تأثیر عزت‌نفس، انگیزش و نظم‌جویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 223-240]
  • ورمقانی، حمیرا پیش‌بینی‌کننده‌های روانشناختی رضایت از زندگی در دانش‌آموزان و والدین [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 159-182]
  • ویس کرمی، حسنعلی الگوی ساختاری تأثیر عزت‌نفس، انگیزش و نظم‌جویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز [دوره 12، شماره 47، 1396، صفحه 223-240]

ه

  • هاشمی، زهرا پیش‌بینی بیشینه خواهی بر اساس ابعاد فراشناخت عاطفی [دوره 12، شماره 48، 1396، صفحه 111-134]
  • هاشمی، سهیلا همسانی درونی و تحلیل عاملی تأییدی سیاهه باورهای معرفتی (EBI) [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 209-224]
  • هاشمی نصره اباد، تورج نقش نظریه ذهن و کفایت هیجانی در نشانه‌های اضطراب اجتماعی با توجه به نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 183-207]

ی

  • یادگاری، عزیز رابطه بین سبک‌های مقابله با تنیدگی روانی و خلاقیت هیجانی [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 101-121]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش مهارت مدیریت هیجان منفی بر باورهای غیرمنطقی والدین کودکان اوتیسم [دوره 12، شماره 46، 1396، صفحه 147-158]
  • یعقوبی، علی الگوی واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 12، شماره 45، 1396، صفحه 303-319]