دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Effectiveness of Modified Parent-Child Interaction Therapy in the Symptoms of Separation Anxiety in Preschool Children’s: Single Subject Study
اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیشدبستانی: یک مطالعه موردی
1
22
7003
FA
خلیل
اسماعیل پور
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه تبریز
محمد
محمدپور
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، دانشگاه تبریز
زینب
خانجانی
استاد گروه روانشناسی، دانشگاه تبریز
0000-0002-9692-9660
Journal Article
2017
03
05
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Prediction of Subjective Welling and Coping Style Based on Personality traits among Students in Azad University
پیشبینی بهزیستی ذهنی و سبکهای مقابله با تنیدگی براساس صفات شخصیت در دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه
23
44
7004
FA
احمد
اسمعلی
دکتری روانشناسی عمومی،دانشکده ادبیات و علوم انسانی استادیار گروه روانشناسی دانشگاه مراغه
علی
افشاری
دکتری روانشناسی عمومی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی استادیار گروه روانشناسی دانشگاه مراغه
Journal Article
2017
02
05
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Effectiveness of Stress Management Through Behavioral-Cognitive Approach in Anxiety Reduction and General Health Improvement among Nurses Working on Intensive Care, Internal and the Emergency Wards in Tabriz Shahid Madani Hospital
اثر بخشی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری در افزایش سلامت عمومی و کاهش اضطراب شغلی پرستاران شاغل در بخشهای ویژه، داخلی و اورژانس بیمارستان شهید مدنی تبریز
45
60
7005
FA
لیلا
بلوکی
گروه روانشناسی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، تبریز، ایران
سیدمحمود
طباطبائی
گروه فیزیولوژی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، تبریز، ایران
Journal Article
2017
03
10
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Effectiveness of Meta-cognitive Therapy and Solution-focuced Therapy in Marital Satisfaction among Women with Marital Conflict
اثربخشی درمان فراشناختی و درمان راهحلمدار بر رضایت زناشویی زنان دارای تعارض زناشویی
61
77
7006
FA
آرمان
عزیزی
دانشجوی دکتری مشاوره، گروه مشاوره دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
احمد
امانی
دانشیار و هیئت علمی گروه مشاوره دانشگاه کردستان، کردستان، ایران
آزاد
قربانی
کارشناس ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه کردستان، کردستان، ایران
فاروق
محمدی
کارشناس ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه کردستان، کردستان، ایران
فاطمه
شجاعی واژنانی
دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
Journal Article
2017
01
04
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Relationship between Agency, Planning, School Culture and Psychological Well-Being and Academic Achievement in Normal and Gifted Students: A Multi Level Analysis
رابطه عاملیت، برنامهریزی و فرهنگ مدرسه با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عادی و تیزهوش: تحلیل چندسطحی
79
106
7007
FA
فاطمه
عشورنژاد
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
پروین
کدیور
استاد روانشناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی
الهه
حجازی
دانشیار روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
0000-0003-3032-5554
Journal Article
2017
05
05
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Causal Relationship Enabling Structure and School well-Being with the Mediation of Educational Optimism Eomponents and Academic Vitality Junior High School Students in Ahwaz
رابطه علی ساختار توانمندساز با بهزیستی مدرسه با میانجیگری مؤلفههای خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان سال سوم دبیرستانهای شهرستان اهواز
107
135
7008
FA
غلامحسین
مکتبی
دانشیار و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز
حمید
فرامرزی
دانشجوی کارشناسی ارشد، روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز
فاطمه
فرزادی
کارشناس ارشد گروه روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز
Journal Article
2017
05
07
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Effectiveness of Emotion Regulation in Social Performance and Assertiveness among High School Students in Tabriz (2015-16)
اثربخشی تنظیم هیجان بر عملکرد اجتماعی و جرأتورزی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 95-1394
137
154
7009
FA
مهدیه
قنبریان
کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
Journal Article
2017
01
29
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Effectiveness of Emotion Regulation in Social Performance and Assertiveness among High School Students in Tabriz (2015-20)
تدوین مدل تابآوری خانواده بهصورت کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان خانواده
155
180
7010
FA
هاجر
کریمینژاد
دانشجوی دکتری روان شناسی عمومی، دانشگاه لرستان، خرمآباد، ایران
مسعود
صادقی
استادیار دانشگاه لرستان، گروه روانشناسی، دانشکده علوم انسانی، خرمآباد، ایران
سیمین
غلامرضایی
استادیار دانشگاه لرستان، گروه روانشناسی، دانشکده علوم انسانی، خرمآباد، ایران
Journal Article
2017
01
04
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Mediating Role of Rumination in the Relationship between Social Anxiety and Depression and Early Maladaptive Schemas
نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه بین اضطراب اجتماعی و افسردگی با طرحوارههای ناسازگار اولیه
181
203
7011
FA
الهه
مجدآرا
دانشجوی دکتری روانشناسی، دانشگاه سمنان، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
شاهرخ
مکوند حسینی
دانشیار گروه روانشناسی بالینی، دانشگاه سمنان، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
ماریه
عربقائنی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رودهن
الهام
اسبقی
دانشجوی دکتری روانشناسی، دانشگاه سمنان، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
Journal Article
2018
01
06
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
Effectiveness of Motivational Interviewing in the Improvement of Physical Activities in MS Patients
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش میزان مشارکت بیماران ام اس در فعالیتهای ورزشی
205
222
7012
FA
مینا
نظری کمال
کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، گیلان، ایران
شیدا
صرافزاده
کارشناس ارشد آمار زیستی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ
راحله
سموعی
دانشجوی دکترا، مدیریت سلامت در بلایاوحوادث، مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر برسلامت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
شیما
تمنایی فر
دکترای تخصصی روانشناسی بالینی، کارشناس امور روانی
رضا
بهروزی
کارشناس فیزیوتراپی، دانشکده فیزیوتراپی دانشگاه شهید بهشتی
Journal Article
2017
01
01
دانشگاه تبریز
فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
2717-3852
12
47
2017
11
22
The Structural Model of the Effect of Self-esteem, Motivation, and Cognitive Emotion Regulation on Academic Procrastination among Farhangian University Students
الگوی ساختاری تأثیر عزتنفس، انگیزش و نظمجویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز
223
240
7013
FA
حسین
وجدانپرست
دانشجوی دوره دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه لرستان
عزتاله
قدمپور
دانشیار گروه روانشناسی دانشگاه لرستان
0000-0001-6814-9213
حسنعلی
ویس کرمی
استادیار گروه روان شناسی دانشگاه لرستان
Journal Article
2017
04
04