مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری رشته برنامه‌ریزی آموزش از دور و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل (نویسنده مسئول)

2 استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران

3 دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور تهران، مرکز تخصصی دکتری

4 استاد گروه روان شناسی دانشگاه پیام نور تهران، مرکز تخصصی دکتری


عنوان مقاله [English]

Prediction Model of the Academic Performance of Traditional (face to face) Education Students Based on Motivational Beliefs and Self- regulated Learning Strategies

نویسندگان [English]

  • Nasibeh Pourasghar 1
  • alireza Kiamanesh 2
  • Mohammad Reza Sarmadi 3
  • Hossein Zarea 4
1 Ph.D, Student, Payame Nour University, Ardabil (Corresponding Author)
2 Ph.D, Professor, Educational Sciences, Islamic Azad University of Tehran
3 Ph.D, Associate Professor, Payame Nour University of Tehran
4 Ph.D, Professor Psychology, Payame Nour University of Tehran