نمایه نویسندگان

آ

  • آزادفلاح، پرویز بررسی تحول حافظه‌ی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]
  • آزاد فلاح، پرویز تأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برون‌گردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]

ا

  • احقر، قدسی اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر نگرش نسبت به مصرف سیگار در دانش-آموزان پسر سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 63-84]
  • احمدی، پریچهر بررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفته‌ی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
  • ارجمند قجور، کیومرث بررسی رابطة بین مدت مصرف و ترک در سوگیری‌ توجه نسبت به محرک‌های وسوسه انگیز مربوط به مواد افیونی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 153-173]
  • اسلامی، زهرا مقایسه‌ی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریه‌ی رفتارگرایی، شـناخت‌گرایی، و ساخت‌گـرایی در تغـییر نـگرش‌هـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
  • اسماعیل پور، خلیل بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
  • اسمعلی، احمد مقایسه‌ی اختلالات شخصیتی در زندانیان وابسته به مواد، زندانیان غیروابسته به مواد و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 43-64]
  • اشرفیان، پروانه بررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانش‌ورزی، و هیجان‌خواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
  • اصغرنژاد، علی اصغر مقایسه‌ی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
  • الهی، طاهره بررسی تحول حافظه‌ی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]

ب

  • باباپور، جلیل تأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
  • باباپورخیرالدین، جلیل بررسی عوامل شخصیتی، محیطی و سبک حل مسأله مؤثر بر فرار دختران از منزل [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 139-159]
  • باباپورخیرالدین، جلیل بررسی نقش عوامل تعیین‌کننده در سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 1-19]
  • باباپور خیرالدین، جلیل تأثیر آموزش برنامه‌ی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونی‌سازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
  • بخشی پور، عباس بررسی عوامل شخصیتی، محیطی و سبک حل مسأله مؤثر بر فرار دختران از منزل [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 139-159]
  • بخشی پور، عباس بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
  • بدری‌گرگری، رحیم اهداف پیشرفت دانش‌آموزان ناشنوا: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 1-21]
  • بیرامی، منصور مقایسه‌ی اختلالات شخصیتی در زندانیان وابسته به مواد، زندانیان غیروابسته به مواد و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 43-64]
  • بیرامی، منصور بررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفته‌ی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
  • بیرامی، منصور مقایسه‌ی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
  • بیرامی، منصور بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
  • بیرامی، منصور مقایسه‌ی عملکرد خانواده‌های دارای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی (ADHD) با خانواده‌های دارای کودکان بهنجار [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 21-41]
  • بیرامی، ناصر اهداف پیشرفت دانش‌آموزان ناشنوا: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 1-21]
  • برزگری، لیلی تعیین اثربخشی درمان نوروفـیدبک مبتنی بر الکتروآنسفالوگرافی کمی در مقایسه با درمان داروئی در کاهش علائم اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 23-42]
  • بیگدلی، ایمان‌الله رابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]
  • بیگدلی، ایمان‌اله ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامة ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 133-151]
  • بـهرامی احسان، هادی رابطه‌ی ابعاد شخصیت و جهت‌گیری مذهبی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 1-14]

پ

  • پالاهنگ، حسن هنجاریابی پرسشنامة 6 عاملی شخصیت HEXACO-PI-R در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 49-62]
  • پناه‌علی، امیر اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر نگرش نسبت به مصرف سیگار در دانش-آموزان پسر سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 63-84]
  • پوراحمدی، الناز تأثیر آموزش برنامه‌ی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونی‌سازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
  • پور اصغر، نصیبه بررسی تفاوت دختر و پسر در متغیرهای مرتبط به عملکرد ریاضی (خودپنداره‌ی ریاضی، انگیزش یادگیری ریاضی و عملکرد قبلی ریاضی) و نقش آن بر پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 161-190]
  • پورحسین، رضا بررسی تحول حافظه‌ی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]
  • پورنقاش تهرانی، سعید رابطه‌ی ابعاد شخصیت و جهت‌گیری مذهبی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 1-14]

ج

  • جلالی، محسن تأثیر آموزش برنامه‌ی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونی‌سازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
  • جوکار، مهران ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامة ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 133-151]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا مقایسة بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی پارانوئید، اسکیزوفرنی غیرپارانوئید و افراد سالم در حافظة یادآوری و بازشناسی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 65-84]

ح

  • حاتمی، جواد مقایسه‌ی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریه‌ی رفتارگرایی، شـناخت‌گرایی، و ساخت‌گـرایی در تغـییر نـگرش‌هـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
  • حسنی، جعفر تأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برون‌گردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
  • حسینی نسب، سیدداوود بررسی رابطه‌ی بین جهت‌گیری مذهبی و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 49-62]
  • حکمتی، عیسی بررسی نقش عوامل تعیین‌کننده در سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 1-19]
  • حکمتی، عیسی مقایسه‌ی عملکرد خانواده‌های دارای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی (ADHD) با خانواده‌های دارای کودکان بهنجار [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 21-41]

خ

  • خیاطان، فلور مقایسه اثر القاء خشم، غم و شادی در اسنادهای علی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 203-226]
  • خانجانی، زینب هوش و دلبستگی: تحلیلی بر خود تنظیم‌گری عاطفی/رفتاری کودکان تیزهوش، عقب مانده‌ی ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 73-101]
  • خانجانی، زینب نظریه ذهن: تحول و رویکردها [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 85-115]
  • خجسته‌مهر، رضا بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
  • خدادادی، لیلا رابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]
  • خدائی، علی مدل‌یابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبک‌های مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]
  • خسروی، معصومه رابطة شدت علائم مشکلات هیجانی و مسایل رفتاری با نحوة ترسیم آدمک در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 85-102]

د

  • دابسون، کیت ساختار عاملی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی طرحواره‌ی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونه‌ی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]
  • داداش زاده، حسین مقایسه‌ی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]

ر

  • رجبی، غلامرضا بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
  • رستمی، رضا تأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
  • رسول زاده طباطبایی، سیّدکاظم تأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برون‌گردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
  • رضایی، رسول مقایسه‌ی اختلالات شخصیتی در زندانیان وابسته به مواد، زندانیان غیروابسته به مواد و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 43-64]
  • رضائی، اکبر نقش باورهای معرفت شناختی، سبک‌های تفکر، راهبردهای یادگیری در عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 185-201]
  • رفیعی، سیدمجید بررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفته‌ی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]

ز

  • زینالی، شیرین بررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانش‌ورزی، و هیجان‌خواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]

س

  • سرمدی، محمدرضا بررسـی رابطه‌ی متغیرهای باورهای هوشـی، عزت‌نفس و انـگیزه‌ی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
  • سودمند، محسن مقایسه‌ی عملکرد خانواده‌های دارای کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی (ADHD) با خانواده‌های دارای کودکان بهنجار [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 21-41]

ش

  • شعیری، محمدرضا تأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
  • شعیری، محمدرضا تأثیر آموزش برنامه‌ی فرزندپروری مثبت بر کاهش اختلالات برونی‌سازی شده در کودکان هفت تا 10 ساله [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 15-36]
  • شفیع‌آبادی، عبداله اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر نگرش نسبت به مصرف سیگار در دانش-آموزان پسر سال اول متوسطه [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 63-84]
  • شکری، امید مدل‌یابی روابط ساختاری بین صفات شخصیت، سبک‌های مقابله با تنیدگی و بهزیستی ذهنی دانشجویان دختر و پسر [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 117-154]

ص

  • صمدی‌راد، بهرام بررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانش‌ورزی، و هیجان‌خواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]

ض

  • ضیایی، کاوه ساختار عاملی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی طرحواره‌ی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونه‌ی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]

ط

  • طالع‌پسند، سیاوش ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامة ارزیابی دانشجویان از تدریس اثربخش [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 133-151]
  • طهماسیان، کارینه بررسی رابطه‌ی خود اثرمندی و طرد همسالان در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 107-123]
  • طوسی، فهیمه بررسی نقش عوامل تعیین‌کننده در سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 1-19]

ع

  • عبداله زاده، حسن بررسـی رابطه‌ی متغیرهای باورهای هوشـی، عزت‌نفس و انـگیزه‌ی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
  • عریضی، حمیدرضا مقایسه اثر القاء خشم، غم و شادی در اسنادهای علی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 203-226]
  • عشایری، حسن تأثیر ارزیابی مجدد و فرونشانی تجارب هیجانی منفی بر ناقرینگی EEG پیشانی مغز براساس ابعاد نورزگرایی و برون‌گردی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 37-71]
  • عشایری، حسن بررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفته‌ی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]

غ

  • غرایی، بنفشه مقایسه‌ی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
  • غلامرضایی، مریم بررسی رابطه‌ی خود اثرمندی و طرد همسالان در نوجوانان [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 107-123]

ف

  • فتی، لادن ساختار عاملی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی طرحواره‌ی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونه‌ی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]
  • فتحی‌آشتیانی، علی بررسی تحول حافظه‌ی کاری در کودکان 7-5 ساله [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 1-22]
  • فتوحی بناب، سکینه بررسی رابطه‌ی بین جهت‌گیری مذهبی و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 49-62]
  • فردانش، هاشم مقایسه‌ی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریه‌ی رفتارگرایی، شـناخت‌گرایی، و ساخت‌گـرایی در تغـییر نـگرش‌هـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
  • فرزاد، ولی ا.. مقایسه‌ی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]

ق

  • قاضی طباطبایی، سیدمحمود مقایسه‌ی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریه‌ی رفتارگرایی، شـناخت‌گرایی، و ساخت‌گـرایی در تغـییر نـگرش‌هـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
  • قلی زاده، زلیخا بررسی عوامل شخصیتی، محیطی و سبک حل مسأله مؤثر بر فرار دختران از منزل [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 139-159]

ک

  • کیامنش، علیرضا بررسی تفاوت دختر و پسر در متغیرهای مرتبط به عملکرد ریاضی (خودپنداره‌ی ریاضی، انگیزش یادگیری ریاضی و عملکرد قبلی ریاضی) و نقش آن بر پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 161-190]
  • کرایی، امین بررسی یک مدل پیشنهادی برای پیشایندها و پیامدهای گذشت در ازدواج [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 155-184]
  • کرامتی، هادی مقایسه‌ی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]

گ

  • گروسی فرشی، میر‌تقی بررسی رابطة بین مدت مصرف و ترک در سوگیری‌ توجه نسبت به محرک‌های وسوسه انگیز مربوط به مواد افیونی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 153-173]
  • گودرزی، محمدعلی مقایسة بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی پارانوئید، اسکیزوفرنی غیرپارانوئید و افراد سالم در حافظة یادآوری و بازشناسی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 65-84]

م

  • مجدانیان، آذر مقایسه‌ی اثر بخشی طراحی آموزشی ملهم از سه نظریه‌ی رفتارگرایی، شـناخت‌گرایی، و ساخت‌گـرایی در تغـییر نـگرش‌هـای اجـتماعی [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 117-137]
  • محبوبی، طاهر بررسـی رابطه‌ی متغیرهای باورهای هوشـی، عزت‌نفس و انـگیزه‌ی پیشرفت با کارآفرینی در دانشجویان دانشگاه پیام نور استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 63-88]
  • محمودعلیلو، مجید بررسی رابطة بین مدت مصرف و ترک در سوگیری‌ توجه نسبت به محرک‌های وسوسه انگیز مربوط به مواد افیونی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 153-173]
  • محمودعلیلو، مجید بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
  • محمود علیلو، مجید بررسی نوروزگرایی، برونگرایی، تکانش‌ورزی، و هیجان‌خواهی در معتادان دارای رفتارهای پر خطر در مقایسه با معتادان دارای رفتارهای کم خطر و افراد سالم [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 89-105]
  • مرادی، علیرضا مقایسه‌ی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
  • موتابی، فرشته ساختار عاملی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی طرحواره‌ی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونه‌ی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]
  • مولوی، حسین هنجاریابی پرسشنامة 6 عاملی شخصیت HEXACO-PI-R در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 49-62]
  • مولودی، رضا ساختار عاملی نسخه‌ی ایرانی پرسشنامه‌ی طرحواره‌ی یانگ- فرم 232 سؤالی در یک نمونه‌ی غیربالینی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 227-246]

ن

  • نائینیان، محمدرضا تأثیر آموزش نوروفیدبک بر کاهش نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر و کیفیت زندگی بیماران [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 175-202]
  • نشاط‌دوست، حمیدطاهر هنجاریابی پرسشنامة 6 عاملی شخصیت HEXACO-PI-R در دانشجویان ایرانی [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 49-62]

و

  • واحدی، حسین مقایسه‌ی اختلالات شخصیتی در زندانیان وابسته به مواد، زندانیان غیروابسته به مواد و آزمودنی‌های بهنجار [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 43-64]

ه

  • هاشمی، تورج بررسی تأثیر تقلید حرکتی غیرگفتاری بر طول گفته‌ی کودکان 3 تا 9 ساله مبتلا به اوتیسم [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 103-115]
  • هاشمی، تورج مقایسه‌ی اثربخشی خودتنظیمی رفتار توجهی1، خودتنظیمی رفتار انگیزشی2 و خودتعلیمی کلامی3 بر نشانه‌های اختلال بیش‌فعالی همراه با نقص توجه 4 [دوره 4، شماره 13، 1388، صفحه 191-212]
  • هاشمی، تورج بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه‌ی استرس زندگی دانشجویی (SSI) در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 23-48]
  • هاشمی نصرت آباد، تورج بررسی رابطه‌ی بین جهت‌گیری مذهبی و سازگاری زناشویی [دوره 4، شماره 14، 1388، صفحه 49-62]
  • هداوند خانی، فاطمه نظریه ذهن: تحول و رویکردها [دوره 4، شماره 16، 1388، صفحه 85-115]

ی

  • یزداندوست، رخساره مقایسه‌ی اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری گروهی و مواجهه درمانی در اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 103-131]
  • یعقوبی، حمید تعیین اثربخشی درمان نوروفـیدبک مبتنی بر الکتروآنسفالوگرافی کمی در مقایسه با درمان داروئی در کاهش علائم اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 4، شماره 15، 1388، صفحه 23-42]