نمایه نویسندگان

ا

  • احدی، حسن نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 193-210]
  • احدی، حسن مقایسه میزان پرخاشگری و سازگاری تحصیلی بر اساس سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 251-269]
  • احمدی، پریچهر مقایسه سبک زندگی بیماران مبتلابه سردردهای میگرنی و افراد سالم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-14]
  • احمدی، عزت اله نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
  • اسدی، رقیه هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
  • اسدی ساغندی، محمدمهدی رابطه بین سبک‌های دلبستگی و هوش هیجانی: نقش واسطه‌ای استحکام من [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 21-47]
  • اسماعیلی، علیرضا هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
  • اقبالی، علی نقش ویژگی‌های شخصیتی و طرحواره‌های هیجانی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-19]
  • الهی، طاهره مقایسه هوش‌ هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 27-50]
  • امیری، سهراب ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش در نمونه جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 211-236]
  • امیری، سهراب اعـتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نـسخه فارسی پرسش‌نامه فراهیجان‌های مثبت و فراشناخت‌های مثبت [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 41-64]
  • امیرساسان، رامین اثربخشی تمرین هوازی در اختلال بی‌خوابی میانسالان زن با و بدون کنترل کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 133-149]
  • امینی فسخودی، مریم مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]

ب

  • بابایی، اعظم مقایسه هوش‌ هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 27-50]
  • بافنده قراملکی، حسن مقایسه طرح‌‌واره‌‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
  • بخشی، جعفر تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 113-131]
  • بخشی پور، عباس تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانه‌های ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدل‌یابی ‌معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
  • بخشی پور رودسری، عباس مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]
  • بیرامی، منصور تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانه‌های ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدل‌یابی ‌معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
  • بیرامی، منصور بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانه‌های اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
  • بزاز منصف، فاطمه مقایسه طرح‌‌واره‌‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
  • بشارت، محمدعلی رابطه بین سبک‌های دلبستگی و هوش هیجانی: نقش واسطه‌ای استحکام من [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 21-47]
  • بشلیده، کیومرث رابطه شخصیت پویا و وظیفه‌شناسی با جستجوی بازخورد با میانجی‌گری حمایت ادراک شده سرپرست [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 159-179]

پ

  • پارسا، شلر نقش ویژگی‌ شخصیتی روان‌رنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
  • پاکدل بناب، سپیده نقش ویژگی‌های شخصیتی و طرحواره‌های هیجانی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-19]
  • پیری، موسی مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینه‌ای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007 [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 49-74]
  • پیردل، لیلا رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
  • پیرزادی، حجت تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 113-131]

ت

  • تاجور رستمی، سجاد بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر روی افسردگی و بهزیستی معنوی دختران نابینای شهرکرد [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 75-88]
  • ترخان، مرتضی اثربخشی درمان تصویرسازی ذهنی دستوری و بازپردازش بر کابوسهای شبانه و افکار خودکشی دختران با سوء سابقه جنسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-40]
  • تولائیان، فهیمه رابطه بین سبک‌های دلبستگی و هوش هیجانی: نقش واسطه‌ای استحکام من [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 21-47]

ج

  • جعفری نژاد، هادی نقش عامل‌های شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 73-94]
  • جلالیان، زیبا مقایسه نظریه ذهن و هوش هیجانی در افراد مبتلا به وابستگی مواد در حال درمان و افراد سالم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 65-80]
  • جویانی، مهناز رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
  • جوانمرد، غلامحسین مقایسه نظریه ذهن و هوش هیجانی در افراد مبتلا به وابستگی مواد در حال درمان و افراد سالم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 65-80]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]

ح

  • حداد فرید، مریم مقایسه سبک‌های هویتی، معنای زندگی و تحول اخلاقی در بین افراد مجرم و غیرمجرم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 119-132]
  • حسنی، جعفر اعـتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نـسخه فارسی پرسش‌نامه فراهیجان‌های مثبت و فراشناخت‌های مثبت [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 41-64]
  • حسنی، جعفر نقش احساس تنهایی ادراک‌شده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیس‌بوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]

خ

  • خانجانی، زینب تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانه‌های ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدل‌یابی ‌معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
  • خوشنویسان، زهرا مقایسه اثربخشی آموزش روش‌های ذهن‌آگاهی و کمک‌خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]

د

  • دادشی، سیامک مقایسه طرح‌‌واره‌‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
  • درتاج، فریبرز هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
  • دلاور، علی هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
  • دلاور، علی مقایسه اثربخشی آموزش روش‌های ذهن‌آگاهی و کمک‌خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
  • دهقانزاده، حسین نقش عامل‌های شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 73-94]

ر

  • رادمنش، منصور نقش ویژگی‌ شخصیتی روان‌رنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
  • رحیمی، رضا رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
  • رحیمی خوراسگانی، فاطمه بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر روی افسردگی و بهزیستی معنوی دختران نابینای شهرکرد [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 75-88]
  • رستمی، حسین مقایسه سبک‌های هویتی، معنای زندگی و تحول اخلاقی در بین افراد مجرم و غیرمجرم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 119-132]
  • رسول زاده، مهناز بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]
  • رضایی، اکبر رابطه باورهای انگیزشی و هوشی، تصورات از یادگیری و ویژگی‌های شخصیتی با هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 89-114]
  • رضاپور، یوسف نقش عامل‌های شخصیتی، رویکرد یادگیری و هوش در تبیین روش سنجش دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 73-94]
  • رمضانی فرانی، عباس اثربخشی مداخله مبتنی بر رایانه چهره‌خوانی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، پردازش چهره و بازشناسی هیجانات در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 81-104]
  • رنجبران، رضا رابطه نگرش به زمان و انگیزه پیشرفت با رضایت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 57-77]

ز

  • زارع، حسین رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
  • زارع، حسین رابطه نگرش به زمان و انگیزه پیشرفت با رضایت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 57-77]
  • زارعی، پروین مقایسه اثربخشی آموزش روش‌های ذهن‌آگاهی و کمک‌خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
  • زوار، تقی نقش ویژگی‌ شخصیتی روان‌رنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]

س

  • سالک ابراهیمی، لیلا اثربخشی مداخله مبتنی بر رایانه چهره‌خوانی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، پردازش چهره و بازشناسی هیجانات در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 81-104]
  • سپهریان آذر، فیروزه اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 79-97]
  • سعد‌ی‌پور، اسماعیل مقایسه اثربخشی آموزش روش‌های ذهن‌آگاهی و کمک‌خواهی بر استرس تحصیلی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 105-124]
  • سلمان پور، حمزه نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
  • سهرابی، فرامرز نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 233-249]

ش

  • شاطری، لیلا مقایسه توانایی تشخیص تظاهرات چهره‌ای هیجان-های بیماران مبتلا به اسکیزوفرنیای پارانویید و غیرپارانویید با همشیرهای مبتلایان به اسکیزوفرنی و افراد سالم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-136]
  • شاطریان محمدی، فاطمه رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]
  • شاهدوستی، لیلا مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینه‌ای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007 [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 49-74]
  • شیخ، سعیده بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]

ص

  • صابری کاخکی، علیرضا اثربخشی تمرین هوازی در اختلال بی‌خوابی میانسالان زن با و بدون کنترل کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 133-149]
  • صادقی، علی مقایسه طرح‌‌واره‌‌های ناسازگار اولیه و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان پرورشگاهی و غیرپرورشگاهی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
  • صادق پور، ام البنین مقایسه اثر بخشی فراشناخت درمانی و تن‌آرامی کاربردی بر علایم زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 99-117]
  • صالحی، جواد مقایسه هوش‌ هیجانی و ویژگی‌های شخصیتی در رانندگان متخلف و غیرمتخلف شهر زنجان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 27-50]

ط

  • طهماسیان، کارینه مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]

ع

  • عبدی، رضا بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس ترکیبی سرشت عاطفی و هیجانی (AFECT) در دانشجویان [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 51-71]
  • عبداللهی هریس، نسیم نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
  • عبدلی، نسرین هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]
  • عرفانی، نصراله رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
  • عیسی زادگان، علی نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
  • عیسی‌زادگان، علی مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان ذهن‌آگاهی و پذیرش بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 199-232]
  • علی پور، احمد رابطه دست برتری با خلاقیت [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 37-55]
  • علیزاده، مهدیه مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوه‌های انضباطی والدین در دانش‌آموزان قلدر و قربانی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 137-156]
  • علیزاده اصلی، افسانه مقایسه میزان پرخاشگری و سازگاری تحصیلی بر اساس سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 251-269]

غ

  • غباری بناب، باقر تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی مساله-مدارانه و خودنظارتی بر دانش فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 113-131]
  • غرایی، بنفشه اثربخشی مداخله مبتنی بر رایانه چهره‌خوانی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، پردازش چهره و بازشناسی هیجانات در دانش‌آموزان مبتلا به اوتیسم [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 81-104]
  • غفاری، عذرا رابطه بین تفکر سازنده و مخرب با فعالیت دستگاه ایمنی بدن [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 157-178]

ف

  • فرخی، نورعلی هنجاریابی پرسشنامه پرخاشگری (AGQ) بر روی رانندگان استان کرمانشاه به تفکیک گروه حادثه ساز و غیرحادثه ساز [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-25]

ق

  • قاسم زاده، ابوالفضل نقش تمایل به بخشش، قدردانی، امید و بهزیستی ذهنی در رضایت از زندگی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-111]
  • قاسم زاده، ابوالفضل نقش ویژگی‌ شخصیتی روان‌رنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]

ک

  • کاظمی، سیده فاطمه بررسی رابطه باورهای معرفت شناسی و نیاز به شناخت با آگاهی فراشناختی در اساتید دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 169-189]
  • کاظمی، ملیحه‌السادات بررسی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد (ACT) بر روی افسردگی و بهزیستی معنوی دختران نابینای شهرکرد [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 75-88]
  • کیامنش، علیرضا نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 193-210]
  • کیامنش، علیرضا مقایسه میزان پرخاشگری و سازگاری تحصیلی بر اساس سبک‌های دلبستگی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 251-269]
  • کیانی، رقیه اثربخشی تمرین هوازی در اختلال بی‌خوابی میانسالان زن با و بدون کنترل کیفیت زندگی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 133-149]
  • کبیرنژاد، ساناز بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانه‌های اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
  • کریم‌پور، کبری نقش احساس تنهایی ادراک‌شده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیس‌بوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]
  • کریمی ثانی، پرویز مقایسه سبک‌های هویتی، معنای زندگی و تحول اخلاقی در بین افراد مجرم و غیرمجرم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 119-132]
  • کمری، سامان ارتباط بین ذهن آگاهی و صفات ارجاعی به‌خود [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 205-220]

م

  • ماشینچی عباسی، نعیمه نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
  • محمدی، بهنام رابطه شخصیت پویا و وظیفه‌شناسی با جستجوی بازخورد با میانجی‌گری حمایت ادراک شده سرپرست [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 159-179]
  • محمدی، فرهاد تأثیر ترس، اضطراب و عاطفه بر نشانه‌های ابعادی چهارگانه وسواسی جبری: رویکرد مدل‌یابی ‌معادلات ساختاری [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 15-36]
  • محمدی آذر، مرضیه اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 79-97]
  • محمودعلیلو، مجید نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
  • محمودعلیلو، مجید بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانه‌های اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
  • محمودعلیلو، مجید مقایسه متغیرهای روانشناختی فاجعه آمیز کردن، ترس از حرکت و شدت درد با توجه به انواع سبک های دلبستگی در بیماران دارای دردهای مزمن عضلانی- اسکلتی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 172-157]
  • میر محمودی، میر هاشم نقش ویژگی‌های شخصیتی و طرحواره‌های هیجانی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 1-19]
  • میرنسب، میرمحمود مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوه‌های انضباطی والدین در دانش‌آموزان قلدر و قربانی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 137-156]
  • مساواتی آذر، پریسا نقش کارکردهای توجهی اجرایی حافظه فعال در عملکرد ریاضیات [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 193-210]
  • معتمدی، عبدالله نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 233-249]
  • میکائیلی منیع، فرزانه ارزیابی ویژگیهای روانسنجی مقیاس حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش در نمونه جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 211-236]
  • میکائیلی منیع، فرزانه مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان ذهن‌آگاهی و پذیرش بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 199-232]
  • مهدی‌زاده، جعفر نقش ویژگی‌ شخصیتی روان‌رنجورخویی بر استرس و رضایت شغلی: سهم خودکارآمدی شغلی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 115-135]
  • موهنا، سعید اثربخشی آموزش شناختی امید بر خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 79-97]

ن

  • نجاتی، وحید ارتباط بین ذهن آگاهی و صفات ارجاعی به‌خود [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 205-220]
  • نجفی، کیومرث نقش احساس تنهایی ادراک‌شده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیس‌بوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]
  • نعمتی، شهروز اثربخشی برنامه بخشایش‌گری در ارتقای امیدواری مادران دارای کودکان اختلال رشدی و هوشی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 181-197]
  • نوروزی، مرسده مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان ذهن‌آگاهی و پذیرش بر کاهش اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 199-232]

و

  • واحدی، حسین مقایسه سبک زندگی بیماران مبتلابه سردردهای میگرنی و افراد سالم [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-14]
  • واحدی، شهرام مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوه‌های انضباطی والدین در دانش‌آموزان قلدر و قربانی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 137-156]
  • واحدی، شهرام مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینه‌ای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007 [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 49-74]

ه

  • هاشمی، تورج نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در نشانه‌های شخصیت مرزی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 151-168]
  • هاشمی، تورج بررسی روابط علّی - ساختاری بین شخصیت اسکیزوتایپی و نشانه‌های اختلال وسواسی - اجباری: نقش میانجی آمیختگی فکر - عمل [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 133-155]
  • هاشمی، سهیلا بررسی رابطه باورهای معرفت شناسی و نیاز به شناخت با آگاهی فراشناختی در اساتید دانشگاه مازندران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 169-189]

ی

  • یعقوبی، علی نقش واسطه‌ای خوش‌بینی در رابطه بین الگوهای شخصیتی، باورهای مذهبی، علاقه اجتماعی و سلامت روان [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 233-249]
  • یگانه، طیبه نقش احساس تنهایی ادراک‌شده و اضطراب اجتماعی در اعتیاد به فیس‌بوک [دوره 11، شماره 44، 1395، صفحه 137-158]